Jumala, hyvä Stalin anna armosi meille demareille

Stalin.annaArmosi.meille

Meillä kannatus laskenut jo kaikissa vaaleissa 90 -luvulta alkaen.
Anna meille isä jumala Stalin voimia, ettemme menisi alle 10 %.in.
Meille olisi jo hyvä torjuntavoitto 14 %:ia. Emme edes enempää ole
vaillakaan. Meillä ei isä Stalin ole enään toverita johtamassa, vaan näitä
ahneita miljonäärejä Ay-liikkeestä ja SAK:sta. Johon nyt tulleet homotkin
yrittäen sateekarilipuillaan äänestäjiä saada. Vaatineet jo SDP:n lippuun
uudet sateenkaari värit. Herrä jumala, isä Stalin, olisivat punavärin poistamassa.

25

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuhistunut.pankkomajuri

Pankkomajurin heikko mieli romahti näköjään Sipilän petollisesta toiminnasta lopullisesti. Muuten tuollainen outo tuotos ei ole perusteltavissa keskustan palstalle, edes pankkomajurilta.

• pankko.imbrobatur

Pankkomajuri näyttää puskevan näitä idioottimaisuuksiaan iltaisin oikein urakalla, koska päiväsaikaan ne lähtisivät poistoon alta aikayksikön. Eihän tuolla taida äly riittää puntaroimaan sitä mikä kuuluu kepupolitiikan palstalle ja mikä ei.

• Minäolenparas

Hehän ovat kotinsa valinneet. Ovat siis jo kotona - ei heitä voi enää kotiuttaa tänne.

Juuri näin.

Pysykööt luuserit siellä omenankodossaan.

• Iltalehtitrollaateitä

Mitä tämän ajatteleminen nyt sitten hyödyttää? Kun keskityn tseeni ja omaan ongelmaani, enkä siihen, kuka on minulle pahan olon aiheuttanut? Näin minulle on palstalla neuvottu, että muihin keskittyminen ei auta mitään.

Painu nyt jo vittuuun saatanan kivikissa. Ketään ei kiinnosta sun vitun horinasi. Ymmärrätkö saatanan eunukki.

• Medialietsooturhaapelkoa

Ehkä tämä ymmärrys saa sinut? Oletko vähän tollo!? Tajusitko ollenkaan, mikä on SYYNÄ sille, etten tapaa lapsia? Se lukee ihan otsikossa, ei tartte edes ajatella vaikka aivot puuttuisivatkin. Katsopa sieltä pikku vinkki! Niin että miten niin muka mä en ole ottanut vastuuta lapsista? Mulla on paha olo.
      Ap

Joo, me tajuttiin jo, että sulla on päässä vikaa. painu jo hevon vittuun jos osaat.

• Isä.Stalinia.huutelet

Oletko mielestäsi Stalinin lapsia, niisä monista, joilla etuliite " SDP".
        Eki Tuokiooja ja Tavja on Stalinin lähettiläitä, ole heihin yhteydessä, niin saat mieleesi rauhan.

• lolmikäpelle

Aivankuin Saara olisi silloin lesboksi kääntyessään myynyt sielunsa jollekkin homosalaseuralle joka sitten alkoi salaisia verkostojaan käyttäen tehdä saarasta suurta tähteä. Keinoja kaihtamatta. Kaikki Saaran tähtimatkan pikku apurit kun tuntuvat olevan siitä maailmasta.

Mistäs maailmasta sinä mahdat olla? Ding-Dong-maailmasta.

• Jarenitseluottamus

Forbes on laatulehti, mutta toimitus unohti tarkistaa kirjoittajan läheisen yhteistyön Saara aallon kanssa ja niin juttu julkaistiin. Sopimuksen irtisanomiseen johti juuri tämä pr-toiminta ei niinkään jutun sisältö.

Forbesilla ei osattu odottaa, että Suomessa on leegio tarkkasilmäisiä Saara Aaltoa vihaavia, joilta ei kivikään jää kääntämättä kun sikseen tulee. Lehteen otti Suomesta yhteyttä ainakin M&M.

• MissäVastuuIL

Iltalehden mielestän avustajan kanssa yhteistyön lopettaminen on "Raju käänne"!

Lehti itse kuitenkin antaa Pudaksen edelleen kirjoitella niistä onnettomista viisukarsinnoista, joissa tämä toimi tuomariraadin jäsenenä. Ei mitään eturistiriitaa, vai?

• Lesbo.vinkuja

Jos Tavja olisi ollut Saaralle tuomaristossa, olisi antanut kympin pillu kahdeksikolla.
      Ei lesbo osaa edes laulaa, tähteä vain oltiin tekemässä.

• Jarenitseluottamus

Rehellisyys maan perii. Kateus vie kalatkin vedestä. Saara on Suomessa hyvin suosittu, mutta kiusattu. Kateelliset suomalaiset suosii kiusaamalla. Ja Meri suojelee.

• Jarenitseluottamus

Rehellisyys maan perii. Kateus vie kalatkin vedestä. Saara on Suomessa hyvin suosittu, mutta kiusattu. Kateelliset suomalaiset suosii kiusaamalla. Ja Meri suojelee.

