Tervetuloa Jumalan lasten luo!

KaidanTienKuIkija

Ikäväkseni huomasin että täällä jotkut käyttävät nimirekkiäni ja sen lyhennettä (KTK) harhaanjohtavassa tarkoituksessa.

En ole kirjoittanut tänne lähes vuoteen, mitään.

Tervetuloa Lahteen isoihin seuroihin tänä viikonloppuna 9-11.3!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Älkää hyvät ihmiset enää alistuko uskonhörhöjen manipuloinnille vaan eläkää ihan oikea elämä.

      • NauravatOnnettomuuttaan

        Ateistien lörpöttelyillä ei ole mitään todistetta. Näitä kekkuloita on katuojat ja huumeiden jakelupisteet väärällään.

        Jeesuksen seuraajia seuraa valtava siunaus ja onni, - jo tässä elämässä.


      • Johanneskalastaja

        Jeesus on todellisuutta, kerran joudut sinäkin sen myöntämään.


      • Eikiitosjeesus
        Johanneskalastaja kirjoitti:

        Jeesus on todellisuutta, kerran joudut sinäkin sen myöntämään.

        Minulla ei ole sen eikä kyllä minkään muunkaan nimistä mielikuvitusystävää joten tuskin tapaamme. Pidä ruoja hyvänäsi.


    • Uskonhörhöltöpostia

      HENKIVALLAT  IHMISESSÄ
      Fil.6:12.  Sillä  meillä  ei ole taistelu  verta  ja lihaa  vastaan, vaan hallituksia  vastaan, valtoja vastaan, tässä  pimeydessä  hallitsevia  maailmanvaltiaita  vastaan, pahuuden  henkiolettoja  vastaan taivaan avaruuksissa.
      5.Moos.28:15.28.  Mutta jos sinä et kuule Herraa, sinun Jumalasi,  ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä  ja säädöksiänsä  jotka minä  tänä päivänä  sinulle annan,  niin  kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi  ja saavuttavat sinut.
      28.  Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella.
      5. Moos. 28:34.45.  Ja sinä tulet hulluksi siitä, mitä sinun silmäsi  näkevät.
      45.  Kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi, vainoavat sinua ja saavuttavat sinut, kunnes  tuhoudut,  koska  et  kuulut  Herra, sinun Jumalasi ääntä  etkä noudattanut hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka  hän on sinulle antanut.
      1.Kun.22:19-23.  Mutta hän sanoi;  "Kuule  siis Herran  sana;   Minä näin Herran istuvan  istuimellansa  ja kaiken taivaan  joukon  seisovan  hänen edessään, hänen oikealla  ja vasemmalla  puolellansa.
      20.  Ja  Herra  sanoi;  'Kuka  viekottelisi  Ahabin  lähtemään  sotaan, että hän kaatuisi  Gileabin Raamotissa?  Mikä  vastasi niin mikä näin.
      21.  Silloin tuli henki  ja asettui Herran eteen ja sanoi; ' Minä viekottelen  hänet'. Herra kysyi  häneltä;  'Miten?'
      22.  Hän  vastasi:  'Minä menen  valheen  hengeksi  kaikkien  hänen  profeettainsa  suuhun'.  Silloin Herra sanoi;  'Saat  viekoitella,  siihen  sinä  pystyt;   mene ja tee niin.'
      23.  Katso, nyt Herra  on pannut  valheen  hengen  kaikkien näiden  sinun profeettaisi  suuhun, sillä  Herra on päättänyt  sinun osaksi  onnettomuuden."
      2.pie3:17.  Koska  te siis, rakkaani tämän  jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa  varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina  lankeaisi  pois omalta lujalta pohjaltanne.
      Jaak.4:1-3. Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne,   jotka sotivat jäsenissänne?
      2. Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole;  te tapatte ja kiivaillette, ettekä voi saavuttaa;  te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole sentähden ettete ano.
      3.  Te anotte, ettekä saa, sentähden että te anotte kelvottomasti,  kuluttaaksenne sen  himoissanne.
      Jaak.3:6.9.14.   Myös  Kieli  on tuli, on vääryyden  maailma;  kieli on se  meidän jäsenistämme,  joka  tahraa koko ruumiin  sytyttää tuleen  elämän pyörän,  itse syttyen  helvetissä.
      9.  Kielellä  me kiitämme Herraa ja Isää  ja sillä me kiroamme  ihmisiä, Jumalan kaltaiseksi luotuja;
      14.  Mutta jos teillä on  katkera  kiivaus  ja riitaisuus  sydämessänne,  niin älkää kerskatko älääkä valhetelko totuutta vastaan.
      Jaak.5:9. Älkää huokailko, veljet toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi;  katso, tuomari seisoo ovella.
      Joh.16:7-11.   Kuitenkin minä sanon teille totuuden;  teille on hyväksi, että minä  menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja  tule teidän tykönne;
      mutta  jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
      8.  Ja kun hän tulee, niin hän näyttää  maailmalle todeksi synnin  ja vanhurskauden  ja tuomion;
      9.  synnin koska he eivät usko minuun;
      10. vanhurkauden  koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
      11.  Ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas  on tuomittu.
      Joh.16:33.   Tämän  minä olen  teille  puhunut,  että teillä olisi  minussa  rauha. Maalimassa  teillä  on ahdistus:  mutta olkaa  turvallisella  mielellä;  minä olen voittanut  maailman"

    • RöyhkeysPaisuu

      Luojansa ja Lunastajansa pilkkaajat tulevat maailmanlopun lähestyessä yhä julkeammiksi ja röyhkeämmiksi.

      Joh. 19:37 Ja taas toinen kirjoitus sanoo: he saavat nähdä, ketä he ovat pistäneet.

      Ilm. 1:7 Katso, hän tulee pilvien kanssa, ja jokaisen silmän pitää hänen näkemän ja ne, jotka häntä pistäneet ovat ja kaikki maan sukukunnat pitää parkuman. Niin, amen!

      • Eikiitosjeesus

        Tuo pilven kanssa pitänee sikäli paikkansa että kyllähän Jesse tunnettu kannabiksen ystävä oli.


    • EiIhmispolut

      Avaajalle tiedoksi. Kaita tie on Jeesus Kristus.

      • Eikiitosjeesus

        Suorastaan kinttupolku, joka vähitellen häipyy olemattomiin. Ja jo on aikakin.


    • Lestatiolainen

      Ainoastaan kristus, ei auta erikoiset puvut, ei tunnelman luonti koristuksin ja soittimin, ei mikään mitä ihminen tekee, kaikki tämä tulee kuolla, silloin ihminen kelpaa Jumalalle

    • SontiaisetMuualle

      Ei auta yhdistykset ei yhdistyksien paavi henkilöt. Kaikissa ihmisrakanteista tulee luopua ja otta uskossa vastaan Jeesus Kristus joka on koko maailman synnit sovittanut ja lahjoittaa autuuden jokaiselle joka tämän omalle kohdalleen uskoo.

    • MiksiHylkäsitKristuksen

      Kristuksessa vanhursdkaalla on vapaus pappien tunnusasuihin, ne ovat jo 6000 vuotta olleen käytössä kaikki musiikki ja kaikki soittimet ovat vapaita. Ihmisoppien rajoitteita ja ihmisoppien orjuutta ei Kristuksen kirkossa tunneta ollenkaan.

      • erkinjaktknkaveri

        Kaikki sotinmusiikki on syntiä, kuka tahansa lähetysmies sen sinulle heti todistaa. Häpeä eriseuainen. Vai Me pääsemme taivaaseen. Vain ME voimme synnit jollekin anteksi antaa ja myös pidättää, niin kuin teemme kaikille kitaransoittajille.


    • VastaustaEiTule

      Mitä horisee avaaja. Hänen nimimerkkiään käytetty harhaanjohtavassa tarkoituksessa. Onkohan oma tulkintasi? selitätkö tarkemmin. Onko täällä jotakin pyhiä nimimerkkejä? Kuka antanut ja koska?

    • RekisteröiMerkkisi

      Nimimerkit on ihan oma lukunsa. Ellei rekisteröi nimimerkkiään sen käyttö on vapaata.

      Mutta lain vastainen nimien käyttö herjaustarkoituksessa, on ainakin yhdelle esikoislestadiolaiselle luvallista. Mikä on selvästi rikollinen teko. Olen muistuttanut tästä useamman kerran. Kenenkään nimiä ei tuntemattomien ihmisten viesteihin ole lupaa kirjoitella herjaustarkoituksessa.

      Piru on totuudelle vihainen. Taitaa olla sama kaveri, joka on tappouhkauksiakin eräälle henkilölle ladellut Tampereella.

      Mitä puolusteltavaa on muista kristityistä erillään elävässä häkkyrässä, jonka tehtävänä on yrittää riistää Kristus ja iankaikkinen elämä Kristukseen uskovilta. tuollainen toiminta on perkeleestä. Sellaista oppia ei ole Raamatussa, että Kristuksella olisi Jellivaarassa pieni karsina, täynnä tuomareita. Tuollaisia höpinää ei pitäisi kenenkään kynästään päästää nettiin.

      Jeesus on sovittanut koko maailman synnit ja jokainen joka häneen uskoo pelastuu. Kuten Raamattu todistaa. Kaikki muu höpinä on paholaisesta lähtevää.

    • HämmästyttäväSokeus

      Onneksi meillä on tuomari joka tuomitsee jokaisen oikein. Mutta paha saa aina palkkansa.
      Jokainen joka toimii Kristuksen riistäjänä häneen uskovien laumassa, on paha ihminen, pahan palveluksessa.

    • KaidanTienKulkija

      No perkele..

      • Eiaitoktk

        Trolli


    • PaholaisenTyötä

      Esikoislestadiolaiset kieltävät evankeliumin kaikilta jotka eivät ole esikoislestadiolaisia tai pieniä lapsia. Siksi jokaisen liikkeeseen kuuluvan tulisi käsittää, että liike on vaarallisen harhaopin pauloissa. Tämä ei nyt meinaa mennä perille näille liikkeen uhreille millään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe