Manian huippu ja tuho?

Parisen kuukautta meni niin hyvin että kaikki oli mahdollista , jopa ostaessani lottokuponkia asia oli varma , tilille tulee rutkasti rahaa :D
Ajaessani moottoritiellä moottoripyörällä tunsin kuinka pyörä nousi ilmaan ja liitelin n.20km ilmassa ja olo mitä upein!
Vaikuttihan tuo persoonaan rutkastikin , näin jälkeenpäin voisin olettaa että joku koki että kusi olisi noussut päähän mutta ei....olo kun oli vaan niin upea!
Nykyinen exäni sanoi seksissäkin olleen jotain ihan uutta juttua...parempaa.
Paljon näkyjä, tapahtumia ja kerroinkin läheisille olevani nirvanassa.
Noh mutta kun menee niin uskomattoman hienosti kaikki , minulle ne asiat olivat totta , sivusta seuranneet osa pitää minua nykyäänkin kaiketi hulluna (näin olen kuullut) niin tulipahan kaiketi karma(Jumala) vastaan ja syöksi minut tasapainon toiselle puolelle äärimmäiseen kauhuun , epätoivoon , persoonan tuhoutumiseen , kiirastuleen , pimeyteen jne.
Pimeyden reunalla ollessani täysin alasti huomasin tilassa olevan persoonallisuuden....oikeudenmukaisen, hyvän, rakastavan , maltillisen ... Olenko se minä?
Oletko Jumala?
Kuka olet?
Tuon kysymyksen jälkeen Hän tarrasi minuun ja kuin ohjus ampaisimme pimeyden reunalta kohti valoa....
Havahduin kehoon jolla oli nimi sekä eletty elämä!
Kuin sumuinen muisto...vieras...
Olin syntynyt uutena kehoon jossa olin ollut vankina melkein 30 vuotta!

Lääkärit sanoivat tätä psykoosiksi ja itse koen syntyneeni uudelleen....Olen tästä kaikille puhunut ja vaadin ns. Psykoosipotilaille täysin erilaista hoitoa!
Nykymalli halventaa ihmisoikeuksia!
Jokaisella on oltava mahdollisuus syntyä uudelleen "henkisesti" ihan rauhassa ja saavuttaa elämäänsä rauha, tasapaino , harmonia ilman diagnooseja!

Aikaa ei tule sekoittaa tähän asiaan koska kyse on täysin tunnepuolen juttu eikä siellä ole aikaa.

Toivottavasti tästä apua jollekin masentuneelle koska itse makasin puoli vuotta sängyssä pureskellen poskiani tuskissani.

I love you <3

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eijukoliste

      Että mitähän ihmettä nyt taas?

      Maniaa hoidetaan, koska sen aikana tulee tehtyä kaikkea typerää, hoidettua raha-asioita leväperäisesti ja velkaannuttua, peneskeltua ympäriinsä ja saatua seksitauteja, ehkä epätoivottu raskaus tai muuta. Harkitsemattomia tekoja, joilla on tosielämän kauaskantoisia seurauksia. Toisekseen maniaa seuraa usein vaikea masennusjakso. Ei maniaa, ei masennusjaksoa, tai lievempi masennus.

      Ai niin ja mania voi myös ilmentyä voimakkaana ahdistuksena. Oman jaksoni loppupäivät itkin vain huoneen nurkassa sitä ahdistusta kun en muuhun kyennyt. Olihan se alku kivaa, kaikkeen oli pätevä ja maailma auki. Sitten manian mentyä ohi olisi löytänyt itsensä vieraasta maasta ihmettelemästä, että mitähän sitä nyt oiekin tuli tehtyä. Onneksi se loppui ennen kuin ehdin matkaan.

