mulle määrättiin kuukaus sitte 36mg concertoja ja viikon jälkeen vaihdettii 18mg concertoihin liika sivuvaikutuksien takia. Mulla on näitten 18mg concertojen kanssa samat sivuoireet mutta lievempänä ja ahdistusta on iltasin aivan saatanasti ja öisin. Nyt sitte tänää iltana tapahtu jotain mitä en ois halunnu tapahtuvan nii popsin sitte 5 noita 18mg ja 3 36mg. enkä tiiä enää mitä tehä pari viikkoo sitte valvoin 48 h ja olin syömättä kokoajan ja sit jotenki päädyin juomaa ja puolessatoista tunnissa 12 lonkeroo ja päivällä juonu viinaa ja sain lonkerot klo 21.00 ja ne oli loppu vähä jälkee 10.20. En muistanu mitää 10 etenpäi ja aamulla heräsin siskon luonta (asuu samassa kaupungissa) ja olin ollu sillanreunalla hyppäämässä mutta mut vedettii autoon etten hyppäisi. Itse asiaan mitä suosittelisitte mun tilanteessa tekeväni, Oon siis ihan normaali nuori 17v poika joka ei ole huumeitten käyttäjä mut se tuli vaa että tekee mieli nyt kyllä kuolla
Concerta lääkitys
4
84
Vastaukset
- 17vnorminuori
ja unen laatu on hirmu huonoa että nää aika usein unta että kuolen ja kaverit kahtoo vierestä eikä tee mitään, epäilisin itsellä lievää masennusta mut lähiviikkoina vähä pahempana
- Anonyymi
Kamala tilanne, onneks sut saatiin pelastettua! Varmaan parasta lienee että kerrot lääkärille sun tuntemukset rehellisesti. Muitakin lääkevaihtoehtoja on, tuo ei sulle välttämättä sovi.
Itellä ahdh-lääkitys alotettiin kans noin kuukausi sitten ja paljonkaan muuta muutosta en ole huomannut kuin että mieliala heittelehtii ja on välillä tosi paha olo. Maksimiannosta syön.
Maaliskuussa ilmeisesti nuo tapahtumat olivat. Miten sulla nyt menee? - Anonyymi
Koitin kans tota consertaa mut sit tuli paljon ajatuskatkoksia, eikä pystynyt nukkumaan, et oli pakko vaihtaa. Hyvä puoli oli sillä vaan et halvempia muihin adhd: lääkkeisiin verrattuna.
- Anonyymi
Sano lääkärille kaikki suoraan, opettele tunnistamaan ja hyväksymään omia tunteita, terveet turvalliset tukevat ihmissuhteet on maailman tärkein asia kaikessa tämmösessä. Ehkä itsetuhoisuus ei tullut pelkän lääkkeen voimalla vaan sun pitää parantaa jotain traumoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019