Mitä kaikkia oireita teillä on ollut, kun rintaranka on ollut totaalisen jumissa?
Kertokaa myös miten hoiditte inhottavan tilanteen?
Saisin itselleni vinkkejä, kun on aina tunne niinkuin olisi rintarangassa kaikki solmussa ja sekaisin:(
Oireet rintarankajumissa
8
162
Vastaukset
- reino.kyssähartia
Ei siinä kanssaeläjän oireenkuvaus mitään auta, Mutta sitä voit alka itse lievittämään kotonasi. Yläraajat, kädet ja niskahartia seudun jännitykset liittyvät tähän vaivaan.
Laita lämpimälle lattialle hiukan pehmikettä ja ala aktivoimaan rintaranganaluetta varovasti venyttelemällä. Vedä käsiäsi vuoroin nilkkoihin päin, vuoroin päälaen suuntaan.
Tunnet hartioissa kiristyssä kun venytät niitä kädet eri asennoissa.
Minun on mentävä. Kerro yrititkö edes? Itselää lapsesta asti ollutrintarangan nikamamuutos. Tiedän ongelmasta alkeistiedot.- Kiitänetukäteen
Kyllä sitä haluaa kuulla mitä kaikkea oiretta tuo jumi aiheuttaa. Saattaa olla paljon oireita mitä kuvittelee ihan muuksi.
Lattialle en voi mennä tekemään mitään liikkeitä, koska niskavaiva aiheuttaa pahoinvointia.
- Puoskareitasomessa
Isäni joka on johtava ylilääkäri repesi nauruun luettuaan edellisen kirjoituksen. Sanoi, että kylläpä näitä kotitekoisia lääkäreitä riittää, jotka neuvovat ymmällään olevia ihmisiä somen kautta. Hänen neuvonsa: menkää ja tulkaa oikean lääkärin vastaanotolle.
- minustaoutoa
Mistä tiedät, mitä isäsi teki ja mitä luki?
Jos kertoi, miten osasit tulla tänne kertomaan isäsi juttuja?
Mutta se jutussasi on oikein, että Lääkäri pystyy auttamaan.
Myös kirjallisuutta on paljon ja eiköhän netissäkin ole hirveästi tietoa. - Kiitänetukäteen
Lääkärille?? Mitä lääkärit muka tietää näistä vaivoista..Särkylääkeohjeen osaavat vain antaa.
- uwywhet
Jos on kaikki solmussa ja sekaisin, niin osteopaatilta voisit aloittaa. Rintarangan aluella on myös stressihermosto ja osteopaatti osaa laukaista niitä lukkoja.
- Kiitänetukäteen
Naprapaatilla olen muutaman kerran käynyt. Lukkoja tulee kuitenkin tiuhaan, niin kotikonstit olisivat tarpeen.
Hankala tilanne siinä, kun esim. tennispallokikkaa lattialla en voi tehdä ilman, että oksennan. Niska tykkää kyttyrää.
- Kiitollinenvastayksesta
Kenelläkään tietoa voiko rintarangan ollessa täydellisen lukossa, niin tulla myös närästyksen kaltaisia oireita?
Olen huomioinut pientä närästyksen tunnetta, mutta jumppaamisen jälkeen se on hävinnyt. Onko vain sattumaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947