Keittiön kaappia pitkin kiipesi isohko hämähäkki tänään, tullut kai ulkoa sisälle tai sitten talon kellarista. (lajia en tiedä, katselen tässä samalla lajikuvia (ei ole lukki). Varsin rauhallinen kaveri: laitoin lasipurkin hämähäkin yläpuolelle ja kaveri käveli suoraan purkkiin sisään. Nyt mietityttää, kun on pakksyö tulossa, että ei kai kuole ulkona, jos käyn viemässä. Jos sellaista vaaraa on, niin miten pidän hämähkin hengissä huomiseen, jos veisi sen vaikka jonnekin eteläpihalle puuhun?
hämä-hämähäkki?
2
132
Vastaukset
- ketjun_aloittaja
hämis on edelleen hengissä lasipurkissaan... en ole hennonut laittaa sitä ulos, koska yöt on vielä niin kylmät. Tarjosin eilen syötäväksi pakastimesta löytyneen vattumadon: kelpasi erittäin hyvin ja siitä innostuneena hämis on nyt kutonut verkkoa lasipurkkiinsa ilmeisesti toiveissaan saada uusi vattumato ruoaksi. Täytyy etsiä.
Tiputin sinne myös kostutetun pumpulitupon jos tulee vaikka jano ja eilen se kävi siihenkin tutustumassa.
huomenna säätiedotteet näyttävät sen verran hyviltä, että hämis saa muuttaa avarampaan maailmaan. - Anonyymi
Ehkä joku vastaa...mitä pitäisi tehdä, kun suihkualtaassa on iso hämähäkki. Vienkö sen ulos vai pitäisikö se päästää lattialle, niin että se itse keksii minne mennä. Nehän syö kaikenlaisia pieniä ötököitä sisällä vanhassa talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226