Kaksi tuntia seurasin Englannin parlamentin äänestystä Brexitistä. Olen toki seurannut jo vuoden heidän kipuiluaan. Ei mennyt Mayn sopimus läpi. On koko parlamentti täysin halvaantunut, ei mitään tietoa mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi. Ihmiset yhtä lailla hukassa, yritykset eivät tiedä miten toimia, kukaan ei tiedä miten koko maa alkaa toimimaan. Rahalliset tappiot tähän mennessä miljardeja, yritykset lähtevät maasta. Maa on hajoamassa, Skotit haluavat lähteä, P-irlannin IRA valmiudessa, 5 kirjepommia jo lähetetty ihan vaan varoituksesksi. Se mitä populistit lupasi ennen äänestystä paljon hyvää, mikään, siis ei mikään niistä toteutunut. Jokainen paikallinen persu on häipynyt ottamatta vastuuta teostaan, säälittävää. Meillä on ensi kuussa vaalit, äänestäkää persuja, siinä samanlainen hölyn pölyn puolue.
Onko EU.sta eroajia
5
145
Vastaukset
- Suomitakaisin
Ulos eusta on ainoa järkevä ratkaisu. Ja kun britannia lähtee niin muut seuraa perästä.
Tämä on vaan pelottelua ja eu-medioiden paisuttelua.
Irti helvetinkoneesta ja vähän äkkiä. Ne nielaisee kaikki. Katsokaa nyt.
Saatana saksa ja ranska, ruotsi ja moni muu on kusessa maahanmuuttajien kanssa, jotka tuhosivat koko yhteiskuntarakenteen. Kiitos kukkahattuidioottien femakoiden.
Kun tuollaisia Sipilöitä ja ( en uskalla sanoa ääneen) päästetään vallankahvaan niin sutta ja paskaa tulee.
Eusta on lähdettävä kun vielä pääsee. Mitäs teet sitten kun presidenttinä on kurdi ja pääministeri on irakista? On vitsit vähissä saatanan pussihousut.
Nyt pitää viimeistään toimia. - katainenK
Ei riitä että sanoo ´´ulos eu.sta´´ pitää ymmärtää mitä tapahtuu. Niin ja sitä paitsi britit tuskin lähtee EU.sta ovat huomanneet populistien tyhjät lupaukset.
Muistellaan vähän. Suomen viime vaaleissa persut lupasivat tiukentaa maahan muuttoa, lupasivat lopettaa kreikan tukipaketit. No persut menivät hallitukseen, suomeen tuli 35000 pakolaista ja kreikalle lyötiin miljardien tukipaketti.
Taas persut lupaavat sitä sun tätä, mitään lupauksiaan eivät ole koskaan lunastaneet, eivätkä tule lunastamaan. Toisaalta Halla-Aho ei edes pääse hallitukseen. Hänellä on rikostuomio, on avioliiton ulkopuolinen mukula, katkaissut välit muihin puolueisiin, kuka kaipaa tuollaista luuseria, no idiootit kaipaa ei kukaan muu.- vaalipuhe
Ensinnäkin halla-aho ei ole mikään luuseri, toisekseen ainoa oikea ratkaisu on romuttaa koko eu-järjestelmä. Ja se tulee hajoamaan, tavalla tai toisella.
Ikävää että se ehti tuhota suomalaisuuden ja toi kurkunleikkajat tänne pohjolaan.
- esimerkillinen
Mutta on se Theresa May vaan komia veretseisauttava nainen etten paremmin sano.
Kunpa suomessakin olisi hänenkaltaisiaan. Mutta kun ei ole. Meillä on vain Sipilä. - katainenK
Toisaalta perun puheitani sen verran, että vaikka Halla-Aho pääsisikin valtaan, siis hallitukseen, niin suomi pysyisi edelleen hyvänä maana asua ja olla. Jonkin verran olen maailmaa kiertänyt ja voin sanoa, suomen vertaisia maita asua ja olla on maailmassa todella vähän. En toki ole kaikissa käynyt, mutta jonkinlainen otanta on hankittu. Itse en muuttaisi täältä mihinkään, enkä kyllä kovin paljon löydä kritisoitavaa, ainakaan omalla kohdallani. Lähes ilmaiseksi on koulutettu niin minut kuin lapsenikin, työtä on aina ollut, rahaa olen sen tienannut minkä olen tarvinnut. Sairaanhoito on hyvin toiminut, aina olen hoitoon päässyt. Muutama vuosi eläkkeeseen, jos elää, silloin häipyy lähes kaikki velvoitteen, kunhan itsestä pitää huolen. Kaiken kaikkiaan hyvä ja hieno maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141