Aijai, jaijjaa....Takapihallaa, oi, joi jjooooo....Olivat ne uskomattomia aikoja, jos nykynuorisolle opetusohjelmana pitäs jakkoo.
Kuluman rappusilla.....
7
<50
Vastaukset
- ei.enää.tuollaista
Oli se todellakin useiden pöljien nuorten aikaa. Suuri osa halusi isiensä tavoin tervata keuhkojansa, kun ei ymmärretty muuta käyttöä vähille rahoille. Se se vasta oli miehekästä. Kun ikää karttui, aloitettiin juopottelu isän tapaan. Humala meni hukkaan, jos sitä ei voinut käydä näyttämässä vaikkapa Kulman rappusilla tai takapihalla. Se oli todellista pöljien aikakautta. Nyt tupakoivat enää muutaman jälkeenjääneet ja kouluja käymättömät tollukat Cittarin kärrikatoksen vierellä. Juopottelua harrastavat vain enää ne, jotka ovat pysyneet hengissä tänne saakka sieltä Kulman rappusilta ja takapihalta.
- opiksi.ja.ojennukseksi
Oikein hyvä kirjoitus entisajan pöljistä tollukoista!
- sarkala
Sarkalan nurkilla oli paljon rämäkämppää se meno
Sarkalan nurkilla otettiin silloin tällöin miehestä mittaa, tosin ihan ilman sääntöjä. Sääntöjen kanssa nyrkkeiltiin ja painittiin Sarkalan sisällä ja harrastettiin muitakin urheilulajeja vielä 50- ja 60-luvuillakin. Ulkoilmassa suoritetuille paini- ja nyrkkeilyotteluiden osanottajille jaettiin usein palkinnoksi kakkua. Käräjäsali sijaitsi rakennuksen siipiosassa, jossa palkintojen jako suoritettiin.
- putosiko.hammaff
Lotkiko ne sinuakin turpaan?
Eivät lotkineet minua. Luulen, että iso kokoni on suojellut minua lotkimiselta. Monet joutuivat lotkimisesta Sarkalan raastupaan nauttimaan kakkua, josta herkusta yllä mainitsin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896