VOITTO JEESUKSEN VEREN KAUTTA

VERENVOIMAA

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
Ilm 12:11

19

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

      • aamiainenkiitos

        Viinipäissänne jeesustanne muistelette ja pidätte periteistä kiinni.


    • AamenkiitosJeesus

      "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

      • aamiainenloppu

        Minä tallaan valheenne maanrakoon ja minun seuraajani jatkavat kuoltuani.


      • Siitäpä lähti satujen kertojan viesti, että heilahti🤣


      • Ettäsillätavalla
        aamiainenloppu kirjoitti:

        Minä tallaan valheenne maanrakoon ja minun seuraajani jatkavat kuoltuani.

        Jeesuksen omana ja puolella on mahtavaa olla ja lopputulos on erinomainen! 😀


      • Aamenaamenaamen
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jeesuksen omana ja puolella on mahtavaa olla ja lopputulos on erinomainen! 😀

        "Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi."
        Psalmi 5:12


      • AamenkiitosJeesus
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Jeesuksen omana ja puolella on mahtavaa olla ja lopputulos on erinomainen! 😀

        Aamen!!! Kiitos Jeesus!!!


    • Jeesuksenkaveri
      • ÄläTeuvoaPelkää

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

      • Kysyväinen

        Miksi sinut kuitenkin heitettiin Saatanalle?


      • AamenkiitosJeesus
        Kysyväinen kirjoitti:

        Miksi sinut kuitenkin heitettiin Saatanalle?

        Pahoittelen Teuvo, mutta olet erehtynyt henkilöstä. En ole rakas vanha ex-ystäväsi Devoit. Täällä kirjoittaa muitakin kuin te kaksi riitapukaria. Olkaa kerrankin miehiä, aikuisia, jotka selvittävät välinsä sivistyneesti, eikä kuin pahaiset pikkukakarat.
        Niin, ymmärrän, haluatte tapella verissäpäin ja viedä omat sielunne ikuisuuteen, ilman anteeksiantoa.

        Lue tämä, ajatuksella ja kysy, mitä se teidän välillänne tarkoittaa.

        Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."
        Matt 18:32-35


    • AamenkiitosJeesus

      "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

    • Eikiitosjeesus

      Raukkamaista laskea veret karitsasta. Antais kasvaa vähän isommaksi. Ja vielä voitosta höpöttäävät.
      Tajuatteko edes hokemienne naurettavuutta ja onttoutta. Aki ja Turo sketsit oli paljon vakuuttavampia.

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe