Täällä ei näköjään ole keskusteltu Tony Halmeen tv-esiintymisestä? Minä haluaisin sen todeta että Tonya jänitti liikaa esiintyä telkkarissa mikä kai johtuu siitä ettei Tony ottanut rohkaisuryyppyä. Onhan se tietysti niin että jos ottaa liian monta rohkaisuryyppyä niin jutut menee liian levottomiksi.
Muutenkin minä olen sitä mieltä ettei PS:n kansanedustajien kannattaisi mennä mihinkään hömppäohjelmiin esiintymään joihin on maksettu yleisö nauramaan eikä kannattaisi antaa haastatteluja mihinkään seiskoihin ja muihin juorulehtiin. Minusta ns.julkkispoliitikot eivät ole uskottavia kuten Leena Harkimo,Marjo Matikainen-Kallström,Lyly Rajala,Mikko Alatalo jne.
Tonya jännitti liikaa
PS:n jäsen
4
359
Vastaukset
- Uusi äänestäjä
...!
Ja turhista turhin ja fyysisesti pelottavin on tämä useista pahoinpitelyistään tunnettu tonni.
Mutta, kohtuuden nimissä - täytyy myöntää, että mainitsemistasi Matikainen-Kallström on saanut ihan oikeasti aikaan asioitakin. Eri asia keiden kannalta hyviä.- päälikkö
joo vapiskaa raiskaajat,pedofiilit,elintasopakolaiset sun muut piipittäjät tony puhuu asiaa.Viikinki on viikinki suomen rehellisin mies.
- Heh heh
Aika poikamainen ääni..siis ei miehekäs ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412