Ikävä tapaus SDP:lle, näin vaalien alla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006026617.html
A24 Demarien Teuvo Loman sai tuomion poikaan sekaantumisesta
21
<50
Vastaukset
- Valistunutseuraaja
Ja jutussa ei mainttu puoluetta. Ettei teho Rinne saa naarmua kilpeen.
- KurmuutusAlkaaKohta
Tyypilinen SDP sateenkaari liberaali ..Sanna Marinin .. ja mitä näitä nyt on...Liisa Jaakonsaari...joka kaivaa vanhat Liisan LeikkausListat esiin Anttia varten
- Lolitojakin_on
Hmmm... siis ei pakottamista, toteaa uutinen, hmm, hmm. 69 siis sulassa yhteisymmärryksessä... Tota noin, ois kiva tietää sittenkin niitten kolmansien osapuolien rooli, mitä kautta asia oli tullut syyttäjän tietoon jne. Hyvin relevantteja asioita.
- EiArmoa
Lapsen vanhemmat olis hyväksyny sen että heidän 13v poikansa on homo ja senki vielä olis hyväksyny että seurustelee keski-ikäisen miehen kanssa. Mutta sitä että seurustelee jonku sosiaalidemokraatin kanssa, eivät vanhemmat voineet antaa anteeksi. Siis tekivät rikosilmoituksen.
- Munkkiaa
Vatikaanissa aivan normaalia arkea, pyllyleikit!
- SossujaKaikki
Onko ne vatikaanilaiset, myös Demareita.
- Lestijärveltä
Niin ja SRK-lestadiolaisuudessa salarippiopin suojissa.
Liekö kehitetty juuri noitten saastaisien tekojen pimittelyyn.
Vilkuttelemalla rikoskummpanilta puudetään anteeksi ja taas hommiin.
- ToverituomioistuinPäätti
Että Teukka ei joudu vankilaan, PJ Antti rankaisee raiskaajasosialistia itse astumalla Teukan puolueneuvoston kesäkuun kokouksessa. Päätöksestä ei voi valittaa.
TÄTÄ KAIKKI DEMARIT NOUDATTAKOON. - onkonythyvämieli
Arja "Täydellinen" 24 on puhunut.
- mullaainaskin
En tiedä onko täydellinen, mutta aika hyvä kumminki.
- omakehuhaisee
mullaainaskin kirjoitti:
En tiedä onko täydellinen, mutta aika hyvä kumminki.
No ehkä omasta mielestä.
- demaritörkyä
Teuvo tarvitsisi nyt kahden (2) vuoden loman valtion täysihoidossa. ja vehkeet valtiolle.
Rinne varmaankin nimittää vielä lapsiasiain valtuutetuksi. - kaikkeasitäkuuleekin
Jahas homoja sossuissakin,olen luullut,että vain viherpunikit harrastaa näitä pers hommeleita.
- antiviherpunikki
SDP kuuluu punavihreään vasemmistoon, eli juuri niihin mainitsemiis "viherpunikeihin"
- muistelmia
-60--70luvuilla viherpunikit käyttivät itsestään nimeä hippi.
Hipit oli niitä jotka naivat kaikkia vastaantulijoita tasapuolisesti, sukupuolesta välittämättä. - setaGooglaa
muistelmia kirjoitti:
-60--70luvuilla viherpunikit käyttivät itsestään nimeä hippi.
Hipit oli niitä jotka naivat kaikkia vastaantulijoita tasapuolisesti, sukupuolesta välittämättä.Nykyään ne vanhat hipit käyttää itsestään nimeä Demarit
- SDPmaanpetosPUOLUE
Ei mitään uutta auringon alla. SDP:n ehdokkaat harrastavat ryöstöjä, petoksia (mm. Antti Rinne), pedofiliaa, insestiä, pahoinpitelyjä, maanpetoksia, rahanpesua jne, Maapetossakkia ovat kaikki nuo kommunistiprkleet.
- Anonyymi
Mää kannatan persui, mut kyl mult perset saa. Tulkkaa vaan jonos ja mun pallejaki saa imeskel.
- Anonyymi
sai Loman
- Anonyymi
No miten koronan leviämistä haluavan Kokoomuksen Helsingin pormestari kanssa.
- Anonyymi
Sanna Marin haluaa koronan leviävän lisää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607274- 1254005
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273311- 212798
- 272433
- 232302
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3711977- 251960
- 471950
- 321888