Onko Turussa pakollisissa kielten (ruotsi ja englanti) opinnoissa läsnäolopakkoa? Entä onko niissä paljon esitelmiä ja muuta koko luokan edessä puhumista?
Onko kursseja mahdollista suorittaa lähtötasokokeella?
Turun oikiksen kielten opinnot
3
144
Vastaukset
- Utuopiskelija
En opiskele turun oikiksessa, mutta toista alaa turussa ja meillä voi yo todistuksen perusteella ja tasokokeilla saada hyväksiluettua kielten kursseja. Kurssit sisältää jonkin verran esitelmiä yms mutta ei oo ollut ylitsepääsemättömiä. Nuo kielten kurssit tehdään siis kielikeskuksessa ja tietääkseni osittain samanlaisia eri aloilla
- olijjo
Tasokokeen perusteella on mahdollista saada suoritusmerkintä, jos menestyy oikein hyvin. Tasokokeeseen saa osallistua yhden kerran kussakin kielessä. Ruotsin kokeessa ei riitä lukion ruotsi ei varsinkaan lyhyempi oppimäärä. Erittäin hyvä lukion englanti voi riittää englannin kokeessa.
Opetukseen on osallistuttava vähintään 80 % tunneista, jotta pääsee loppukokeeseen. - Kielet
Okei, kiitos. No saako lähtötasokokeella suoritettua vain yhden kurssin vai useamman? Englantia ja ruotsia näytti molempia olevan useampia kursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797