Nonnii nysse tullee..
Kevyen liikenteen kaista kun joskus täälläkin sitä kysäisin, nallelasta sinne viimeiselle ratsastustallille suoran päähän.
Miksi vain siihen?
Lapsia ja ulkoilijoita on aina hevosiin asti tien päähän asti ja ylikin. Särkiojalle asti kevyenliikentern väylä, reikä vaan junapenkereeseen ta yli KUNNES junarataakin kunnostetaan siihen uskon lujasti.
Pistäkää kansalais vetoomuksia kunnantalolle asiasta, onhan siinä sillan alla se s mutka joka on pirun vaarallinen jotka jaloin tai kavioin liikkuvat siinä.
Kuolihan siinä hevonenkin ja poliisiauto oli töppöset tavasta kohden ja moni muu on peltiä rutannut siinä, koska jonkun immeisen henki menee tai terveys?
Itellä ei ole omaa "lehmää ojassa", ohiajavana vain pistänyt silmään vaaranpaikkana ko tien pätkä.
Adressi pystyyn väki. Lasten tähden, vai lopetatteko tekemisen?
Siekkisen tie/vanha Jyväskylän tie
11
95
Vastaukset
- Jaloasukua
Tee ite per,kkkle,ratsastustalli vois vähän ottaa vastuuta mutta niiden tavat tuntien ei varmaan ota. Ei oo ees pystynyt liikennemerkkejä hommaamaan ennenkin muut hommas.
- Ohi-ajava
Vittujako mulle manaat? Ei taida luetun ymmärtäminen olla vahvin puolesi, puhe oli että kun kerta se kevyenliikenteen väylä tulee niin vetäisivät särkiojalle asti kun sieltä lapsia ja kuntoilijoita ym kokoajan kulkee.
He ovat vaarassa, hevoset ovat parhaimmillaan kun paketissa lukee parasta ennen eikä niitä minun takia tavitse kyllä kasvattaa mokomia kopukoita.
Mutta vaarantaa ne konitkin liikenteen yhtälailla jotta oma reitti. - Kopotikopotikop
Ja kotalaan menijöille pitäis takoo ottaan et nopein ja turvallisin reitti menee vt23 pitkin,mutta nehän ei sitä tajuu.
Sitten ratsastustallilla on ylhäistöö tää ei kuulu heille.- Pölvästi
Miten ei kuulu?
- Anonyymi
Pääseehän sinne Kotalaan resiinallakin...
- Anonyymi
kEVYENLIIKENTEEN VÄYLÄ AINA KOTALAAN SAAKKA...
- Anonyymi
Keinuhevonen rittää aivan hyvin,päriää ilman heinääkin ja eläinlääkäriä….
- Anonyymi
Kotalaan menevien tyhmien oikotie ,tai ainakin niin luulevat
- Anonyymi
mennee, mennee.
- Anonyymi
Ööö? Mitä se kotalaisten tyhmyys tai ei tyhmyys liittyy kävelytiehen?
Oiskos nyt vähän aikuistumisen paikka tyhmistelijällä? - Anonyymi
Oikeessa olet ohi-ajaja kyllähän siekkiskyläläiset ovat kevyen liikenteen kaistan ansainneet ! saivat aikoinaan katuvalotkin kun halusivat . Jäädään jännityksellä vartoomaan mitä seuraavaksi haluavat ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329