Concerta lääkitys

17vnorminuori

mulle määrättiin kuukaus sitte 36mg concertoja ja viikon jälkeen vaihdettii 18mg concertoihin liika sivuvaikutuksien takia. Mulla on näitten 18mg concertojen kanssa samat sivuoireet mutta lievempänä ja ahdistusta on iltasin aivan saatanasti ja öisin. Nyt sitte tänää iltana tapahtu jotain mitä en ois halunnu tapahtuvan nii popsin sitte 5 noita 18mg ja 3 36mg. enkä tiiä enää mitä tehä pari viikkoo sitte valvoin 48 h ja olin syömättä kokoajan ja sit jotenki päädyin juomaa ja puolessatoista tunnissa 12 lonkeroo ja päivällä juonu viinaa ja sain lonkerot klo 21.00 ja ne oli loppu vähä jälkee 10.20. En muistanu mitää 10 etenpäi ja aamulla heräsin siskon luonta (asuu samassa kaupungissa) ja olin ollu sillanreunalla hyppäämässä mutta mut vedettii autoon etten hyppäisi. Itse asiaan mitä suosittelisitte mun tilanteessa tekeväni, Oon siis ihan normaali nuori 17v poika joka ei ole huumeitten käyttäjä mut se tuli vaa että tekee mieli nyt kyllä kuolla

4

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17vnorminuori

ja unen laatu on hirmu huonoa että nää aika usein unta että kuolen ja kaverit kahtoo vierestä eikä tee mitään, epäilisin itsellä lievää masennusta mut lähiviikkoina vähä pahempana

• Anonyymi

Kamala tilanne, onneks sut saatiin pelastettua! Varmaan parasta lienee että kerrot lääkärille sun tuntemukset rehellisesti. Muitakin lääkevaihtoehtoja on, tuo ei sulle välttämättä sovi.
      Itellä ahdh-lääkitys alotettiin kans noin kuukausi sitten ja paljonkaan muuta muutosta en ole huomannut kuin että mieliala heittelehtii ja on välillä tosi paha olo. Maksimiannosta syön.
      Maaliskuussa ilmeisesti nuo tapahtumat olivat. Miten sulla nyt menee?

• Anonyymi

Koitin kans tota consertaa mut sit tuli paljon ajatuskatkoksia, eikä pystynyt nukkumaan, et oli pakko vaihtaa. Hyvä puoli oli sillä vaan et halvempia muihin adhd: lääkkeisiin verrattuna.

• Anonyymi

Sano lääkärille kaikki suoraan, opettele tunnistamaan ja hyväksymään omia tunteita, terveet turvalliset tukevat ihmissuhteet on maailman tärkein asia kaikessa tämmösessä. Ehkä itsetuhoisuus ei tullut pelkän lääkkeen voimalla vaan sun pitää parantaa jotain traumoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      110
      6887
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      384
      6533
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3297
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      126
      2832
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2430
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1587
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe