Oonko toivoton tohelo

Naistoheloko

Olen vanhempi nainen.Ihan tavallinen nainen, varattu, seksielämä kotona noin 0. Muuten elämä ok, olen terve ja iloinen.
Olen yrittänyt tällä palstalla ja mm. iskurissa löytää mukavaa kaveria silloin tällöin touhuamaan. En kehtaa huijata, että tarvitsisin seurustelukumppanin.
Eipä päästä maaliin, keskustelut ovat outoja, nälviviä jne. tai poikaset yrittää huijata. Pitääkö juosta kapakoissa, juoda viinaa tai kysellä vastaantulijoilta?
Miten voisin löytää yhden normaalin, terveen, vapaan tai varatun tähän tarkoitukseen alaikäraja 50v.
Onhan tietty niin, että vanhemmiten nais- mies " kanta" kääntyy naisten enemmustöksi, mutta silti......

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuliasaatu

      Hei! Haluaisin auttaa sinua tuossa pulmassasi, mistäpäin olet ja miten saisimme yhteyden pelaamaan, itse olen keski- suomesta ,mukava ja luotettava mies.

    • Naistoheloko

      kaakkois-suomesta, liikaa välimatkaa:(

    • Kymenlaaksosta oon - Voitais tavata:)

    • Anonyymi

      Moi tohelo kaakkois-suomesta. Onko tilanne parantunut.
      Olen alueelta mistä Sinäkin . Kirjoittele niin edetään ,jos sille tuntuu. Mies 59v

    • Anonyymi

      Hei Ap. Olen ilman seksiä elävä varattu, yli 60-v. mies ja haluaisin vertaistukea.
      Kirjoita [email protected]

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe