Osakeyhtiö ja hallituksen jäsenen luottotiedot

Tulevayrittäjä

Meitä olisi 4 lähdössä perustamaan osakeyhtiötä. Yhdellä on maksuhäiriömerkintä, summana alle 1000€, maksettuna ja ref-merkinnällä. Vaikeuttaako tilannettamme? Lainaa emme ole hakemassa.

7

1736

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jj9836543

Tuo on aika pieni summa. Mutta periaatteessa kaikki vaikeuttaa. Eikös tuo pieni summa kannattaisi yrittää maksaa pois?

• Tulevayrittäjä

Maksuhäiriömerkinnän poistumisaika on 4v eikä lyhentynyt, vaikka velka on maksettu aikoja sitten (ja haettu referenssimerkintä maksuhäiriömerkinnälle). Tuo 4v tulee täyteen ensi vuonna, jolloin merkintä poistuu.

• KokemustaValitettavasti

Ei kannata ruveta yhtiökumppaniksi henkilölle joka ei osaa maksaa laskuja ajallaan.
        Kääntää kassan ja ei tee mitään, yleensä hassiksenpolttaja narkki.

• Selvitysmies

Kyllä tuo luottotiedoton veijari laskee yrityksenne luottokelpoisuutta. Heittäkää äijä armotta pihalle. Muutoin menee kaikki katolleen.

• Anonyymi

Jos ei pysty potkuja antamaan, ei kannata perustaa mitään yhtiötä. Voittehan ottaa tuon siivellä roikkujan edustajaksi. Miksi sen tarvii hallituksessa olla? Maksakaa sille provisiot ja kustantakaa sen työkalut.

• Anonyymi

Perustakaa kolmestaan ja myykää heti perustamisen jälkeen osuus ettekö osaa itse lainkaan ajatella?

• Anonyymi

Ei vaikuta mihinkään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe