Ketä valmistaa Lidlin "Herran lenkin"?

lähtisinkö.lenkille

Näyttää ihan HK:n siniseltä ja on myös joutsenlipputuote. Kyseessä pitäisi olla siten hyvää Suomesta. Atrian lenkki ei ole niin hyvää kuin HK:n. Onku tuo kumpaa vai kumpaakaan?

51

5997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atritöyk

      Atriaa taitaa olla http://www.makkara.info/aks3_tiedot.php?4418

      arvio:
      Rasvainen tunnelma, massa peruslankkimakkaraa, makkaralle löytyy käyttötarkoitus paketista, makkara saa grillissä komeat karsinogeenit pintaan, makkarassa suolan lisäksi sokereita, jotka tuntuvat erityisesti kylmänä.

      pisteet:
      m: 16 (35)
      u: 10 (15)
      h: 23 (50)
      yht: 49 (100)

    • Ryökköö

      HK:n sininen on bensalta maistuvaa muoviputkeen sullottua jauhomössöä. Atrian Talonpojan lenkki on mehevää!

    • Tarkoitat varmaankin KUKA valmistaa...

      • Minnoun_tolokun_immeinen

        Ketä on murresana.

        Tiäks ketä o suami kaksnelose iha paras pilkuviilaja


      • Anonyymi
        Minnoun_tolokun_immeinen kirjoitti:

        Ketä on murresana.

        Tiäks ketä o suami kaksnelose iha paras pilkuviilaja

        Ketä ei ole murresana. Ketä on kerkeäväinen persoona. Valmistaa makkaraa. Kaataa Liisa Jaakonsaaren paskahuussin. Melkein joka päivä saamme lukea Ketän edesottamuksista.


      • Anonyymi
        Minnoun_tolokun_immeinen kirjoitti:

        Ketä on murresana.

        Tiäks ketä o suami kaksnelose iha paras pilkuviilaja

        Onko siinä lankussa naulanreikä väärässä paikassa.


    • lähtisinkö.lenkille

      Kiitän tiedosta. Ei tule sitten tuota menuun.

    • Anonyymi

      Atria valmistaa herran lenkin, hyvääkin on kaiken lisäksi.

      • Anonyymi

        Melko hyvää on, mutta HK on parempi.


      • Anonyymi

        Parempaa kuin HK:n jauhomakkara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko hyvää on, mutta HK on parempi.

        Tuskin on eli Atrian Herran lenkki maukkaampi kuin HK:n jauho ja rasvapötkylä.


      • Anonyymi

        Liian rasvaista, uunilenkki paremman makuista ja rasvaa "vain" 15%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko hyvää on, mutta HK on parempi.

        HK:n Sinisistä ostan JUUSTO-version...se on herkullinen. Kevyt huonoin.


      • Anonyymi

        Myös Dulamon lenkin.
        Hyvää on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian rasvaista, uunilenkki paremman makuista ja rasvaa "vain" 15%.

        Lihaarvo 43% joten hyvää makkaraa tuo herran lenkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian rasvaista, uunilenkki paremman makuista ja rasvaa "vain" 15%.

        Juu paras hinnaltaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Dulamon lenkin.
        Hyvää on!

        Sen jun halkaisee ja laittaa puoliskoille sinappia, ketsuppia ja juystoa sekä käräyttää uunissa tai mikrossa niin saa hyvää arkiruokaa.

        Välillä haen sittarista sikahalvan K-menu ketsupin. Se on ihan hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaarvo 43% joten hyvää makkaraa tuo herran lenkki

        Lihaksi lasketaan suolet, kamara ym. Sotku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihaarvo 43% joten hyvää makkaraa tuo herran lenkki

        Euron Dulano uunilenkissä öihaa on 53%. Se on kotimainen Atrian valmistama 17% rasvaa sisältävä.
        https://makkarat.fi/aks3_tiedot.php?4285


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suomalaisissa makkaroissa on niin paljon venäjauhoja, että ne pitäisi myydä leivonnaisina.

