Tuon verran kuluu 5w-40 .. en tiedä oliskos mitään hyötyy merkinvaihdosta ehkä ei nyt shell ultra ;
Mites muilla, ?
1,3l menee öljyy 15tkm välillä noin i20
10
585
Vastaukset
- MerkinKerroitVaanVäärin
Pokswageneissa ihan normaali öljynkulutus.
- Normikulutusvielä
Castrol on aika hyvä ölppi kulutus vois vähentyä, tuo on aika normaalia vielä<
Kurkkaa Audi ww sivuja moninkertaset kulutukset. - Motorins
Saksalaista tekniikkaa laitettu sen verran moottoriin, että ei mikhään ihme!
- pikkuhynyskä
öljytaso ei juurikaan laske vaihtovälillä mun litrasessa i 20:ssä. ajan pääasiassa reipasta maantieajoa. eli ei juurikaan kuluta öljyä, mittarissa kohta 40 000
- vanhus
Kaikki autot saadaan kuluttamaan öljyä jos täyttö on yli rajan, Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan
- AMasentaja
Öljyä pitää kulua jonkin verran se on terve moottori silloin,,jos ei kuluta lasittuu pinnat jopa autonvalmistajat jopa suosii kulutusta:: Öljyissäkin on eroo toiset palaa suoraan läpi toiset ei.
- Amasentaja
vanhus kirjoitti:
Kaikki autot saadaan kuluttamaan öljyä jos täyttö on yli rajan, Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan
Toinen öljyn kulutuksen syy on kannessa olevan putken asento se ohjaa sen huohottimplle ja palotilaan<<<<<<<<< MIKÄ IHMEEN PUTKENASENTO jos tarkoitat huohotijn putkea sillä ei ole välii ollenkaan missä asennossa on
- Hyundailaatuauto
Ihmeellistä i20 turbo ja huollot 20tkm välein eikä tikkuun katsota eikä merkkivalot syty ,kaikki toimii moitteetta. Ei tietoa mitä öljyä koneessa on huolto sen vaihtaa.
Mikähän i20 kyseessä ja paljonko ajettu? diesel? - hyynyskä
pikkuturbon huoltoväli on 15 tkm ainakin mun 2017 mallissa.
- Anonyymi
Paljonko i20 saa kuluttaa öljyä 1000:kilsalla ennenkuin vaaditaan kaupan purkua??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898