Jaakobin 12 sukukunnan jäännös 2

Herranprofeettaps

1. Moos. 16:
1 Saarai, Abramin vaimo, ei synnyttänyt hänelle lasta. Mutta Saarailla oli egyptiläinen orjatar, jonka nimi oli Haagar.
11 Vielä Herran enkeli puhui hänelle: "Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi.
1. Moos. 17:
7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
15 Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Älä kutsu vaimoasi Saaraita enää Saaraiksi, vaan Saara olkoon hänen nimensä.
16 Ja minä siunaan häntä ja annan hänestäkin sinulle pojan; niin, minä siunaan häntä, ja hänestä tulee kansakuntia, polveutuu kansojen kuninkaita."
19 Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä.
20 Mutta myös Ismaelista minä olen kuullut sinun rukouksesi; katso, minä siunaan häntä ja teen hänet hedelmälliseksi ja annan hänen lisääntyä ylen runsaasti. Hänestä on polveutuva kaksitoista ruhtinasta, ja minä teen hänestä suuren kansan.

Nämä kaksi sukuhaaraa, jotka ovat 12 Ismaelin sukukunnan perillisiä, joista periytyy vieraat uskonnot, joissa ovat ne kansakunnat, joihin nämä väärät uskonnot ovat juurtuneet ja he ovat unohtaneet kaiken sen, mitä esi-isien kautta on opetettu Isän Jumalan kautta. Sekä profeettojen kautta, koska Ismaelin kansasta lähtee luopumus ja uskottomuus Jumalalle. Israelissa oli kuninkaissa heitä, jotka valitsivat huoruuden tien. Ismaelin hengessä kulkeneet kuninkaat valitsivat väärän tien, siitä risteytyy myös tie oikeaan ja väärään. Näistä Ismaelin hengessä väärin toimineista kuninkaista seurasi se, että Israel teki huorin Jumalaa vastaan.

Iisakista Jumala siunaa Jaakobin 12 sukukuntaa, jotka pysyvät Jumalassa, uhraavat 1000 vuotisessa valtakunnassa uhrikukkuloilla Herran Jumalan kunniaksi ja tästä 12 sukupolvesta, Herra Jumala on jättävä jäännöksen, jonka Hän kokoaa neljältä maailman kulmalta. Heidät, jotka Hän on sirotellut ympäri maailmaan pakanoiden sekaan. Ne Hän kokoaa lopulta yhteen ja tuo heidät takaisin Israeliin. Missä on tämä kadonnut heimo?
Henki kulkee ja etsii heidät ja he itse tulevat sen tiedostamaan. Jeesus itse heidät herättää kristittyjen joukosta.

29

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herranprofeettaps

1. Moos. 28:
      13 Ja katso, Herra seisoi hänen edessään ja sanoi: "Minä olen Herra, sinun Isäsi Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala. Tämän maan, jonka päällä sinä makaat, minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi.
      14 Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.
      15 Ja katso, minä olen sinun kanssasi ja varjelen sinua, missä ikinä kuljet, ja saatan sinut takaisin tähän maahan; sillä minä en jätä sinua, ennenkuin olen toteuttanut sen, minkä minä olen sinulle puhunut."
      5. Moos. 30:
      1 "Jos sinä silloin, kun tämä kaikki sinua kohtaa, siunaus tai kirous, jotka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikkien kansojen keskellä, joiden luo Herra, sinun Jumalasi, on sinut karkoittanut,
      2 ja palajat Herran, sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken,
      3 niin Herra, sinun Jumalasi, kääntää sinun kohtalosi ja armahtaa sinua; Herra, sinun Jumalasi, kokoaa sinut jälleen kaikista kansoista, joiden sekaan hän on sinut hajottanut.
      4 Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan äärissä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin.
      6 Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
      7 Ja Herra, sinun Jumalasi, antaa kaikkien näiden kirousten kohdata sinun vihollisiasi ja vihamiehiäsi, jotka sinua vainosivat.
      8 Ja sinä kuulet jälleen Herran ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan.
      5. Moos. 31:
      29 Sillä minä tiedän, että te minun kuoltuani vaellatte kelvottomasti ja poikkeatte siltä tieltä, jota minä käskin teidän vaeltaa. Sentähden on onnettomuus kohtaava teitä aikojen lopulla, kun te teette sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitatte hänet kättenne teoilla."
      30 Ja Mooses lausui koko Israelin seurakunnan kuullen tämän virren sanat, alusta loppuun asti:
      5. Moos. 32:
      9 Sillä Herran kansa on hänen osuutensa, Jaakob on hänen perintöosansa.
      20 Hän sanoi: 'Minä peitän heiltä kasvoni, minä katson, mikä heidän loppunsa on; sillä he ovat nurja suku, lapsia, joissa ei ole uskollisuutta.

Näin oli alussa, kun Herra Jumala kuljetti omiaan Mooseksen ja käskyjen kanssa kohti Israelia ja silloin jo Herra Jumala oli päättänyt hajoittaa jäännöksen neljään ilmansuuntaan. Jumala on nähnyt edeltä käsin, kuinka Israelin kansa on Jumalalle uskoton ja palvelee kulta jumalia. Vain harvat käyvät Herran lakien ja opetusten mukaan. Kuninkaat sukupolvesta toiseen ovat uskottomia, mutta Herralla Jumalalla on suunnitelma, joka koskee Jaakobin 12 sukukuntaa, jotka hajoitettiin neljään ilman suuntaan pakanoiden sekaan. Heidät kootaan aikojen lopussa yhdeksi laumaksi ja tuodaan takaisin omaan maahansa Israeliin. Ismaelin hengessä kulkeneet kuninkaat eri maista, jotka luopuivat Jumalan Sanasta. Heistä tuli Jumalan Sanaa vastustavia ja pahan palkkalaisia.

• Herranprofeettaps

Jes. 2:
      2 Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne.
      3 Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana".
      Jes. 9:
      7 Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
      8 Herra lähetti sanan Jaakobia vastaan, ja se iski Israeliin,
      9 ja sen sai tuntea koko kansa, Efraim ja Samarian asukkaat, mutta he sanoivat ylpeydessään ja sydämensä kopeudessa:
      21 Manasse Efraimia ja Efraim Manassea, molemmat yhdessä käyvät Juudan kimppuun. Kaikesta tästä ei hänen vihansa ole asettunut, ja vielä on hänen kätensä ojennettu.
      Jes. 10:
      20 Sinä päivänä ei Israelin jäännös eivätkä Jaakobin heimon pelastuneet enää turvaudu lyöjäänsä, vaan totuudessa he turvautuvat Herraan, Israelin Pyhään.
      21 Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö.
      22 Sillä vaikka sinun kansasi, Israel, olisi kuin meren hiekka, on siitä palajava ainoastaan jäännös. Päätetty on hävitys, joka tulee, vanhurskautta tulvillaan.
      23 Sillä hävityksen ja tuomiopäätöksen panee Herra, Herra Sebaot, toimeen kaikessa maassa.
      Jes. 44:
      1 Mutta nyt kuule, Jaakob, minun palvelijani, ja Israel, jonka minä olen valinnut.
      2 Näin sanoo Herra, sinun Luojasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta, joka sinua auttaa: Älä pelkää, minun palvelijani Jaakob, sinä Jesurun, jonka minä olen valinnut.
      3 Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle ja virrat kuivan maan päälle. Minä vuodatan Henkeni sinun siemenesi päälle ja siunaukseni sinun vesojesi päälle,
      4 niin että ne kasvavat nurmikossa kuin pajut vesipurojen partaalla.
      5 Mikä sanoo: "Minä olen Herran oma", mikä nimittää itsensä Jaakobin nimellä, mikä piirtää käteensä: "Herran oma", ja ottaa Israelin kunnianimeksensä.
      6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
      7 Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle, siitä alkaen kuin minä perustin ikiaikojen kansan. He ilmoittakoot tulevaiset, ja mitä tapahtuva on.
      8 Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuskalliota, minä en ketään tunne.
      14 Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi.
      15 Se on ihmisillä polttopuuna; hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen.
      16 Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "Hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean".
      17 Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani".
      21 Muista tämä, Jaakob, ja sinä, Israel, sillä sinä olet minun palvelijani. Minä olen sinut valmistanut, sinä olet minun palvelijani: en unhota minä sinua, Israel.
      22 Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut.
      23 Iloitkaa, te taivaat, sillä Herra sen tekee; riemuitkaa, te maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret, ynnä metsä ja kaikki sen puut; sillä Herra lunastaa Jaakobin, kirkastaa itsensä Israelissa.
      Jes. 45:
      13 Minä herätin hänet vanhurskaudessa, ja minä tasoitin kaikki hänen tiensä. Hän rakentaa minun kaupunkini ja päästää vapaiksi minun pakkosiirtolaiseni ilman maksua ja ilman lahjusta, sanoo Herra Sebaot.
      17 Mutta Israelin pelastaa Herra iankaikkisella pelastuksella, te ette joudu häpeään ettekä pilkan alaisiksi, ette ikinä, hamaan iankaikkisuuteen saakka.
      19 En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on.

• Tanieli-1

Onpa maittavaa sananrieskaa, kertakaikkiaan. Harvoin tällaista saa nauttiakaan.

• Herranprofeettaps

Jes. 45:
      20 Kokoontukaa ja tulkaa, lähestykää kaikki, te henkiinjääneet kansakunnista. Eivät ne mitään ymmärrä, jotka kantavat puukuviansa ja rukoilevat jumalaa, joka ei voi auttaa.
      22 Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
      25 Herrassa tulee vanhurskaaksi kaikki Israelin siemen, ja hän on heidän kerskauksensa.

Jumala joka on iankaikkinen Herra. Hän näkee omansa, jotka Hän itse synnytti teidät äidin kohdusta. Te Jaakobin heimo, jonka johdatin pakkosiirtolaisuuteen teidän syntienne tähden. Israel, jonka synti oli kasvanut Jumalan silmissä niin suureksi uskottomuuden tähden. Sinä Israel, joka olet se suuri portto, joka muita jumalia kumarsit, etkä tehnyt parannusta. Minä Jumalanne teidät hajoitin neljään ilman suuntan, jotta lopun ajalla teidän sydämenne nöyrtyisi Kristuksen ristin työn tähden, että teistä tulisi taas yksi. Minä annan teidän sydämiinne rakkauden lain ja käskyt. Minä erotan sielun ja hengen, jotta te kasvaisitte koko sydämisiksi. Sielullinen tahtoo vain omalle itselleen kaikkea hyvää, ettekä näe mitä Minä odotan teidän tekevän lähimmäisillenne. Sellainen, joka ei tahdo olla lähimmäisilleen hyväksi ja kieltäytyy palvelemasta muuta kuin omaa lihaansa on kuin puu, joka kuivettuu. Tällainen ihminen kulkee sokeana ilman päämäätää. Ismael oli sellainen, eikä hänestä polveutunut sanansaattajia, vaan väärintekijöitä.

Minä Herranne ja kuninkaanne herätän teidät Jaakobin jälkeläiset neljästä ilmansuunnasta aina maan äääriin saakka. Hebreaksi Land=maa. Fin=loppu, ääri.
      Kuka kuulee, kuulkoon, joka näkee, nähköön. Jolle kirkastetaan, hän kirkastukoon edelleen. Mutta joka uskossa sammuu, hän poistukoon Herran edestä. Näin puhuu Herra, Jaakob Herää!

• Herranprofeettaps

Jesaja 47:
      1 Astu alas ja istu tomuun, sinä neitsyt, tytär Baabel, istu maahan, valtaistuinta vailla, sinä Kaldean tytär; sillä ei sinua enää kutsuta hempeäksi ja hekumalliseksi.
      3 Häpysi paljastuu, häpeäsi näkyy; minä kostan enkä ainoatakaan armahda.
      14 Katso, he ovat kuin kuivat korret: tuli polttaa heidät; he eivät pelasta henkeään liekin vallasta. Se ei ole hiillos heidän lämmitelläkseen eikä valkea, jonka ääressä istutaan.
      Jesaja 48:
      1 Kuulkaa tämä, Jaakobin heimo, te, joita kutsutaan Israelin nimellä ja jotka olette lähteneet Juudan lähteestä, jotka vannotte Herran nimeen ja tunnustatte Israelin Jumalan, mutta ette totuudessa ettekä vanhurskaudessa-
      2 sillä heitä kutsutaan pyhän kaupungin mukaan ja he pitävät tukenansa Israelin Jumalaa, jonka nimi on Herra Sebaot:
      3 Entiset minä olen aikoja ennen ilmoittanut, minun suustani ne ovat lähteneet, ja minä olen ne kuuluttanut. Äkkiä minä panin ne täytäntöön, ja ne tapahtuivat.
      5 niin minä ilmoitin ne sinulle aikoja ennen, kuulutin ne sinulle, ennenkuin ne tapahtuivat, ettet sanoisi: "Epäjumalankuvani on ne tehnyt, veistetty kuvani ja valettu kuvani on niin säätänyt".
      12 Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.
      14 Kokoontukaa kaikki ja kuulkaa-kuka niistä muista on ilmoittanut tämän: että hän, jota Herra rakastaa, tekee hänen tahtonsa Baabelia vastaan, on hänen käsivartenaan kaldealaisia vastaan.

Herra on pelastus, kun Hänen tekojaan tekee ja noudattaa Hänen käskyjään. Herra on suuri maan ja taivaan hallitsija. Hän on Sana, joka on antava neuvot kulkea totuudessa ja rakkaudessa. Hän on kärsivällinen ja pitkämielinen. Mutta joka ei tahdo taipua Hänen Sanansa mukaan, hän, joka kulkee palvellen muita jumalia,. Ne Hän näkee, heitä ei Hän ei armahda, vaan oman tahtonsa mukaan polttaa heidät sammumattomassa tulessa. Jaakobin jäännös on pelastuva ja heille Minä ilmoitan itseni ja kokoan heidät maan ääristä FIN LAND, kuulkaa tai olkaa kuulematta.

• sukukunta.Uusi.Adam

Eedenistä lähtö.
      Alastoman = syntisen pelastaa vain Jumala - ja pelastus on uhrikaritsa. Se peittää syntien paljouden.
      Kyse oli Adamista.
      Sijaisuhraus - eli sijaisuhri - ja veri. Se kertoi vanhaliitonpuolella sen, että ihminen ymmärsi synnin palkan, eli kuoleman ja hänen piti saada joku, joka peitti synnin ja se oli uhri.
      Tätä oppia vanhaliitto opetti siihen asti, kun ennen aikojen alkua - luomista Jumala sanoi Sanan ja se sana sisälsi pelastuksen siemenen. Ja tälle perustalle on luomakuntamme perustettu.
      Ja tämä sanomallinen "Edenistä- Golgatalle" julistaa pelastussanomaa ja se joukko joka pitäytyy uskossa tähän sanomaan, se on Jumalan kansa - eli Israel.
      Se on tämä valittu suku.

Meille opetetaan vanhanliito oppikirjassa niin vaelluksista, lankeemuksista, elämästä jne. jne.
      Se opettaa, että Kananin maahan ei päässyt epäuskoinen sukupolvi, vaikka kuinka oli juutalaisten kansa- eli Israel. Se on läksykirja tähänpäivään.
      Eli niskoittelu on varoittava esimerkki meille, joka elää lopunaikaa.
      Ei pääse perille.
      Näin ollen, että olisi Herran omaa kansaa, nimi elämänkirjassa on seurattava Uutta Adamia.
      Kuka hän on, voit miettiä, kuka on Uusi, kuka on Voideltu, kuka on tämä Sana, kuka kirkastaa Jumalan rakkautta, ja kuka peittää sijaisuhrina syntiemme palojuden.
      Eli missä meidän nimemme kirjoitetaan elämänkirjaan.
      Eli sydämen ympärileikkaus on juutalaisen, kreikkalaisen ja jopa umpisavolaisen uskovan sananselittäjän pelastus, joka ymmärtää veren ja uhrin merkityksen elämässä ja saa Herran laittamaan tahtonsa sydämeen, ympärileikaamaan lihamme maailmasta.

Ei lihan sukukunta pelasta- mutta he ovat opetuksellisesti edessämme, sukukunnittain - tietenkin kutsuttuna, mutta vain silloinkin veren kautta pääsee tulevaan maailmaan.
      Kustakin sukukunnasta on jäännös Kristuksessa.

Veren merkki pihtipielissä ja uhrikaritsa, mikä piti syödä - että Egyptin orjuuden maasta pääsee luvattuun. ... SE on kuvakielinen opetus.
      Olkoon kuka vain, niin se, että pettäjä- jaakobeina painimme Herramme kanssa ja pyydämme siunauksen, saamme nimen - uskonkautta Herraltamme - olet Israel- eli kansa, joka pelastuu Hänessä, Hänen kauttaan ja Hänen voimallaan.
      Emme siten ole pakanoita, vaan oksastetttu jaloon puuhun. Jonka juurella nyt on vielä kirves, josta karsitaan kuivat oksat, ja heitetään tuleen.
      Kukaan ei voi ylpeillä. Siksi juutalaisen Kristuksessa ja oksastettu entinen pakana, ei enää epäjumalanpalvelija on yhdessä tämä Israel - HERRANkansa.
      ja Heidän Herransa on tämä Ylkä- nyk. Ylimmäinen pappi taivaissa, tuleva Kuningas ja Hallitsija - Ylkämme- Uusi Adam - ja me se "Eva- morsian, silloin yhtä - samaa lihaa Taivaallista lihaa, Olemme Hänen kylkiluustaan - eli Dna on taivaallinen jne.

Puhuisin sukukunnista niin, että se on ELÄMÄNkirjallinen kansa, jonka kirjanpito on taivaallinen. Herralla on vain YKSI- kansa. Aikain alusta, sen loppuun.
      Tämä juutalainen kansa ja sen vaellus vanhanliitonpuolella on matkakertomus Herran edessä.
      tavallaan läksy - joka on sama tänäänkin..
      Jopa Eden ja vanha-adam - sekin on samaa tässä katoavaisuudessa.
      On Elämänpuu - Kristus, ja on hyvän ja pahantiedonpuu- josta ei meillä ole lupa syödä.
      Se kadottaa, emme ole Jumala - olemme luotuja.
      Vain elämänpuu antaa elämän. Hän on Kristus meissä, kirkkauden toivo, iankaikkisen elämän armolahjan antaja. Jumalalla on elämä itsessään, antoi sen Pojalle, ja Poika -kelle tahtoo.
      Eli yhtälö elää näin Sanan itsensä selittävänä sanomana.
      Sana oli Jumalan tykönä,ja Sana oli Jumala. Siksi pelastus on Jumalantyö.
      Luomakuntakin on Jumalantyö ja kaikki oli alussa hyvää.
      Valintamme ratkaisee- mistä puusta syömme ja meillä ei ole elämää itsessämme.
      synnin palkka on kuolema.
      Me olemme pahoja, siksi risti - johon tapoimme Herran - eli se verenkuva - tiedostaa meille kätemme sanoman tässäkin ajassa. Minkä teemme yhdelle Hänen vähimmistä,sen teemme Häneen kohdistuen. Onko kätemme veressä? Ymmärrämmekö me?
      Käytämmekö tänään hyväksi ihmiskaupan uhria? Jonka Herra loi vapaaksi. Uhrin elämä on kudottu hänen äitinsä kohdussa. Kasvanut lapsuuden ja aikuisuudessa joku toi hänet orjuuteen - hyväksikäytettäväksi ja jonka kautta rahastetaan - huumeet jne.
      Tämä on maailma - siinä on tuo veri - eli meidän aikaansaannos. Siksi kuva verestä, tulee Golgatalta merkitsemään meidän aikaansaannosta ja tämä puhuu siten Herran kuoleman muisto-aterialla omaa sanomaa, jossa Kristuksen ruumis on leipä.
      Eli uhrikaritsa, jota syödään.
      elämäksi.
      Siksi sijaisuus - mikä aikain alkuja lausuttiin on kokonaisvaltainen näky - jonka kautta mielenmuutoksemme saa aikaan parannuksen ja tie - Kristuksen seuraaminen elämän.
      Herrankansa, on Herran kansa -ja vain Yksi pelastuu Uuden Adamin kautta.
      Tämä on Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin sanomakin. KM

• Herranpofetta

Tietenkin Jeesus on pelastus.
      Mutta, kun katselemme Raamatua kokonaisuutena näemme, kuinka Israeilin kansa lankesi.
      Joutui pakkosiirtolaisuuteen omien syntiensä tähden, siitä tapahtui tämä Israilin hajotus nejään ilman suuntaan.
      Kautta koko Raamatun puhutaan Jaakobin jäännöksestä kannesta kanteen.
      Siksi Herra puhuu tästä osasta, koska nämä kansan heimot ovat osittain peitetyt ja tämä alue.

Jeesus on ilman muuta pelastava tämän osan, jotka usko uskoo Jumalaan ja Jeesukseen pelastajana.

Juutalaiset saavat toisen mahdollisuuden 1000 vuotisessa valtakunnassa.

Israilin kansa on ollut uskoton Jumalalle ja mennyt muille jumalille.
      Tälle osalle, joka eli Ismailin hengessä ja petti Jumalan on ikuinen tuli osana.

Tottelevainen osa Aadamista viimeiseen Aadmiin a ja o alku ja loppu
      Jumala on rakkaus ja armo ja näkee ihmisten sydämmen, joka haluaa kääntyä Jeesukseen 1000 vuotisessa valtakunnassa, jossa Jeesus opettaa.

Siksi tänä aikana on tärkeintä olla koko sydämminen ja Raamatun mukaan kulkea ja olla Jeesukselle uskollinen se tie pelastaa.
      Siksi rukous voi paljon rukoilkaa israeilin ja Suomen puolesta, että Herra varjelisi nämä kansat ja
      antaisi mahdollisimman monen uudetisyntyä ja taivastielle astua kieltäen itseään tekemästä syntiä ajatuksessaan asti.
      Haluatko sinä päästä taivaaseen? Taivaspaikka lunastetaan, jo täällä maanpäällä tekemällä tekoja, jotka ovat Jumalalle/Jeesukselle mieluisia.

• Herranprofeettaps

Jeremia 30:
      3 Sillä katso, tulee aika, sanoo Herra, jolloin minä käännän kansani Israelin ja Juudan kohtalon, sanoo Herra, ja palautan heidät maahan, jonka olen antanut heidän isillensä, ja he saavat periä sen."
      4 Ja nämä ovat ne sanat, jotka Herra on puhunut Israelista ja Juudasta.
      7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.
      8 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä särjen ikeen sinun kaulastasi ja katkaisen sinun siteesi. Eivät tee enää muukalaiset heitä palvelijoikseen,
      9 vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastansa, jonka minä heille herätän.
      10 Mutta sinä, minun palvelijani Jaakob, älä pelkää, sanoo Herra, älä säiky, Israel. Sillä katso, minä pelastan sinut kaukaisesta maasta, sinun jälkeläisesi heidän vankeutensa maasta. Ja Jaakob on palajava, elävä rauhassa ja turvassa, kenenkään peljättämättä.
      18 Näin sanoo Herra: Katso, minä käännän Jaakobin majojen kohtalon, minä armahdan hänen asuntojansa; kaupunki rakennetaan kukkulallensa, ja linna on oleva oikealla paikallansa.
      24 Eikä Herran vihan hehku asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen ymmärtämään.
      Jeremia 10:
      22 Ääni kuuluu! Katso, se tulee, suuri pauhina pohjoisesta maasta, tekemään Juudan kaupungit autioiksi, aavikkosutten asunnoksi.
      23 Minä tiedän, Herra, ettei ihmisen tie ole hänen vallassansa, eikä miehen vallassa, kuinka hän vaeltaa ja askeleensa ohjaa.
      24 Kurita minua, Herra, mutta kohtuudella, äläkä vihassasi, ettet minua ylen vähäiseksi tekisi.
      25 Vuodata vihasi pakanain ylitse, jotka eivät sinua tunne, ja sukukuntain ylitse, jotka eivät sinun nimeäsi avuksensa huuda. Sillä he ovat syöneet Jaakobin, ovat hänet syöneet ja lopettaneet, ja tehneet autioksi hänen asuinsijansa.
      Jeremia 50:
      8 Paetkaa Baabelista, lähtekää pois kaldealaisten maasta, ja käykää kuin johtokauriit lauman edellä.
      16 Tuhotkaa kylväjät Baabelista ja ne, jotka elonaikana sirppiin tarttuvat. Hävittäjän miekkaa pakoon he kääntyvät kukin oman kansansa tykö, pakenevat kukin omaan maahansa.
      19 Ja minä tuon Israelin takaisin sen omille laidunmaille, ja se on käyvä laitumella Karmelilla ja Baasanissa ja tyydyttävä nälkänsä Efraimin vuorilla ja Gileadissa.
      20 Niinä päivinä ja siihen aikaan, sanoo Herra, etsitään Israelin rikkomusta, eikä sitä enää ole, ja Juudan syntiä, eikä sitä löydetä; sillä minä annan anteeksi niille, jotka minä jäännökseksi jätän.
      26 Käykää sen kimppuun kaikilta ääriltä, avatkaa sen aitat, heittäkää ulos, mitä siinä on, läjään niinkuin lyhteet. Vihkikää se tuhon omaksi, älköön siitä tähdettä jääkö.

Herranne palauttaa Jaakobin takaisin Israeliin. Kuulkaa te, jotka jouduitte vainotuiksi oman alkuperänne tähden. Herra on antava teille lähtökäskyn. Rakkaat, te, totka olette kansojen seassa. Monet teistä ovat Jeesuksessa. Teidät Minä herätän ja annan teille itsellenne tiedon alkuperästänne. Te, jotka Herran Jumalan edessä poltatte polttouhreja. Te teette sen vielä tuhatvuotisessa valtakunnassa, kunnes Minä Kristus teille itseni kirkastan, koska Minä olen siellä teidän kanssanne ja te tulette näkemään. Minä tulen silloin. On kanssanne kaikki haudoista nousseet. Te näette, Jumala on tullut keskellenne ja Hän opettaa teitä, kun te tahdotte tulla Kristuksen rakkauteen. Te olette oleva, kaikki Jaakobin jälkeläiset, jotka pakanoiden seassa ovat. Kuulkaa se te, jotka löydätte sen Minun vaikutuksestani. En enää salaa teiltä mitään, koska esi-isänne lähtivät pakkosiirtolaisuudesta. Minä teidät johdatin kunkin omaan maahansa neljään maailman suuntaan. tietäkää, ei ole mitään salattua mitä Minä en teille paljastaisi.

• Herranprofeettaps

Hesekiel 37:
      1 Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Herran hengessä ja laski minut keskelle laaksoa. Ja se oli täynnä luita.
      2 Ja hän kuljetti minua ympäri niitten ohitse; ja katso, niitä oli hyvin paljon laakson kamaralla, ja katso, ne olivat hyvin kuivia.
      3 Niin hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, voivatkohan nämä luut tulla eläviksi?" Mutta minä sanoin: "Herra, Herra, sinä sen tiedät".
      4 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.
      5 Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.
      6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
      7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
      8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
      9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."
      10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
      11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa'.
      12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
      13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
      16 "Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille'. Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva'.
      17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
      19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
      21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
      22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
      23 Eivät myöskään he enää saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja puhdistan heidät. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.
      24 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.

Jumala Kaikkivaltias, joka antoi kaiken vallan ristin työn kautta Jeesukselle Kristukselle. Jeesus on opettanut kautta koko Israelin, antaen toivon, että Hän on A ja O, alku ja loppu. Hän on Daavidin suvusta siittynyt neitseellisesti Marian kohtuun. Hän on sanonut meille raamatusta. Minä tulen hakemaan omiani. Teille Minä sanon, tehkää parannuksen soveliaita hedelmiä. Pian Minä tulen. Teille Minä, Jaakobin heimo ilmoitan, tulkaa Minun luokseni kaikesta sydämesta ja kaikesta mielestänne. Kun täysisydämisten palveliain luku on täysi, Minä tulen, kun Minun ruumiini jäsenet on kootut kaikilta neljältä ilmansuunnalta.

• Herranprofeettaps

Minä tulen kaikkien silmin nähden. Ruumiit nousevat haudoistaan. He ovat lihaa ja verta. Te, jotka Israel menetti muille jumalille, Minä annan teille mahdollisuuden tuntea Minun suuren rakkauteni omaan kansaani kohtaan. Te pääsette kaikista kansoista ja kansan heimoista takaisin Israeliin. Minä liitän teidän sauvanne yhdeksi eläväksi sauvaksi. Te saatte uhrata ja nähdä, Minä tulin ja täytin jo kertakaikkisen uhrin, antaen henkeni teidän edestänne. Minä olen Siionin vuorella, jonne te Jaakobin jälkeläiset tulette Minun opetukseeni. Te, jotka uhrasitte uhreja, te kuninkaat, jotka petitte Minut menemällä muille jumalille. Totisesti te tulette saamaan mahdollisuuden, kun te tunnustatte syntinne ja nöyrrytte, silloin te saatte elää ja käydä Jeesuksen ristin työn kautta opetetuiksi ja teidät valmistetaan 1000 vuotisessa valtakunnassa taivaskelpoisiksi. Katsokaa te Israelin lapset kaikista kansoista ja kansan heimoista, kuninkaista ja kuningattarista. Te, jotka Minä armahdin oman ristin työni tähden, te näette armoni ja rakkauteni teitä kohtaan. Paha on annettu sammumattomalle tulelle ja paha saa palkkansa.

• rakasraamattu

Miika 4:

6. Sinä päivänä, sanoo Herra, minä tahdon koota ontuvat ja kerätä hajalleen-ajetut ja ne, joille minä olin tuottanut onnettomuutta.
      7. Minä teen ontuvista talteenjäävät ja kauasjoutuneista väkevän kansan. Ja Herra on oleva heidän kuninkaansa Siionin vuorella siitä alkaen ja iankaikkisesti.

Jumalan täytyy todella rakastaa omaa omaisuuskansaansa, kun Hän suostuu keräämään heidät jälleen kokoon ja on vieläpä iankaikkisesti heidän kanssaan. Eipä tästä voi muuta kuin iloita! Raamattu totisesti tähtää yhteen ja samaan loppu tulokseen ensimmäisestä kirjaimesta, viimeiseen pisteeseen asti. Viisaat sen ymmärtävät, he joiden silmiltä Herra on jo peitteen ottanut pois.

• Herranprofeettaps

Daniel 12:
      1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
      2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
      3 Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.
      Sakarja 1:
      8 Minä näin yöllä, katso, mies ratsasti punaisenruskealla hevosella, ja hän seisahtui myrttien keskelle laaksoon, ja hänen jäljessänsä oli punaisenruskeita ja punaisia ja valkeita hevosia.
      9 Niin minä kysyin: "Mitä nämä ovat, Herra?" Enkeli, joka puhutteli minua, vastasi minulle: "Minä näytän sinulle, mitä ne ovat".
      10 Ja mies, joka seisoi myrttien keskellä, lausui ja sanoi: "Nämä ovat ne, jotka Herra on lähettänyt maata kuljeksimaan".
      12 Ja Herran enkeli lausui ja sanoi: "Herra Sebaot, kuinka kauan sinä viivyt etkä armahda Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, joille olet ollut vihainen nämä seitsemänkymmentä vuotta?"
      14 Ja enkeli, joka puhutteli minua, sanoi minulle: "Saarnaa ja sano: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kiivailen Jerusalemin ja Siionin puolesta suurella kiivaudella.
      16 Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse.
      Sakarja 4:
      6 Ja hän lausui ja sanoi minulle näin: "Tämä on Herran sana Serubbaabelille, näin kuuluva: Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.
      7 Mikä olet sinä, suuri vuori, Serubbaabelin edessä? Lakeudeksi sinä! Hän on paneva paikoillensa huippukiven huutojen kaikuessa: "Suosio, suosio sille!"
      10 Sillä kuka pitää halpana pienten alkujen päivän, kun nuo seitsemän Herran silmää, jotka tarkastavat koko maata, iloitsevat nähdessään luotilangan Serubbaabelin kädessä?"
      Sakarja 6:
      5 Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
      7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
      15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."
      Room. 11:
      25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
      26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

Isä Jumala ja Jeesus Kristus ja Pyhä Henki ovat yhtä. Niin paljon he rakastavat ihmiskuntaa, että he lähettivät Jaakobin sukukuntaan omat enkelit syntymään ihmisten sekaan neljään ilman suuntaan niin, että Israelin jäännös näistä Jaakobin sukukunnista sanan mukaan kerätään.

• Herranprofeettaps

Ja että he sukukunnittain lähetetään syntinsä anteeksi saaneina takaisin Israeliin sinä päivänä, kun he, jotka totuuteen tulivat kokosydämisinä, tulivat Jeesuksen pelastukseen ja heidät koottiin kaikista kansoista ja kansanheimoista Jeesuksen ruumiin jäseniksi. Uudestisyntyneet parannuksen tehneinä, he saavat puhtaat valkeat vaatteet Jeesuksessa Kristuksessa ja heidät kootaan kotiin taivaaseen. Heidän nimensä on kirjoitettuna elämän kirjaan. Samoin nousevat kuolleet haudoistaan, jotka ovat taivas kelpoiset. Uudestisyntyneet lähtevät Jeesuksen ensimmäiseen ylösnousemukseen.

Ne, jotka ovat armosta Israeliin pelastuneita, menevät 1000 vuotiseen valtakuntaan ja saavat toisen mahdollisuuden. He uhraavat uhrikukkuloilla ja jos he tekevät parannuksen, he pääsevät opetukseen Siinain vuorelle ja Jeesus itse opettaa heitä. Tämä maailma ei pelastuisi, ellei Jumala olisi lähettänyt enkeleitään tuomaan puhdasta Jumalan sanaa. Kaikkien enkeleiden tulee tehdä valinta Kristuksen kutsuessa ja sen jälkeen he itse valitsevat, tekevätkö he oikein, vai väärin. Kaikki enkelit eivät valmistu työhönsä, koska he eivät valinneet vilpittömästi Jeesuksen tietä. Osa heistä kulkee kahta tietä ja siksi ovat sielullisia. Lahjojaan ei Herra kadu. Heillekin Herra antoi armolahjoja, mutta jos he eivät nöyrry ajallaan, he joutuvat niittämään tekonsa, että pääsisivät takaisin tiellensä, joka on parannuksen tie.

Mutta te, jotka tulen läpi puhdistin. Teissä on Sana, joka ei pala tulessakaan. Te teette uskollisesti Sanani mukaan ja teidän kauttanne, Sanan kautta, monet vanhurskautetaan. Mutta te, jotka suurta työtä teette. Te olette silmäteriäni ja erityisen tarkkailun alaiset. Te tarkkaatte ja valvotte itseänne, teette parannusta ja Minä näen sen. Te otatte Sanasta vaarin ja te täytätte käskyt ja rakkauden lain. Heidän yllään on telttamaja, jolla heidät suojataan.

Sinä Jaakob, tulkaa ja nähkää. Minä kutsun teitä aina maan ääriä myöten neljältä ilman suunnalta. Silloin kun tulee vainot, te ette saa ottaa merkkiä käteen, ettekä otsaan. Minä Jumalanne teidät ruokin ja kokoan teidät kansoista ja kansanheimoista. Kaikki heidät, joilla ei ole otsassa sinettiä. Heidät tuhotaan maan päältä, koska he eivät ole taivaskelpoisia. He kumarsivat muita jumalia ja totisesti ei heillä ole muuta paikkaa, kuin helvetin tuli. He eivät tehneet parannusta Jumalan, eivätkä Jeesuksen edessä. Jeesus on tie ja totuus ja vain Hänen kauttaan voi pelastua.
      Tehkää parannus, elämme viimeisiä aikoja.

• johdatus1

HERRA ON KAIKKITIETÄVÄ JA KAIKKIALLA LÄSNÄOLEVA..

PS.139

23. Tutki minua, JUMALA, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni....
      24. Ja katso, jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle...

• Israelista saa kannabista. Siis sinne.

• johdatus1

jES. 40

25. Kenenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin, sanoo PYHÄ..
      26. Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa, kuka on nämä luonut..Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki, suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä, ei yksikään jää häneltä pois..
      28. Etkö tiedä, etkö ole kuullut. HERRA on iankaikkinen JUMALA, joka on luonut maan ääret. Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmäryksensä on tutkimaton..
      29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin..
      31. Mutta ne, jotka HERRAA odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotka. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy...

• Jobinpostia

1Moos.3:9 Biblia (1776) Ja Herra Jumala kutsui Adamin, ja sanoi hänelle: Kussas olet? Siis näin toimiin "kaikkitietävä." 1Sam.2:3. Job.37:16

• jahas.jahas

Kussas sinä jobinposti olet.
        Selität, että Jumalalta olisi jooppi ollut hukassa.
        Eiköhän se ole niin, että Jumala esittää ihmiselle miettimisen paikan, että missäs sinä luulet nyt olevasi.
        Mietitääs Herran tahdon lakiakin. Se on vanhurskas ja Pyhä.
        Nyt niin vanhat aatamit selittelevät Sanaa tyhjäksi, että Herran laki on kumottu, oli mitätön ja epäpyhä.
        Mutta se lain tehtävä onkin kysyä aatamilta, että kussas sinä nyt olet! Olet epäpyhässä - ja kuoleman oma. Katso Herran Pyhää Lakia - sen tehtävä on silmävoiteellinen.
        Se näyttää missäs se aatamin kuulus olla. Eli kussas olet?
        Niin, missäs minä aatamina olen!
        Jumalatietää. Pukihan Hän aatamin sijaisuhrin- lampaan nahkaan.
        Tiesi jo ennen ihmisen luomista, että kussas se aatami on. Siksi tämä sijaisuhri on lausuttu ennen luomista aikaan.

Siis, kussas me ollaan. Kyllä Herra tietää, mutta tiedetäänkö ME

• Herranprofeettaps

Ilm. 7:
      1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
      2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
      3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
      4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
      9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
      10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
      13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
      14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
      15 Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
      16 Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
      17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
      Ilm. 22:
      6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
      7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
      16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Nämä Jaakobin sukukunnat, jotka merkitään Minun Jumalan merkillä otsaan, jossa on Minun maani Israelin nimi, sinun sukukuntasi nimi ja Minun Jumalan nimi Kaikkivaltias ja Poika, Jeesus Kristus. Te, jotka menette Minun maahani sen jälkeen, kun 1000 vuotinen valtakunta alkaa. Tässä joukossa ei ole yhtään saastaista, ei väärän jumalan palvelijaa ja he, jotka kuolleista luista herätetään, saavat mahdollisuuden tehdä parannuksen.
      Missä olette, te kadonnut kansan heimo. Minä itse sinulle osoitan ne neljässä ilman suunnassa. Teille Suomessa asuville Juudan heimo, Efraimista. Te olette tulleet idän ja lännen kautta. Teissä on kansa, joka on Isaskar ja toinen osa Joosef. Teidät Minä kutsun niinkuin Hebreaksi sanotaan ääri/loppu Fin maa Land. Te olette maassanne jakautuneet kahtia. Toinen puoli on maailman hengen puoli ja toinen on hengellinen Israel. Rukoilkaa, että Jeesus Kristus herättää tämän uinuvan Israelin, että he heräisivät unestaan ja pesisivät silmänsä ja näkisivät.

• Herranprofeettaps

Suomi on samalla tavalla silmäterä kansa, kuin Israelinkin on, koska tässä maassa on Minun varjeltu kansa. He huusivat Minun puoleeni vaikeina sodan aikoina. Silloin yksikään suu ei vaiennut, mutta Minä osoitin kansalleni, Minä suojelen teitä suuruutta vastaan. Mutta nyt elämme lopun aikoja ja kansani on elänyt rauhassa ja moni sukukunta on tullut langenneeksi, eivätkä ole nähneet Minun rakkauttani. Siksi lähetin enkelini teille tuomaan puhtaan sanoman Jeesuksessa Kristuksessa. Enkeleitä on maailman neljällä kulmalla. He syntyivät sukukuntiin, jotka ovat Israel. He täyttävät tahtoani ja osoittavat teille, mikä Minä Kristus olen. Raamattu kertoo näistä seitsemän seurakunnan enkeleistä. Kun te uskotte koko sydämisesti ja teette parannuksen ja synnytte uudesti Jumalan antamalla ajalla.

Kukaan ei ole synnitön, joka luulee olevansa synnitön, on sokea ja kuuro. Tällaisia varten ei ole uudesti syntyminen. Joka tahtoo kasvaa, pyytäköön sitä, joilloin Minä Kristus kasvatan, koettelen ja annan hengellisen puntarini punnita, koska sielullisuus kasvaa hengelliseksi, kaikki maalliset tavat, jotka taistelevat hengellisyyttä vastaan, pestään saippualla. Toiset taas viedään tulen läpi, jotka asetetaan omille paikoilleen, itse kukin omaan tehtäväänsä. Kaikki, jotka Minua Kristusta palvelevat, antakoon kunnian Minulle. Tulkaa ja ottakaa Minun Kristuksen verellä kastettu vaippa ja se vaippa on Jumalan Sana, jotta te olisitte otolliset Minulle. Olkoon teissä käskyt ja rakkauden laki.
      Tehkää Minulle soveliaita hedelmiä ja olkaa uskolliset loppuun asti. Minä tulen pian, rakkaudella Jeesus, Jumalan ainokainen Poika. Aamen!

• mettään.menitte

johan joku pönkkää minuuttaan ja sanoo olevansa olemattomia, eli muka Herran profeetta.

Pötypuhetta.

Jo alussa on tulkintavirhe. Eli lihallisen ihmisen mielenpäätelmien toistamista.

Eli LUULLAAN, että aletaan 1000- vuotista valtakunaa elämään, jossa eläinuhrit otettaisiin käytäntöön. Aivan tuubaa.

Aivan ennen luomista tuli Sana - jonka varaan rakennettiin luomakunta ja se perustettiin.
      Ensimmäinen oppi uhrista tuli Edenistä. Siinä lähti uhri- oppi ja opetus, kun syntinen Adam ja Eva peitettiin sijaisuhrin nahkaan. Eli karitsa kuoli - Adam katsoi ja oppi sijaisuhrin kuoleman kautta, missä synti sovitetaan ja mihin se tulee viittaamaan. Siis kohde on Golgatan risti.
      Ristillä se uhrikaritsa - joka ottaa POIS maailman synnin, eikä muuta uhria sitten tarvita.

Vanhaliiton oppi ja neuvo vei tuon eläinuhrien kautta sanomaa Jumalankansan keskuudessa.
      Syntinen Herrankansan kansalainen toi uhrin - metsäkyyhkysen - tai uhrattiin eläinuhri.
      Se oli seremoniallinen siihen asti - kun tämä, mihin niillä viitattiin tuli aikaan, eli tämä Sana.
      Jumalan Poika, sijaisemme, uhri - jonka me tapoimme rakentamallamme ristillä ja tämä on se kertkaikkinen.
      Herran tuli on langennut vanhanliiton Tabernaakkeliin - I-temppeliin ja Uudessaliitossa se tuli laskettiin Herrankansan ylle- = helluntaina!
      Se kertoo siitä, minkä Hengellisen Jumalantyönä temppelin ylle on tuli annettu, eikä siihen aleta enää palaamaan eläinuhreihin.
      Tuo oppi on suurta epäuskoa, että aletaan selittelemään uudentemppelin ja uhrien ylle ja rakennettaisiin temppeli - jossa Jeesus mukamas hääräisi mukana.
      Ei - ei noin.
      Ensin - taivasmalli temppelille tuli vanhanliitonaikana taivaasta ja se Uusi Jerusalem lasketaan taivaasta alas ja siinä Jeesus on itse Kuningas. Eikä siellä enää Herrankansa tarvitse mitään eläinuhreja.
      Minulle riittää Kristuksen haavojen arvet - ei enää eläinuhreja eikä siellä ole enää uhritarvetta, koska autuaat ovat I- ylösotossa menneet jo Herran iankaikkisen elämän armolahjan elämänosaan.

Jätä tuo Herranepäprofeetana oleminen, sulla ei ole henkseleitä seistä siinä paikalla.

Jopa raamattu opettaa, että te olette veljiä keskenään. Eikä itsellenikään ole muuta opettajaa - kuin Jeesus - Pyhän Hengen kautta ja itse Sana.
      Jeesus sanoi, että "TE eksytte, ellette tunne kirjoituksia"! joka kirkastaa juuri tuota sijaisen kohtaa elämäämme.

Eli tunnusta aloittaja epätäydellisyys ja se, että nyt olet lukenut tuubaa - toisten opeista ja toistat sitä kautta, ei profetiaa vaan epävakaata ihmisentulkintaa.

• Herranprofeettaps, pidätkö itseäsi parempana kuvittelemalla itsesi israelilaiseksi?

• Herranprofetta

Tämä 1000 vuotinen valtakunta on pikkuhiljaa avautumassa, joten Hesekielihän puhuu puhuu niistä, jotka nukkuivat ennen Kristusta pois ja ne luut Herra herätti henkiin. Joihin liha ja henki tuli, he ovat
      saaneet toisen mahdollisuuden valita.

Nämä ihmiset saavat uhrata uhrikukkuloilla rauhan valtakunnassa. He saavat valita vielä tahtovatko tulla Jeesuksen ja pelastuneitten opettamiksi.

Kuten meilläkin tänä aikana anetaan mahdollisuus valita tahdommeko tulla Jesuksen opettamiksi.

Heillä ennen Kristusta olleilla oli Jumala mutta ei vielä Jeesusta. Nyt he saavat mahdollisuuden tutustua Uuteen Aadamiin, jos he valtsevat sen tien.

Jeesus opettaa Siinain vuorella yhdessä heidän kanssaan, jotka olivat ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Siksi ne, jotka ovat tutustuneet Jeesukseen ovat täysisydämmisiä ja tuleet Jeesuksenverellä pestyiksi syneitään. Heille Herra on antanut luvan opettaa heitä, jotka eivät tunne Jeesusta.

• Herranporfetta

Jokainen voi tutustua 10 kadonnutta kansan heimoa netin sivuilta. Minusta ainakin mielenkiintoista luettavaa.

• profeettainhenki

Herra ilmoittaa sanassaan näin:
      Ilmestys 22:
      6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
      Aamos 3:
      7 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

Jumala kyllä ilmoittaa omille profeetoilleen asiat ja se on totta, että silloin kun tärkeitä asioita avataan, niin asia virheitäkin voi tulla, mutta siksihän niitä tutkitaankin, että ne selviksi tulisivat. Ei kenenkään tarvitse asioissa päteä, vaan nämä raamatun asiathan ovat kaikille kristityille yhteisiä. On hyvä, että syntyy keskustelua kaikkien aiheiden ympärillä.

• Anonyymi

Ismail oli orjattaren poika, Tarkistappas ramatun tiedot Iisakki oli Saaran poika

• Iisak oli saatan poika joka israililaisten kantaisä

• Anonyymi

Kyllä Saara synnytti lapsen Iisakin, Lue Raamattua jos olet lukutaitoinen

• Anonyymi

"Minä Herranne ja kuninkaanne herätän teidät Jaakobin jälkeläiset neljästä ilmansuunnasta aina maan äääriin saakka. Hebreaksi Land=maa. Fin=loppu, ääri.

8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

8. Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, sano heille; tehkää minun tahtoni pohjoisessa maassa".

15. Ja kaukaisessa maassa asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut profetoimaan teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, sanaa." "

Suomi on, jotain mitä me emme vielä tiedä ,sillä Herra ei sitä ole minulle kertonut, mutta tämä on esillä ja kaikkien ihmeteltävä:

Ap. t. 1:
      7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

Jer 16
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

Nyt on vielä, Israelilla, juutalaisilla isoin ja tärkein juhla, Pääsiäinen, mutta kunhan minä ja te ,kerkiämme niin ei enään.

Joten, vielä eräs seikka, Suomi saattoi olla suuri Kuningas kunta ennen typeriä ruottalaisia, joihen isiä me myös saatamme olla ,sekä norjalaisten, että jopa englannin ja ranskan! ja tanskan sekä, itse suuren ja mahtavan venäjän!

joten, viikigit saattoivat olla Suomalaisia!

joten, jos näin on, niin lopun aikana kaksi kuningas kuntaa tulee olemaan yksi!

Hes. 37:19
      niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.

Juudasta on aina kuningas ja leevistä pappi, nyt tulee kuitenkin Joosefista, eli Efraimista toinen joka on kuningas!

Joten tämä on perin merkillistä että suomi on monessa asissa, jopa maailman ykkönen!
      tosin nyt, lapset ja naiset, sitten hallitsevat ja pyrkivät sekoittamaan ja Bileamin ja iisebelin kanssa saamaan Pyhät miehet, epäuskoon, kuten Saara sai Abramin epäuskoon, kuten Eeva Aatamin.

no sama se.
      Oli niin tai näin,
      Jeesus tulee hakemaan minut kotiin ja sinut kanssa jos tahdot.
      mutta ekas mut :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      150
      20749
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      2912
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      91
      2431
    4. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2391
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      15
      2303
    6. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1577
    7. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      182
      1542
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      240
      1313
    9. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1287
    10. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1276
    Aihe