Vasta Kokoomukselle siirretyy oikeusministerin tehtävä herätti Suomen tähän ongelmaan. Ei kiinostanut tai edes kirjoiteltu sen aikaista Perussuomalaispuoluetta.
https://yle.fi/uutiset/3-10678649?origin=rss
Perussuomalaiset eivät halunneet vaikuttaa ISIS taistelijoiden paluuseen?
8
66
Vastaukset 8
- Tyhjäpuolue
Vaikuttivatko mihinkään?
- Isis-ei.Suomessa
Isis ei ole Suomessa ja se saakin pysyä Suomen ulkopuolella
Ja muutenkin pakolaisongelmat kuuluu ratkaista paikan päällä ei rahdata maapallon toiselle puolelle ja tuhota sademetsiä - Komuakalle
Vasemmisto oli ensimmäisenä vaatimassa korotettua sosiaaliavustusta, tämä palstalla riehuvasta komukka valehtelee tapansa mukaan.
- Persutoli
Oliko vasemmisto vallassa?
- tiedoksitahvoille
Persut vaikuttaa korviaan, ei muuta.
Mikäli sotaretkelle lähteneellä ISIS-taistelijalla on Suomen kansalaisuus, ei mikään laki estä palaamasta Suomeen. Katsoin ykkösaamua,jossa oli vieraana Jussi-Halla-aho,puhui tosi järkevästi,oli tosi isänmaallinen.
- Puheissako
Kävikö intin?
- Pätevimmät
Valitsivan nynnyn oikesministerin koska rivistä ei muutakaan, seuraavksi ehkä Elomaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470