Tehdäänpäs tämmöinen, mitä tulee ekana mieleen sanasta feminismi?
Itselläni tämä: https://www.vastarinta.com/wp-content/uploads/2018/05/saarasarma.jpeg
Feminismi yhtenä kuvana
25
<50
Vastaukset
Uskonto
- fdggddf
Lol ei saa edes ihmetellä tätä kun viesti poistetaan :D
Uskomaton paikka.
- vajakkifoorumi
Pistäpä vielä oma kuvasi näkyviin niin näemme kuinka ihanalta ehta aito sovinisti näyttää.
- saa.arvostella
Itse se Saara on julkisuuteen tunkenut. Ulkonäölleen ei ehkä mahda mitään, mutta miksi lähti leikkiin noilla eväillä.
Huomaa, että Saara ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Vastaavanlainen loinen kuin "kohublondi" Tuksu. - shalow.people
saa.arvostella kirjoitti:
Itse se Saara on julkisuuteen tunkenut. Ulkonäölleen ei ehkä mahda mitään, mutta miksi lähti leikkiin noilla eväillä.
Huomaa, että Saara ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Vastaavanlainen loinen kuin "kohublondi" Tuksu.Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.
Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.
Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.
Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan. - saa.arvostella
shalow.people kirjoitti:
Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.
Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.
Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.
Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan.Missään ei myöskään ole määrätty, että on pakko ängetä julkisuuteen.
Missään ei ole määrätty keksimään itselleen uutta näppärää nimeä eikä kukaan ole määrännyt nimittämään itseään "johtajaksi".
Missään ei ole käsketty kirjoittamaan jatkuvasti omista läskeistään, kuten Saara tekee:
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4019336-saara-sarma-moni-laski-elaa-taysilla - naiserityistä
shalow.people kirjoitti:
Kyllä voi olla ihminen tyhmä. Missään ei ole määrätty että julkisuuden henkilöllä on velvollisuus olla tietyn näköinen.
Kenenkään ulkonäkö ei ole sinua varten olemassa. Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen sitä miltä ulkoinen olemus näyttää. Eikä sillä ole pientäkään merkitystä onko joku päätynyt julkisuuden valokeilaan vaiko ei.
Sinä olet tyhmä kuin saapas etkä sovi muiden ihmisten joukkoon. Jos muiden ihmisten ulkonäkö aiheuttaa niin suurta tuskaa että oikein ääneen pitää valittaa kannattaisi muuttaa erakoksi korpeen kauaksi muista ihmisistä. Ota kokovartalopeili mukaan ja tuijota siellä omaa kuvaasi.
Tai vedä vaikka itsesi jojoon. Emme jää kaipaamaan.Ai niin, Soinia saa kyllä nimitellä Jabba the Huttiksi mutta ei feministiä, joka näyttää siltä enemmän?
- kavalasalasovinisti
Miksi sinua kiinnostaa sovinistin ulkonäkö? Luuletko erottavasi kadulla vastaantulevan sovinistin muista ihmisistä?
- Apostoli-Paavali
Hyviä ohjeita työtä vieroksuville feministeille:
10. Ja kuin me teidän tykönänne olimme, niin me senkaltaisia teille käskimme, että jos ei joku tahdo työtä tehdä, niin ei hänen syömänkään pidä.
11. Sillä me kuulemme, että muutamat teidän seassanne tavattomasti vaeltavat, ja ei tee työtä, vaan joutilaina ovat. - yhteiskunnan.elätit
Feministi syö sinunkin pöydästäsi. Ja paljon.
- bbbbbbbbb
Jos avaajalle muuten tulee feministi sanasta feministinainen mieleen niin mitä asiatonta siinä on?
Nyt oikeesti raivohullut vastatkaa, aivan järjetöntä riehumista.
Itseasiassa kun tarkastelin uudestaan kaikki viestit niin tuo aloitusviesti on ainoa asiallinen ;)- siltä.näyttää
Tuo ja R. Meriläinen kaivetaan aina esiin, kun tarvitaan feminististä kommenttia mediassa. Meillehän suorastaan opetetaan, että tämän näköisiä feministit ovat.
- kermaa
Tämä on jollekin päivystävälle feminatsi-aktivistille liikaa kun on sensuroitu palstalta jo kolme kertaa:
Housuunsa kakkaajat sopivat luontevan hyvin tyypillisten feminatsiaktivistien seuraan, jossa pilluhatut, pilluminaattipaidat, menkkojen syöminen ja niistä erilaisen ruuan valmistus, menkoilla itsensä maalaaminen ja muna poikki-huutelu ovat voimaannuttavaa normitoimintaa!- artificial.intelligence
Tällä foorumilla on käytössä tekoälymode.
- feministin.aivosolut
Feminismi yhdessä kuvassa:
http://redalertpolitics.com/2016/01/29/german-feminist-welcomes-refugees-better-rapists-racists/- Feminismi
Vakava sairaus, todella vakava sairaus.
- mitä.tehdä
Feminismi kirjoitti:
Vakava sairaus, todella vakava sairaus.
Ja valitettavan suurta kannatusta nauttiva sellainen. Valtamediakin on miltei täysin sen mädättämä.
- Anonyymi
Miksi urheilussa erotellaan miehet ja naiset??
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644