      • Anonyymi

        Mieluummin enemmänkin jauhoja ja vähemmän ihraa, mutta paras tietysti jos on oikeaa lihaa eikä lihaksi laskettavaa ihraa. Jos liha% on 70 ja rasvaa on 30%, niin oikeasti lihaa on vain 40%.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että Ketä valmistaa sen?

      • Anonyymi

        Ketä sanotaan Porin slummissa Sampolassa, kuten myös enään ja tatulointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sanotaan Porin slummissa Sampolassa, kuten myös enään ja tatulointi.

        Ei ole ketään kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sanotaan Porin slummissa Sampolassa, kuten myös enään ja tatulointi.

        Ketä vedetään nokkaan ? Kuka vetää nokkaan ?


    • Anonyymi

      Atrian makkarat parhaita kotimaisista makkrosita.

    • Anonyymi

      Onneksi Lidlissä on erilaisia maaviikkoja jolloin voi ostaa kunnon ulkomaista makkaraa. Ensi torstaina alkaa Lidlissä Oktoberfest ja tarjolla on aitoa saksalaista makkaraa.

      • Anonyymi

        Ketähän sitäkin ostaa.


      • Anonyymi

        Joissa erityisen paljon rasvaa ja suolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissa erityisen paljon rasvaa ja suolaa.

        Ei joissakin vaan ihan kaikissa!


      • Anonyymi

        Hk:lla ei ole mahdollisuuksia vastata tuohon kun pitäs laittaa muutakin makkaraan kuin jauhoja ja selluloosaa.


    • Anonyymi

      Atria valmistaa Lidlin Dulano lenkkimakkaran. Hyvää on, hinta 1 €.

      • Anonyymi

        Ennen aikaan myytiin Halpaamakkaraa. Oli muuten parempaa kuin nykyään yksikään makkaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen aikaan myytiin Halpaamakkaraa. Oli muuten parempaa kuin nykyään yksikään makkaroista.

        Ketäkö myi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäkö myi?

        Sitä sai kauppojen lihatiskeiltä. Silloin kauan Ennen suomen Mädätyksen alkua !


    • Anonyymi

      "Ketä valmistaa...."
      That's it, educate yourself persreikä.
      Vtun KETÄGAY

      • Anonyymi

        🤣👀


    • Anonyymi

      Ketä on etätöissä.

      • Anonyymi

        Ketä? Etä.
        Kuka se siellä panee ja ketä?
        Lenkillä perseeseen! 🤣👀


    • Anonyymi

      Sinelmä ei ole enää samaa mitä 60 luvulla.

    • Anonyymi

      Jos lenkin paksuus ei tyydytä niin kannattaa ostaa Kyrönmakkaraa, tehty paksusuoleen.

    • Anonyymi

      Maistuis varmaan sullekki.

    • Anonyymi

      Joku venäläinen makkarafirma joka käyttää raaka-aineina kuolleita venäläisiä vankeja jotka oli nistejä...

    • Anonyymi

      Jollain on päässyt röhönauru, kun on keksinyt tuotteelle nimen "Herran lenkki". Vähän sama kun Fazer lanseeraisi tuotteen "Rouvan pipari".

      • Anonyymi

        Annas pepparkakor.


    • Anonyymi

      Vissiin Atrian tekemä. HK on vanhasta maineestaan huolimatta nykyisin ylivoimaisesti surkein lenkki. Jopa noi halvat uunilenkit hakkaa HK:n

      Ketä vaan voi asian todentaa.

    • Anonyymi

      Lidlin 99 sentin dulano lenkki on terveellisin makkara. Suolaa ja pahaa rasvaa vähemmän. Sama prisman kotimaista euron uunilenkki.

    • Ketä syö herran lenkkijä?🤔🪱

    • Anonyymi

      Ketä tykkää tuosta lankkimakkarasta, ja ketä ei? senkin ketättelijät.

      • Ketä sää oot?🤔


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe