Siskoni tyttö ja kummityttöni 14v on ollut aina ikäisekseen kehittynyt. En edes muista, montako vuotta sitten hänellä oli jo täysi karvoitus alapäässä.
Kävin eilisiltana siskoni ja tämän tyttären kanssa saunassa. Tietysti tuli katsottua siskon tyttöä salavihkaa, miten kän on kehittynyt. Havaitsin, että karvoitusta oli siistitty aika rohkeasti.
Itse olen jo mummoiässä ja itse olen siistinyt alapäätä jostakin 30v ylöspäin ja aika varovasti. Minkä ikäisenä näitä siistimisiä aletaan nykyään tekemään?
Mummo, kummi ja täti kysyy
mummokummitäti
3
191
Vastaukset
Kysymys on ihan asiallinen, mutta emme juuri tiedä vastausta. Tämänikäiset tytöt ovat erityisen ujoja, eivätkä ne, jotka ovat sheivanneet, yleensä ole muitten kanssa alasti pesullakaan.
Kyllä yläkoulu ikäiset sheivaa jo aika yleisesti.
- Anonyymi
Mummokummitäti on setä. Heikko yritys. *repee*
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655