Upean poliittisen uran mies teki. Ja vielä on tulossa jokin uusi ura politiikan ulkopuolelta. Lisää kuullaan myöhemmin. Toivottavasti ei katoa julkisuudesta, vaan saadaan jatkossakin nauttia sutkautuksista!
Vastaukset 10
- sdsdgfgf
makkaratehtaalla se on ja kertoo vitsejä
- hybridivaikuttajalle
Soinin Ranskalaiset ystävät ovat jälkijunassa, kuten Soini itsekin sen tietää... manailemme sellaisia voimia Euroopassa, joita emme kykene itsekään hallitsemaan ... historia ei opeta.
Berijan lapsenlapset tulevat hallitsemaan Eurooppaa.
Tulevatko?
Berijan ja Himmlerin jälkeläiset tullaan hellästi ohjaamaan sellaisiin paikkoihin, joissa heistä on vähemmän harmia - kautta Euroopan ja koko maailman.
Terveisiä ystäviltäni:
https://www.youtube.com/watch?v=4Hqe3jMHhvA - Hyvä-Veli-Toimii
Soinille on sovittu joku valtion virka, palkkioksi hallitusyhteistyöstä
kokoomuksen ja kepun kanssa.
Tästä syntyi demokratian irvikuva. Puolue jolla kannatus 1,5 %
on VIISI MINISTERIÄ.- Demokratiaa
Näin se meidän demokratia toteutuu!
- Rrw
Demokratiaa kirjoitti:
Näin se meidän demokratia toteutuu!
Ei jaksa naurattaa 😥
- NIINminäkin
Luulin, mutta kun pääsi hallitukseen, sutkaukset loppuivat. JA nyt puhuu paskaa Halla-ahoa vastaan, KUIN VASTUSTAISI holtittoman maahantunkeutumisen ongelmien korjaamista !
- TYPOTYPO
Ei voi muuta kuin,,,,,,,,,,,VIHAILLA...?
- kurainenura
Ura loppui komeaan maahalaskuun.
Eikä sekään ole kovin komea. - ythgffgh
Onko aloittajalla muitakin henkisen puolen ongelmia kuin soinin ihailu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459