Sidney Sheldon......

ihastelija

Onko täällä muita tämän herran tuotantoon ihastuneita?
Kirjat täytyy lukea aina yhdellä kertaa, Sheldon on mestari kuvaamaan ihmismielen pimeitäkin puolia koskettavalla tavalla.

15

3513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanerva02

      En käyttäisi termiä "ihastunut", mutta kyllä luen, jos käsiin osuu. Ja kyllä, tulee nopeasti luettuakin, sen verran tempaavat mukaansa. Mitä Sheldonia suosittelisit, jos vaikkapa kaksi parasta olisi pakko valita?

      • Katih

        kannattaa lukea kerro minulle unesi ja kuka pelkää pimeää, myös mikään ei ole ikuista on luettava


      • elisant

        Muutama minusta lukemisen arvoinen Sheldonin kirja:
        * Timanttidynastia
        * Jos huominen tulee


      • ESSI1988
        elisant kirjoitti:

        Muutama minusta lukemisen arvoinen Sheldonin kirja:
        * Timanttidynastia
        * Jos huominen tulee

        jo hieman vanhemman ketjun ja näistä kahdesta kirjasta (Jos huominen tulee, Timanttidynastia) on tehty todella hyvät TV-sarja versiot.

        Tom Berenger ja Mandy Smith-Osborne ovat aivan ihanat rakastavaiset "If tomorrow comes"-TV-sarjassa. Etenkin Tom Berenger on todella IHQ !

        Mandy Smith-Osborne on muuten naimisissa Jari Kurrin NHL-kaverin Mark Osbornen kanssa. Em. jutun olen myös bongannut jostain näistä tuhansista ketjuista


      • kirjankerholainen

        Kuristaja.


    • Mummo

      Tässä pari hyvää Sheldonia
      Jos huominen tulee.
      Kerro minulle unesi

    • Fucoo

      Joen jumala.

      Kivaa piitsimusaa hiljaisuuteen, historiaa, aurinkoa, Horusta, Anubista, elämää.

      • Maaliskuun Idus

        Heheee.... Johan mä ajattelin, että eikö tuo ole Wilbur Smithin teos.

        Sheldoneista tuo kuristaja onki ainoa mitä en ole vielä saanut käsiini.


      • Maaliskuun Idus
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        Heheee.... Johan mä ajattelin, että eikö tuo ole Wilbur Smithin teos.

        Sheldoneista tuo kuristaja onki ainoa mitä en ole vielä saanut käsiini.

        Sen verran lisään vielä, että "Enkelten raivo" on ehkä lähinnä sydäntä, koska se on ensimmäinen Sheldon jonka luin joskus kolmisenkymmentä vuotta sitten. Ja juu, heti jäin koukkuun.

        Sheldonin kerronta on sujuvaa, ja kirjat nopeatempoisia. Juoni pitää aina hyvin otteessaan. Ne vaan aina tuntuvat loppuvan liian nopeasti.


      • Timanttei
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        Heheee.... Johan mä ajattelin, että eikö tuo ole Wilbur Smithin teos.

        Sheldoneista tuo kuristaja onki ainoa mitä en ole vielä saanut käsiini.

        Lainasin sen itse joskus silloin kirjastosta.


    • Paatos

      Ensimmäinen Sheldonin kirja jonka luin viattomana teininä oli Verenperintö ja olen sen varmaan jälkeenpäin lukenut ehkä neljä tai viisi kertaa. Se lienee yksi parhaista.
      Nykyään kerään kirjailijan kirjoja. Lähinnä kirpputoreilta. Äsken kävin tuolla kirjailijan tuotannon tarkistamassa ja havaitsin, että ei ole pelkoa tämän harrastukseni piakkoisesta päättymisestä. Neljätoista kirjaa vielä puuttuu, vaikka kirjailija on ikäväkyllä siirtynyt jo täältä ikuisuuteen.

    • Roosaaaaaaaaaaaaaa

      En ole lukenut kuin Enkelten raivon ja se on ehkä paras lukemani kirja.

    • Saint Catherine

      Olivat ne joskus 12-vuotiaana ihan kiinnostavaa luettavaa. "Jaahas, tuollaistakin siis voi maailmassa tapahtua..." Aikuisena ei enää jaksa.

    • pirua

      sydänyön tuolla puolen tehty 1977

    • Timanttei

      Luin yhdessä vaiheessa kaikki Sheldonin kirjat. Tosi upeaa kamaa. Ainoita jotka saan luettua yhden päivänkin aikana.

      Harmi kun Sheldon on jo kuollut.

      Kolme parasta hänen kirjoistaan:

      1. Timanttidynastia
      2. Sydänyön tuolla puolen
      3. Sydänyön muistot

      Kannattaa lukea Sydänyön tuolla puolen ennen Sydänyön muistoja. Kun se on kerran jatkokertomus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe