VOITTO JEESUKSEN VEREN KAUTTA

VERENVOIMAA

"Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."
Ilm 12:11

19

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

"Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

• aamiainenkiitos

Viinipäissänne jeesustanne muistelette ja pidätte periteistä kiinni.

• AamenkiitosJeesus

"kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"

• aamiainenloppu

Minä tallaan valheenne maanrakoon ja minun seuraajani jatkavat kuoltuani.

• Siitäpä lähti satujen kertojan viesti, että heilahti🤣

• Ettäsillätavalla
        aamiainenloppu kirjoitti:

Minä tallaan valheenne maanrakoon ja minun seuraajani jatkavat kuoltuani.

Jeesuksen omana ja puolella on mahtavaa olla ja lopputulos on erinomainen! 😀

• Aamenaamenaamen
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

"Ja iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti. Suojele heitä, että sinussa iloitsisivat ne, jotka rakastavat sinun nimeäsi."
        Psalmi 5:12

• AamenkiitosJeesus
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

Aamen!!! Kiitos Jeesus!!!

• Jeesuksenkaveri
    • AamenkiitosJeesus

"Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

• Kysyväinen

Miksi sinut kuitenkin heitettiin Saatanalle?

• AamenkiitosJeesus
        Kysyväinen kirjoitti:

Miksi sinut kuitenkin heitettiin Saatanalle?

Pahoittelen Teuvo, mutta olet erehtynyt henkilöstä. En ole rakas vanha ex-ystäväsi Devoit. Täällä kirjoittaa muitakin kuin te kaksi riitapukaria. Olkaa kerrankin miehiä, aikuisia, jotka selvittävät välinsä sivistyneesti, eikä kuin pahaiset pikkukakarat.
        Niin, ymmärrän, haluatte tapella verissäpäin ja viedä omat sielunne ikuisuuteen, ilman anteeksiantoa.

Lue tämä, ajatuksella ja kysy, mitä se teidän välillänne tarkoittaa.

Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."
        Matt 18:32-35

• AamenkiitosJeesus

"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

• AamenkiitosJeesus

"Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

• Eikiitosjeesus

Raukkamaista laskea veret karitsasta. Antais kasvaa vähän isommaksi. Ja vielä voitosta höpöttäävät.
      Tajuatteko edes hokemienne naurettavuutta ja onttoutta. Aki ja Turo sketsit oli paljon vakuuttavampia.

• AamenkiitosJeesus

"Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

• AamenkiitosJeesus

"Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!"

• AamenkiitosJeesus

"Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3325
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2779
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1857
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe