BMW talvella???

bbbbbbmmmmmwwwww

TM talvitestistä:

"AJETTAVUUS: Talvinen maantie on BMW:lle täysin väärä ympäristö. Tunnoton ohjaus ja heikko suuntavakaus tekevät ajamisesta rasittavaa. Auto vaatii koko ajan kaitsemista, eikä kova jousitus tee matkanteosta yhtään mukavampaa. Hallittavuuskokeissa lyhyt akseliväli ja takaveto vaativat paljon ajonvakautukselta, joka kyllä toimii asiallisesti. Lämmityslaitteen teho on vaatimaton, mutta onneksi istuinlämittimet ovat kiitettävät."

8

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b.laatua
    • fkjkjffffkfk
    • Maavaraa

Sport alustat ei ole hyviä jos autolla on tarkoitus ajaa kaikkialla ja monenlaisilla teillä. Muutamia tehtaalla madallettuja bmw ja audeja tullut koeajettuja, mutta valitsen aina normaalin.

Jopa ns korotettu alusta mitä joihinkin autoihin saa on käytännöllinen, sukulaisella uutena ostettu golf variant jossa korkeampi, mukava ajaa epätasaisilla päällystetyillä teillä joita on kaikkialla, puhumattakaan hiekkateistä, mökkiteistä, talvella.

Saksassa ja keskieuroopassa auton käyttö on todella yksipuolista, tiestön takia. Ei siellä ole järvenrantoja ja tilaa elää kuten täällä.

• gwrg

BMW on nyt muutenkin ihan paska vehje, aina rikki ja helvetin kallis korjata ja ylläpitää. Ei ikinä enää bemaria!

• RahamiestenHerkkua

Joo, ei sinunlaisen kannata Bemua hankkia.

• NiinTuotaSiis
        RahamiestenHerkkua kirjoitti:

Joo, ei sinunlaisen kannata Bemua hankkia.

Aivan, eihän BMW :n omistajilla ole rahasta pulaa vaikka heidän uusi kiesi on jatkuvasti pajalla...

• Omakokemus

Tuos pihalla etuveto ja takaveto Bmw Bemari on parempi ajettava joka olosuhteessa tosin ei ole viimmeisin malli josko ovat sitten huonontaneet ja kun ei ole enää teini niin ei tarvi ottaa sitä luistonestoa pois

• amismies44

bmw on paska auto mulla on opel vääntää ja sutii ja linttaa ja keulii

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      133
      6517
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5632
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      110
      4745
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4412
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3797
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      52
      2955
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      43
      2839
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2192
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      33
      2176
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2147
    Aihe