1,3l menee öljyy 15tkm välillä noin i20

NÄINONJOO

Tuon verran kuluu 5w-40 .. en tiedä oliskos mitään hyötyy merkinvaihdosta ehkä ei nyt shell ultra ;
Mites muilla, ?

10

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MerkinKerroitVaanVäärin

      Pokswageneissa ihan normaali öljynkulutus.

    • Normikulutusvielä

      Castrol on aika hyvä ölppi kulutus vois vähentyä, tuo on aika normaalia vielä<
      Kurkkaa Audi ww sivuja moninkertaset kulutukset.

    • Motorins

      Saksalaista tekniikkaa laitettu sen verran moottoriin, että ei mikhään ihme!

    • pikkuhynyskä

      öljytaso ei juurikaan laske vaihtovälillä mun litrasessa i 20:ssä. ajan pääasiassa reipasta maantieajoa. eli ei juurikaan kuluta öljyä, mittarissa kohta 40 000

      • vanhus

        Kaikki autot saadaan kuluttamaan öljyä jos täyttö on yli rajan, Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan


      • AMasentaja

        Öljyä pitää kulua jonkin verran se on terve moottori silloin,,jos ei kuluta lasittuu pinnat jopa autonvalmistajat jopa suosii kulutusta:: Öljyissäkin on eroo toiset palaa suoraan läpi toiset ei.


      • Amasentaja
        vanhus kirjoitti:

        Kaikki autot saadaan kuluttamaan öljyä jos täyttö on yli rajan, Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan

        Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan<<<<<<<<< MIKÄ IHMEEN PUTKENASENTO jos tarkoitat huohotijn putkea sillä ei ole välii ollenkaan missä asennossa on


    • Hyundailaatuauto

      Ihmeellistä i20 turbo ja huollot 20tkm välein eikä tikkuun katsota eikä merkkivalot syty ,kaikki toimii moitteetta. Ei tietoa mitä öljyä koneessa on huolto sen vaihtaa.

      Mikähän i20 kyseessä ja paljonko ajettu? diesel?

    • hyynyskä

      pikkuturbon huoltoväli on 15 tkm ainakin mun 2017 mallissa.

    • Anonyymi

      Paljonko i20 saa kuluttaa öljyä 1000:kilsalla ennenkuin vaaditaan kaupan purkua??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4726
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3384
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2816
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2707
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2488
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2276
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2255
    Aihe