Perhetyöntekijäni on perseestä

Appap

Perhetyöntekijä tuli käymään ja kysyi mun kuulumisia johon vastasin suoraan että oon ollut lähiaikoina ihan uupunut enkä meinaa jaksaa viedä lasta päiväkotiin (joka on kaukana ja pääsen vaan kävellen ja olen yh), enkä muutenkaan meinaa jaksaa tehä mitään. Mulla siis masennus tullut takaisin mut en kerennyt siitä mitään sanomaan kun perhetyöntekijä alkoi syyttelemään ”et sä voi lapsen elämää rajoittaa omien ongelmies takia”. Eli ilmeisesti en sais lopettaa päiväkotia vaikka en mä sitä kyl ollu ajatellutkaan. Mut eiks yh vanhemman ongelmat vähän väkisinkin vaikuta jotenkin lapseen vaikka sitä ei toivoisi tapahtuvan ja vaikka parhaansa yrittääkin että lapsella ois paras mahdollinen olla?
Sit eilen otin yhteyttä häneen kun tarvitsin apua kelan tukiasioissa päiväkotilaskun takia ni hän vaa että ”sanon tän sulle nyt vakavasti. Sun täytyy äitinä olla kartalla lapses asioista”. Ja tolleen syyttelee mua kokoajan ja ikäänku vihjailee mua huonoks äidiks jatkuvasti. Niinku miten mun laskut mun lapseen liittyy? Mun raha asiat on elämisen kannalta täysin kunnossa, kunhan pyysin apua tässä kun kelajutut on tosi monimutkasia ja hankalia ja vittu siitähän sille maksetaan et se jeesaa. Ja se on mulle monesti sanonutkin et jos tarviin apuu kela-asioissa niin otan häneen vain yhteyttä.
En vaan pääse yli tosta et miten noi mun laskuhommat muka liittyy mun lapseen tai miten se et pyydän apua ni muka tarkottaa etten oo perillä lapsen asioista?? Mähän nimenomaan yritän hoitaa asiat kuntoon parhaani mukaan ja sitä teinkin silläkin hetkellä kun apua pyysin.
Meni taas vaihteeks yöunet ja olo on vaan jokakerta paskempi ja paskempi kun nään tätä perhetyöntekijää. Pakko varmaan lopettaa asiakkuus ja itse pärjätä kun en apua missään asiassa saa. Onneksi neuvolassa ottivat väsymykseni tosissaan ja ohjasivat minut lääkäriin ja tuli lasu asiakkuus josta oon kerrankin onnellinen ja sitä mieltä että se tuli ihan aiheesta.

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
        Maailman menoa
        44
        10619
      2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
        Yrittäjyys
        128
        10166
      3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
        Maailman menoa
        22
        7937
      4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
        Maailman menoa
        177
        6354
      5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
        Sotkamo
        33
        5013
      6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
        Ikävä
        58
        4790
      7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
        Maailman menoa
        129
        4127
      8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
        Maailman menoa
        125
        3449
      9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
        Ikävä
        63
        3165
      10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
        Ikävä
        227
        3114
      Aihe