Olen kuullu huhuja että Helenius ottelis 2122 keväällä jonkun kevyemmän matsin tässä välissä ennenkuin alkaa
neuvotteleen MM-ottelun esimatsista?
Pitääkö paikkansa huhut?
Heleniuksen matsi?
9
56
Vastaukset
- tappaja
jaa a katotaan onko edes elossa
- Kevytmatsi
Päähänlyöntikilpailujen kevytmatsi??? Voiko nyrkkeilyä jatkaa näillä kevytmatseilla saamatta vaurioita aivoihin? Se olisi tervetullut parannus.
- laskutaito
Eli 103 vuoden kuluttua.
- derivaatta
Helenius on silloin vasta 138-vuotias vetreä juniori.
- maxbox
En usko, että ottelee, kun valmistaumisaikaa on liian vähän. Vuosi 2122 tulee yllättävän nopeasti, eikä siihen mennessä saada vasentajabia kuntoon.
- rockyy
N e oottaa sitä parempaa ottelua niinkun se vallmentaja sano, kun Pulevin raakki ei kelvannut. Ois ollu Heleniukselle liian helppo reissu, yks erä ja siinä se. Sen täytyy olla Wilder tai Joshua, tai Kliskon paluu. Whyitekin ois ollu liian heikko kun Helenius on treennannu.
Neuvottelut kestää vielä ehkä syksyyn. - puuuota
Tässä olis Helelle hyvä vastus. Rautapää Arreola.
https://www.youtube.com/watch?v=ulQcX5kQP8A - uikkuonlintu
Kylläpä Helen sakki panttaa julkisuutta ja tietoa siitä "isosta matsista" . Tuollainen vaiteliaisuus ei ainakaan kirkasta Helen imagoa mitenkään. No eipähän Helenius olekaan mikään suosittu julkisuuden henkilö, niinkuin nyrkkeilytähdet muualla maailmalla. Kalle hoitaa tiedotuksen kinaamalla foorumeilla.
- bomber
Ei sitä tiedä vaikka Klitckon Wladimir palaa ja Robbe käy antamassa viimeisen niitin sille, että pysyy eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386