Niin nott kuka oikeesti ostaa S90 volvon?
Kauhea kehitysmaa muotoilu, keula kun Majavan nokka ja perä kun jostain 90-luvun kehitysmaa KIA:sta, hyi helvetti, liekkö 100% Kiinalaista suunnittelua!!
Volvon mukaan "the S90 is a luxury sedan like no other. Experience it today."
No mutta, NO THANKS!!
S90 rumin uusi auto!
8
160
Vastaukset
- oleAvoinÄläKade
Kateus on ilmeisesti suurin vaikuttaja. Kuulut myös siihen todella pieneen vähemmistöön joka on tuota mieltä.
- napsuni
Joo kateus, nimenomaan kateus!
Olen niin kateellinen siitä että joku maksaa kovat rahat siitä että saa ajella pulkannäköisellä kiina-autolla!!
- voIvo
sisämelu, laaduttomuus, epäluotettavuus, rumuus.
- kouluunHetiOppimaan
Hehee, sama vai toinen kateellinen poika?
- näillämennääntaas
Mun mielestä erittäin hyvännäköinen. Tosin itse kallistuisin vielä enemmän tähän uuteen S/V60 malliin, hieman pienempi ja huomattavsti sporttisemman näköinen
- Kadehdittava
S90 sedanina on mielestäni tosi hyvännäköinen ja erottuu muista positiivisesti omassa kokoluokassaan.
- LexusJaGolfGtiMies
Minusta se pn kaikkein hienoin!
- ajanvoimalla
Jaa makuja on monia näin ei volvon omistajana minusta on komea auto jos sedaneista tykkää. Autonakin hemmetin hyvä koeajaneena kirjoitan. Ilmeisesti kateus on joillekin tuntematon tunnistettavuus itsessä kun selkeästi on kateellinen komeallle autolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920