      • No itse en ole hoidossa tai lääkityksessä.
        Enkä tunnusta olevani sairas vaan oma itseni vapaasti ilman lokerointia.
        Hyvät on fiilingit ja sitä rataa :)
        Yksin korvessa kun asuu niin bueno ;)
        Lapsia on ja ihanat exät <3
        Ei luottotietoja ja ulosotossa n. 75 000 e mutta ei haittaa ....sanoin muistaakseni ulosottomiehelle että maksat jos voitan lotossa ja minähän aloitin lottoamaan, n. 10 e / kk joten yritystä on eikä tarvitse murehtia sen enempää :)
        En kuitenkaan ymmärrä sitäkään että alistuu potilaaksi?
        Tuo on sitä oravanpyörä "kuuliaisuutta" luulisin?
        Ymmärrätkö mitä tarkoittaa vapaa mieli ajatuksista/tuomitsemisesta?


      • Joo on ollut myös klamydia kahteenkin kertaan ja herpes tuli jostain mutta se on elämää ja niistä opitaan???
        Onko oppimisessa jotain ongelmaa?
        Tunnepuolen äärikokemuksia , se kasvattaa.


      • mielensairaus
        JohannesMax kirjoitti:

        Joo on ollut myös klamydia kahteenkin kertaan ja herpes tuli jostain mutta se on elämää ja niistä opitaan???
        Onko oppimisessa jotain ongelmaa?
        Tunnepuolen äärikokemuksia , se kasvattaa.

        Sen huomaa, ettet ole lääkityksessä, joka olisi sinulle ehdottoman tärkeää.


      • mielensairaus kirjoitti:

        Sen huomaa, ettet ole lääkityksessä, joka olisi sinulle ehdottoman tärkeää.

        Lääkäri on todennut terveeksi että sinuako miellyttääkseni pitäisi lääkkeitä syödä?
        Ei elämän eläminen ole sairautta tai sellaista mitä pitäisi lääkitä vaikka sellaista fanitatkin.
        Jos ihminen ei mukaudu normaali käsityksiisi niin koet hänet sairaana? Omansalaiset ihmiset ovat sairaita siis?
        En ole kyllä mikään sääntöjen noudattaja , olen mieluummin vapaa henkisesti kuin lokeroituna joksikin kiitos vain :)


      • mielensairaus kirjoitti:

        Sen huomaa, ettet ole lääkityksessä, joka olisi sinulle ehdottoman tärkeää.

        Olen vain nähnyt elämää enemmän kuin sinä...tai paremmin sanottuna kokenut enemmän.
        Ymmärrän jos se sinua pelottaa ;)


      • mielensairaus
        JohannesMax kirjoitti:

        Olen vain nähnyt elämää enemmän kuin sinä...tai paremmin sanottuna kokenut enemmän.
        Ymmärrän jos se sinua pelottaa ;)

        Kirjoitustesi perusteella et ole ihan terve päästäsi.


      • mielensairaus kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella et ole ihan terve päästäsi.

        Voihan rehellisyyden nähdä myös noin.
        Enkä minä itseäni sairaana pidä vaikka herpes joskus saattaa ilmoittaa läsnäolostaan , lähinnä ilmentyy jos ressaa.


      • mielensairaus kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella et ole ihan terve päästäsi.

        Ja voithan tarkentaa kommenttiasi kertomalla mikä on terve päästänsä oleva yksilö? Kuinka se ilmenee ?
        Mielestäsi siis.


    • kiitollinen

      potilaana olo ei ole alistumista vaan avun saamista.en olisi enää 45 vuoteen ollut hengissä jos en olisi saanut sairaalahoitoa ja heti,ja pitkään.sain uuden elämän 23 vuotiaana ja se kyllä kannatti ,mitä kaikkea ilman olisinkaan jäänyt jos olisin kuollut.

      • Tuo on täysin arvuuttelua mitä harrastat kommentissasi eikä sillä ole lainkaan todellista pohjaa koska olet elossa ja olet suostunut potilaaksi.
        Tokihan sitä voi aina arvuutella mitä olisi tapahtunut jos asiat olisi mennyt toisin....se on mielikuvitus joka tuota tuottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe