Kysäisen asiasta tietäviltä.
Itseäni kiihottaa paljon, jos saan olla tytön edessä mulkku paljaana. (Outoa ehkä, koska olen aviossa)
Miten siellä Thaihieronassa käyttäydytään,
- ilman rihman kiertämää ?
- entä jos seisoo ?
- maksaako joku hieronta erikseen ?
- onko riski saada sukupuolitauti pelkästään Thaierojan käsistä? (vaikkakin uskon, että ne naiset/tytöt ovat hyvinkin puhtaita)
Thaihieronta
5
9497
Vastaukset
- asdff
Kerran olen käynyt, eli itse olin alasti mutta pyyhe vyötäisillä ja tyttö oli vaatteet päällä. Se tyttö oli munissa kiinni koko ajan ja yritti myydä ns. intiimihierontaa, en kuitenkaan ostanut vaan annoin tytön hieroa oikeasti sen tunnin, koska tuo tyttö ei ollut mielestäni mitenkään viehättävä. Tuolla oli neljä naista, yksi TODELLA kaunis joka oli ikkunalla vähän niinkuin tyrkyllä, sekä kaksi vanhempaa (~40v) joista toinen oli ihan viehättävä, sitten oli sellainen nuori tyttö joka oli aika lihava ja muutenkin sellainen jyry, ei mitenkään nätti. Tämä jyry minua sitten tuli tietysti hieromaan :(
- aaasi
Olen itsekkin kerran käynyt thai hieronnassa. Otin puolituntia hierontaa, joka maksoi 20 euroa. Thai tyttö ohjasi minut koppiin jossa otin kaikki vaatteet pois ja menin sängylle makaanaan vatsalteen. Ei ollut mitään pyyhkeitä päällä. Ensin se hieroi hartioita ja selkää.. siirtyen vähitellen alemmas. Lopulta hän hieroi jopa peppuani ja reisiä.
Sitten käski makaamaan sälälteen.. Siinä vaiheessa minulla oli jo muna puoliksi erektiossa.. :) ja hän sitte hieroi siinä vähän rinnasta ja käsiä, ja jalkoja. Hieroi vielä ihan peniksen ympäriltäkin, nii oli jo melkeinpä täydessä erektiossa ja KAUNIS thai tyttö vain hymyili siitä..
Sitten se kysyi haluanko muita palveluita. Kysyin mitä on tarjolla, nii se ehdotti runkkausta. Hinnaksi sanoi heti 20e, en alkanut siitä mitään tinkimään vaan oti ekstrapalvelut. Se oli todella miellyttävä kokemus.- utelias
Missäs Helsingissä olisi hyviä hieroloita? Ettei käy vahingossa niin, että olettaa saavansa jotain ihan muuta ja thaitäti heittää ulos :-D
- aaasi
utelias kirjoitti:
Missäs Helsingissä olisi hyviä hieroloita? Ettei käy vahingossa niin, että olettaa saavansa jotain ihan muuta ja thaitäti heittää ulos :-D
Mene metrolla sörnäisiin, siitä kävelet helsinginkatua tai sitä ylenpänä olevaa katua (jonka nimeä en muista). Helsinginkatu on helppo löytää, niin sitä ihan vähän matkaa Kallion suuntaan ja käännyt mäkeä ylös. Sillä alueella on varmasti lähes 10 thai hierontapaikkaa sekä kaikkea muuta. Varmasti jokaisessa thai paikassa saa seksiäkin, mutta siihen ei välttämättä ihan jokainen hieroja suostu.
- aaasi
utelias kirjoitti:
Mene metrolla sörnäisiin, siitä kävelet helsinginkatua tai sitä ylenpänä olevaa katua (jonka nimeä en muista). Helsinginkatu on helppo löytää, niin sitä ihan vähän matkaa Kallion suuntaan ja käännyt mäkeä ylös. Sillä alueella on varmasti lähes 10 thai hierontapaikkaa sekä kaikkea muuta. Varmasti jokaisessa thai paikassa saa seksiäkin, mutta siihen ei välttämättä ihan jokainen hieroja suostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773154
- 492390
- 322087
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4802077- 1371839
- 311725
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291613Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441212