Jo kolme viikkoa työkaveri räpättää mulle, mikään ei saatana ole hyvin. Päätin ruveta puhelakon en puhu sille mitään enään hyvää en pahaa. Teenkö oikein ? Tämä ei ensimmäisen kerta kun se räpätää. En uskala sanoa takaisin vaikka mieli tekisi. Pelkään että saan potkut jos sanon takaisin. Se ämmä menee sanomaan esimiehelleni. Paskamainen tilanne. Pari päivää sitten räpätti mulle meinasin sanoa: "Painu helvettin". Tunnen sitä kohtaan todella syvää inhoa, en voi katsoa sitä päin. Pari kuukautta joudun vielä. Pääsen ämmästä eroon
Työkaveri räpätää mulle
kyllästtynytmies
5
129
Vastaukset
- Jokuvaan13
Mitäpä sitten voisit tehdä asialle? Tuskin palstalla ruikuttaminen ainakaan auttaa.
- kyllästynytmies
kiitti vaan kannustukseseta, painu sinä vittuun päätäs aukomasta, kusipää. Mitä sitten vastasin?
- sdrtghjio
Sympatiat sinne.
Meillä on töissä mies jolla ei ole mikään hyvin ja jaksaa joka asiassa väittää vastaan.
Se on helvetin raskasta kuunella päivittäin. Tekisi mieli lyödä nyrkillä naamaan sitä.- väkivaltainen
ei sympatioita sinulle,
- kuulostakurjalta
Minä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että työkavereikseni on osunut vain miellyttäviä henkilöitä, joiden kanssa on nautinto tehdä töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958