Mahtaa nyt suomalaistoimittajilla olla ylpeä olo, kun tuli hommattua kollegalle potkut.

Katkera, katkerampi, suomalainen media.

• Jarenitseluottamus

Onko Saara saanut potkut vai mitä täällä sekoillaan?

Mari kiukuttelee taas kun Saara on täydellinen. Minkäs sille voi, kun itse on jo mennyttä ja toinen on elämänsä kukkuloilla. Katkeroittaahan se pahasti.

• Jarenitseluottamus

Juuri näin. Itse esimerkiksi kirjoitin juuri ruutuvihkoon kanteen DIARY. Viimeiselle sivulle laitoin vuoden 2048 ja sen alle kirjoitin I AM SUPERSTAR

Nyt kun joku tulee kyselemään minulta tulevaisuuden suunnitelmista niin voin kertoa KUPLIVASTI että MINUN ELÄMÄSSÄ TAPAHTUU ÄLYTTÖMÄSTI!!! PÄIVÄKIRJASSANI ON MERKINTÖJÄ 2048 VUOTEEN SAAKKA!!!

Kovat on Marilla psykoosit. Yritä jaksaa.

• Miksi.Saara.nauroi

Olisi nyt Saara antanut pillua heteroille miehille, se olisi voinut sijoitusta nostaa.
      Vaikkei nyt niin hyvänäköinen lyhyenä olekkaan joka myös toisi komeampana pisteitä.
      Lesbo rassaa makeaa reikäänsä, se on väärin se on meitä heteroita kohtaan väärin.

• 123d123123

saara vaikuttaa a-seksuaalille. en miehenä koe hänen olemustaan vietteleväksi. tulee enemmän mieleen joku sisko joka ei kunnolla ole löytänyt seksuaalisuutta

• Jorma.30.cm
        123d123123 kirjoitti:

saara vaikuttaa a-seksuaalille. en miehenä koe hänen olemustaan vietteleväksi. tulee enemmän mieleen joku sisko joka ei kunnolla ole löytänyt seksuaalisuutta

Ei kiinostaisi naida tuollaista, jos noin sen suoraan sanon. Olen sentäs ollut monen naisen pukilla. Lesbojen kanssakin olen seksiä harrastanut, ei siinä mielessä. He ei kuitenkaan kaikki ole etteivät mulkkua haluaisi. Yksikin aikaa sitten kysyi kun aamusella pois lähtöä tein, että miten sen maksun laita. Sanoin etten ole koskaan ottanut maksua ja poistuin.

• SaaraAaltoonniinseksikäs

Mitä luulet, kuinka moni uskoo sun peräkammarijuttujasi?

• Medialietsooturhaapelkoa

Tiina Jylhä juuri kertoi Maria Veitolassa, kuinka suomalainen päätoimittaja oli sanonut jossakin paneelissa, että ei ole mitään väliä onko jutussa kaikki asiat täysin totta, pääasia on se, että juttu myy!

Eli klikkauksia, klikkauksia ja vielä kerran klikkauksia!

• Jarenitseluottamus

Marilla ei mitään perusteluja millekään. Vain muiden solvaamista.

• Jarenitseluottamus

Saaraa sapettaa varmasti ja rankasti, mutta siitä huolimatta hän ei lähde nimeämään erikseen lehtiä ja toimittajia, jotka häntä eniten ovat haukkuneet. Kunnioitettavaa.

• Ite.Jytilä

Armoa isä aurinkoinen sanoin yöllä pahasti "10.3.2019 23:48
      Suoraan sanoen, toivottavasti tappaa itsensä."

Armoa anon isä Stalin.

• Vasemmiston.idoli

Vuonna 1945 ja 1948 Stalin oli ehdolla Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi, mutta hän ei koskaan saanut palkintoa. Nimitykset tapahtuivat aikana, jolloin Stalinin sotarikosten laajuutta ei ollut vielä tajuttu.

Stalinin uhrien lukumäärää on vaikea laskea tarkasti. Hän ammutti vainoissaan satojatuhansia kerrallaan. Työleireillä kuolleita on erittäin vaikea laskea. Nälänhätiin menehtyi miljoonia useaan otteeseen. Stalinin järjestämä 2.MS vei noin 27 miljoonaa ihmistä. Väestönsiirtojen uhreja ei kukaan ole laskenut. Vainoissa hajonneiden perheiden lapset menehtyivät useimmin hekin.
      Vaikeaa on myös laskea Stalinin järjestämien pienempien sotien, kuten Korean sodan uhrit.
      Stalinin uhrien määräksi on laskettu 40-50 miljoonaa. Stalin kävi sotaa omaa kansaansa vastaan. Sitä jatkettiin vielä hänen jälkeensäkin.

• Ei.pieni.rikollinen

Stalin kävi neuvomassa ja antamassa tukeaan aseelliseen kapinaan, SDP.n puoluekokouksessa marraskuussa 1917. SDP masinoima aseellinen kapina omaa kansaa vastaan alkoi 27 tammikuuta 1918. SDP on vastuussa 60000 Suomalaisesta uhrista aloittamansa aseellisen kapina seurauksena.

• ymmärrätkövammainen

nyt vittu loppuu toi ryystäminen saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7833
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4871
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      61
      2581
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe