kaverilla on mutta onko tavallista kummempi?
atlas pilot watch kellot jotain parempia kelloja?
17
55
Vastaukset
Roskaa.
Osta äly-känny.
Suosittelen Nokia 9 PureView
H.- riskimiesf
Käsittääkseni nuo on parempia kelloja.
Ne ovat kalliimpia kelloja.
Aika on ajannut kelloista ohitse.
Osta tuo Nokia.
Se on vielpä vähän SF.
Sillä saat nimittäin paljon enemmän kuin pienellä kellolla.
Halvemmallakin jopa.
H.- Asko751t
https://www.youtube.com/watch?v=aPxEy05qkg0
nolla euroa - Rolex-on-skeidaa
Ei ole kummenpi lehmänkelloa.
Pääasia että kilkattaa kalkattaa ja kertoo aikaa.- Paha-kello-kauaksi
Mikään kello ei oo parempi
vain toinen on kalliinpi toista. - SuomeksiKirjoitetaan
Suomeksi: "kalliimpi".
SuomeksiKirjoitetaan kirjoitti:
Suomeksi: "kalliimpi".
Totta. Minullakin vain sveitsiläine kello, maksoi 800 euroa, on nyt piirongin laatikossa, koska paristot voi vaihtaa vain tietyt liikkeet, siksi ranteessani kulkee Dyberg&Kern.
- llooiittrrr
keskihintanen toi on.
- mimmimum-..mi
Mitä tosiaankaan enää tekee kellolla...puhelimesta näkyy tarkka aika...voi laittaa herätykset sun muut...ellei sitten halua brassailla jollakin hienolla kellolla....Kellokauppa on aika ahtaalla nykyään ...juttelin yhden pienen kello-ja kultaliikkeen omistajan kanssa joka laittaa nyt "pillit pussiin" ja lopettaa liikkeen.
- Pitääkö-Alen
Eikö hän laita kelloja pussiin?
- sirke
En pidä kelloista ranteessa enää, jopa epämiellyttäviä pitää.
- MihinTarjoaisin
Olen miettinyt, minkä arvoisia ovat kultaiset naisten rannekellot nykyisin.
Minne niitä kannattaisi tarjota?
Mistä saisi parhaan hinnan?- VoisinEhkäOstaaKoruksi
Onko kultakelloja tarjolla divarissa?
- MaksaisikoJokuAntiikista
En tiedä, minulla on kaksi kaunista kultaista naisten rannekelloa.
- KaapistaLöytyy
Ja miesten antiikkinen vedettävä Longines.
En tiedä kelloista paljonkaan, isäni oli "vanhan liiton miehiä" vain kunnon sveitsiläinen kelpasi.
Tyttärenpoikani säästi lahja- ja viikkorahansa, halusi tietenkin Applen älykellon ja sai sen. Isänsä on tekniikan tohtori, professori, heillä aina kaikki viimeiset tekniset härpäkkeet, joita mummo vain ihmettelee. Yritän jotenkin pysyä kärryillä, yhä useammin huomaan pudonneni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998