Haminalaisten käytös keskustelupalstalla

RTS100

Koittakaa nyt hyvät ihmiset käyttäytyä. Ihan hävettää lukea näitä keskusteluja. Anonyymisti haukutaan paikallisia yrityksiä ja yhdistyksiä ilman mitään sen suurempaa syytä ja sitten ihmellään kun täällä ei mikään kannata, eikä täällä tapahdu mitään. Toivottavasti asianomaiset tuntevat jonkinlaisen piston sydämessään ja tulevaisuudessa käyttävät vapaa-aikansa vaikka sukkien neulomiseen tai pitsin nypläämiseen.

Kiusa se on pienikin kiusa. Säälittäviä olette joka tapauksessa kun ei ole pokkaa omalla nimellä esiintyä "tärkeän" mielipiteensä kanssa, josta kuitenkin haluatte jonkinlaisen reaktion. Toivottavasti saatte joskus samalla mitalla takaisin.

Hävetkää.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiHyvääPäivää

      Miksi itse esiinyt nimimerkin takaa etkä oikealla nimelläsi.

      • RTS100

        Koska olen mystinen metsämies.


      • MargariiniHuonoaIltaa

        Pääpointti ei tainnut olla se että esiinnyttäisiin omal nimel, vaan se että vajail apinoilla nousee 'valta' ja kusi päähän kun pääsevät nimimerkin takaa huutelemaan, eivätkä mieti seuraamuksia mitä se voi aiheuttaa pienessä kylässä. UGH! Pisteet aloittajalle!!!


    • YksityisyrittäjäHaminast

      Just joo täällähän me yrittäjät tilit tehdään suomi24.Jos ei kestä arvostelua somessa niin voi pistää hanskat naulaan ja mennä muille töihin.Tämä maa on nykyisin täynnä erinäisiä mielensäpahoittajia.

      • niinmetsävastaakuinsinne

        eiköhä se sinunkin pikkubisneksesi vielä joskus sieltä pöytälaatikosta päivänvalon näe... hehe


      • Kestäsesomeprkl

        "Tää maa on nykyisin täynnä kaikenlaisia mielensäpahoittajia." *Ikävä kommentti liittyen bisnekseen* *Kaksi sääntöjen vastaista viestiä poistettu* butthurt much? xD


    • Ei.luovuteta.ääliydelle

      Aloittaja kirjoittaa asiaa. Onko sillä sitten mitään vaikutusta,toivotaan ja uskotaan niin.
      Itse palstaa selaillessa ajattelen,että joku mummo jää potkimatta,kun mielenterveys-ym. ongelmainen saa oksentaa typeryyttään ja agstiaan tänne.

      Puolet ihmisistä on kuitenkin aina fiksumpia,kuin se toinen puoli.
      Näin on aina ollut,on nyt ja tulee aina olemaan.

      Yleistä järkeä ja (mielen-)terveyttä voi- ja pitää- silti edistää vaikka tuohon jakaumaan se ei vaikuta koskaan mitenkään.
      Yleinen ihmisyyden taso vivahteineen nousee väkisinkin vaikka siltä ei yleensä vaikuta,some-maailmallekin kuuluu siitä iso "kiitos".

      Yksi ainoa sekopäinen saa halutessaan mielikuvan useista kirjoittajista,vaikka kaiken takana on usein vain tuo yksi rassukka.

      Esimerkillä on ajan kanssa vaikutusta.
      Tähän perään saa vapaasti purkaa pahaa oloaan,kunhan vastapainoksi jättää mummon potkimatta.

      • RTS100

        Suuri kiitos tästä. Vaikka mummojen potkiminen, mt-ongelmat yms. ovat vakavia aiheta, niin tästä viestistä jäi hyvä fiilis ja pointti tuli asiallisesti esille.

        Siinä on Teille öyhöttäjille esimerkkiä kuinka toimitaa netiketin mukaisesti.


    • pllykiiraki

      Yksi kirjotti tänne ja oli silti potkassu jotaki mummoa vahingossa yksityisyrittäjän myymälätilassa, joten myytti siitä että puolet ihmisistä on puolihulluja on kohtuuton koska 99,8 prosenttia ihmisistä on puolihulluja, mutta on toki hyvä muistuttaa häpeästä, jolla saadaan myytyä joku pikku ruikku itsetyydyväisyyttä alamaisuutta janoaville oikkuhousuille.

    • GreatHamina

      Yksi syy tähän on että suomi24:n moderointi on automatisoitua ja se poistaa mitä sattuu... (jopa järkitekstit) mut on hieno nährä että Haminassa on vielä tuoppiin hukkuneiden ja kerrostalokyylien (syylien) lisäksi vielä järkiajattelijoita!!!!!

    • Tyhjäl

      mahal tulee kirjoiteltuu hävyttömyyksii. Siks mie suosittelen syömää Raussin tuoreen lihatsun kahel nakeil, nii sit jutut paranee.

      • RTS100

        Kukapa olisi voinutkaan ajatella, että puolet kommenteista liittyisi lihapiirakoihin ja itsetyydytykseen?


      • JoPa2Nakilla

        Ne me täällä Haminoissa handlataan!


    • yritysmuki

      Minä olen pienestä pitäen ottanutut tukevan otteen. Järkytys on suuri kun ymmärrän palstalla kirmoittavien tason, joka kenties kohottaa yritystoimintaani ja osakekauppaa, mutta ärsyttää. Olen saanut ihottuman moneen polveen, joka ei ole pikkujuttu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe