Kuka ja miten

Questionstupida

Kuka sinä olet? Miten näet maailman ja ajattelet ja uskotko mihin?

16

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänky.rölli

Mie asun sun sägyn alla mietin että joko tuut sänkyy itseesi tyydyttämään maailma loppuu siihen vähäksi aikaa

• SomevihaajaN57

Ai, olikstoi mulle?

• SomevihaajaN57

Olen turkulainen 57 -vuotias nainen, joka osaa ajatella. Maailman näen monellakin eri tavalla ja kyllä mä uskon. Kuka sinä olet, ja mistä?

• desktop

Minä en usko, että kuoleman jälkeen on yhtään mitään. Kaikki on tässä ja nyt ja ihmiset on shaissenjauhajia ja pettää omiaan ja tappaa omiaan ja tappaa luontoa ja eläimiä.

• avoinperse

uskon itsetyydytykseen ja veturitalliin sekä kaupungin johtajaan

• himokkaas

Kumpaan heität satsin?

• Sssssss

Satsit tulloo kaupunkin johtajan vaimon ja sihteerin pääl sissään kun se ei saa mitään aikaseksi

• kekkoslovakia

minä uskon hallitukseen ja Kekkoseen ja huoriin ja valheisiin ja juustoon

• panekaa

Se ei uutta olisi ei

• Sitäsitä

Mie oon sun muijankaa

• No näinhän saatiin taas asiallinen keskustelu aikaiseksi.
      Hävettää.
      Minulla on vieläkin vaihtelevat ajatukset, mutta varsinaisesti en uskovainen ole.
      Maailman näen hyvin eriavoisena paikkana. Ihmiset eivät ole valmiita luopumaan mistään hyvinvointi maissa. Ne joilla ei juuri mitään ole ovat useimmiten tyytyväisiä siihen mitä on ja auttavat toisiaan.
      Ahneus ja itsekkyys valtaa tilaa. Muutos saisi tulla ennen kuin maapallon luonnon varat on kulutettu turhuuteen. Kuitenkin nään Suomen kauniina ja suht turvallisena paikkana elää.

• Uskonlapsi

Numppatiimi pelastaa meitin.

• Kymmenen.päiväämaattaa

Mie oon sun sänkyn alla tiiraile suo kun olet tyttön ihanissa punaisissa alkaressa kun oot flunssa nukkumassa minä tuon sulle lämmin juomaa

• Ihan.kauheaa

Se olisi aika näky kun olisit tyttönen pikkarit päällä siinä edessä

• Anonyymi

Ei sillä ole oikeastaan Väliä kuka olen. Mutta naisena olen elämässä kärsinyt paljon en tiedä johtuuko siitä että unelmoin jotain. Koska unelmoija helposti täällä murskataan jollei satu olemaan erityisen rikkaasta suvusta tai muuten jollain rikkaalla amnatilla suojattu. Suojattuja ovat monet jotka hyökkäävät suojaamattomien kimppuun.. Pikku kaupungista sanoisin että ei ole parempi tai turvallisempi juurikaan kuin isompi kaupunki mutta sanotaan nyt niin että näyttää pettävän rauhalliselta paikalta päälle päin.. Samat varovaisuudet ja vaivat joka asiassa on niin pienessä kuin isossakin kaupungissa..

• Anonyymi

Uskon, että maailma on paljon muuta kuin sanotaan ja kerrotaan ja moniin asioihin mitä pidetään mahdottomina pystytään. Täällä tapetaan ihmisten haaveet ja unelmat ja luokkuun voi joutua pahastikkin. Myös huomaa kuinka haaveet muuttuu iänmyötä. Myös huomaa oikeat ystävät mitkä välittääkin. Elämässä kuulee niin paljon sanoja, mitä ei tarkoiteta. Päältä pettävän rauhallista ja kaikenlaista on ja huomaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19587
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6582
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6236
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      98
      6025
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5879
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      100
      5758
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      5183
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4877
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4230
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3835
    Aihe