Feminismi yhtenä kuvana

ahahahahahahah

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonto

      • fdggddf

        Lol ei saa edes ihmetellä tätä kun viesti poistetaan :D
        Uskomaton paikka.


    • vajakkifoorumi

      Pistäpä vielä oma kuvasi näkyviin niin näemme kuinka ihanalta ehta aito sovinisti näyttää.

      • saa.arvostella

        Itse se Saara on julkisuuteen tunkenut. Ulkonäölleen ei ehkä mahda mitään, mutta miksi lähti leikkiin noilla eväillä.

        Huomaa, että Saara ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Vastaavanlainen loinen kuin "kohublondi" Tuksu.


      • shalow.people
        saa.arvostella kirjoitti:

        Itse se Saara on julkisuuteen tunkenut. Ulkonäölleen ei ehkä mahda mitään, mutta miksi lähti leikkiin noilla eväillä.

        Huomaa, että Saara ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Vastaavanlainen loinen kuin "kohublondi" Tuksu.

        Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.

        Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.

        Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.

        Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan.


      • saa.arvostella
        shalow.people kirjoitti:

        Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.

        Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.

        Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.

        Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan.

        Missään ei myöskään ole määrätty, että on pakko ängetä julkisuuteen.

        Missään ei ole määrätty keksimään itselleen uutta näppärää nimeä eikä kukaan ole määrännyt nimittämään itseään "johtajaksi".

        Missään ei ole käsketty kirjoittamaan jatkuvasti omista läskeistään, kuten Saara tekee:

        https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4019336-saara-sarma-moni-laski-elaa-taysilla


      • naiserityistä
        shalow.people kirjoitti:

        Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.

        Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.

        Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.

        Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan.

        Ai niin, Soinia saa kyllä nimitellä Jabba the Huttiksi mutta ei feministiä, joka näyttää siltä enemmän?


      • kavalasalasovinisti

        Miksi sinua kiinnostaa sovinistin ulkonäkö? Luuletko erottavasi kadulla vastaantulevan sovinistin muista ihmisistä?


      • Apostoli-Paavali

        Hyviä ohjeita työtä vieroksuville feministeille:

        10. Ja kuin me teidän tykönänne olimme, niin me senkaltaisia teille käskimme, että jos ei joku tahdo työtä tehdä, niin ei hänen syömänkään pidä.
        11. Sillä me kuulemme, että muutamat teidän seassanne tavattomasti vaeltavat, ja ei tee työtä, vaan joutilaina ovat.


      • yhteiskunnan.elätit

        Feministi syö sinunkin pöydästäsi. Ja paljon.


    • bbbbbbbbb

      Jos avaajalle muuten tulee feministi sanasta feministinainen mieleen niin mitä asiatonta siinä on?
      Nyt oikeesti raivohullut vastatkaa, aivan järjetöntä riehumista.

      Itseasiassa kun tarkastelin uudestaan kaikki viestit niin tuo aloitusviesti on ainoa asiallinen ;)

      • siltä.näyttää

        Tuo ja R. Meriläinen kaivetaan aina esiin, kun tarvitaan feminististä kommenttia mediassa. Meillehän suorastaan opetetaan, että tämän näköisiä feministit ovat.


    • kermaa

      Tämä on jollekin päivystävälle feminatsi-aktivistille liikaa kun on sensuroitu palstalta jo kolme kertaa:

      Housuunsa kakkaajat sopivat luontevan hyvin tyypillisten feminatsiaktivistien seuraan, jossa pilluhatut, pilluminaattipaidat, menkkojen syöminen ja niistä erilaisen ruuan valmistus, menkoilla itsensä maalaaminen ja muna poikki-huutelu ovat voimaannuttavaa normitoimintaa!

      • artificial.intelligence

        Tällä foorumilla on käytössä tekoälymode.


    • feministin.aivosolut
      • Feminismi

        Vakava sairaus, todella vakava sairaus.


      • mitä.tehdä
        Feminismi kirjoitti:

        Vakava sairaus, todella vakava sairaus.

        Ja valitettavan suurta kannatusta nauttiva sellainen. Valtamediakin on miltei täysin sen mädättämä.


    • Anonyymi

      Miksi urheilussa erotellaan miehet ja naiset??

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe