Ei onneksi näy missään, ovatkohan tulleet järkiinsä ja lopetttaneet tämän yhdenlaisen viherkommunistisen puolueen.....
Onko koko feministipuoluetta enää edes olemassa.....
21
1264
Vastaukset
- Kaapuakka
Yrittävät saada KatjuAron eduskuntaan....
Kova urakka.
Helsingissä äänikynnys on niin suuri, että Hjalliksellakin teettää tuskaa saada itsensä läpi.
Ja Hjallis sentään keräsi viime kierroksella sievoisen äänisaaliin.Piraateilla, femman aroilla ja eläinviihtäjillä on vaaliliitto.
Äänestämäppä piraatteja, saattaa äänesi mennäkin feministille.räkäpää kirjoitti:
Piraateilla, femman aroilla ja eläinviihtäjillä on vaaliliitto.
Äänestämäppä piraatteja, saattaa äänesi mennäkin feministille.äänestäkää oikein!
räkäpää kirjoitti:
mee saikulle
Sairaalassa on niin kivaa.
Peijas tuo ihna sairaala, jossa kriminaaliakin hoidetaan kuin ihmistä.AlSkeida-Tae kirjoitti:
Sairaalassa on niin kivaa.
Peijas tuo ihna sairaala, jossa kriminaaliakin hoidetaan kuin ihmistä.Hymyssä suin on toki kiva kavereita sairaalassa tavata.
Taksilla toki matkat ja yhteiskunta maksaa kaiken.
- Kannustan
Kannatan Feminististä puoluetta kiihkeästi. On erittäin tervetullutta, että äärivasemmisto hajottaa ääniään. Kannustan, kannustan, kannustan!
- Anonyymi
Minäminäminä oikeistolaiset on niin paljon parempi, vitut luonnosta ja köyhistä...
Mukavaa sakkia.Sosiaalidemokratia ei lienne feminsitisellä liitossa mikään erityisen oleellinen osa politiikkaa.
Voihan se olla että Katjushka otti ritolat kun ei päässytkään aitona feministinä kertomaan epäaidoille feminismillä ratsastaville vihreille ja vasemmistoliiittolaisille, että on oikea feministi ja muut vaan nuolevat joka suuntaan.
- Anonyymi
Onko feminismi maton nuolemista.....
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
matonnuolijat varmaankin ainakin ovat innokkaita valkoisen veronmaksajasian potkijoita.
Antaako feministit panna?. niillähän on sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Antaako feministit panna?. niillähän on sitä.
Toki antaa.
Muuten jää ilman elatuksia.- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Toki antaa.
Muuten jää ilman elatuksia.En oo jyvällä tästä puolueesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo jyvällä tästä puolueesta.
Katsoin ehdokkaat läpi, heillä on oma näkemyksensä asioista.
Ei ehkä mun puolue. Anonyymi kirjoitti:
En oo jyvällä tästä puolueesta.
Ei siitä taida olla jyvällä edes Abdullakarimikaan :-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872