varattua rouvaa ikaalinen

tst223

oletko kenties kylpylässä 22.3 . varattu mies kaipailee seuraa illalla:)

17

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltayö

Olen kylpylässä silloin ja olen varattu rouva. Hyvä ilta-yö seura yksin lomaillessa tekisi hyvää. Oletko minkälainen mies?

• miesseuraksesi

Iltayö, varattu rouva tulen seuraksesi mielelläni. Olen komea pitkä harteikas mies.

• Iltayö
        miesseuraksesi kirjoitti:

Iltayö, varattu rouva tulen seuraksesi mielelläni. Olen komea pitkä harteikas mies.

Asutko sinäkin hotellissa vai tulisit viettää iltaa ja mielellään yötä huoneeseeni hyvän seksin merkeissä, silloin kun molemmat tietävät mitä loppu yö tuo tullessaan, voimme nauttia rennosti ravintola illasta.

• miesseuraksesi
        Iltayö kirjoitti:

Asutko sinäkin hotellissa vai tulisit viettää iltaa ja mielellään yötä huoneeseeni hyvän seksin merkeissä, silloin kun molemmat tietävät mitä loppu yö tuo tullessaan, voimme nauttia rennosti ravintola illasta.

Tulisin viettään yötä sinun huoneeseesi. Voitko yhtään antaa kuvausta sinusta millainen nainen minua odottaa sielä?

• Iltayö

Tulisin viettään yötä sinun huoneeseesi. Voitko yhtään antaa kuvausta sinusta millainen nainen minua odottaa sielä?

Voin toki! Olen 53 vuotias 168 77 C vaalea en enää missin mitoissa. Reiteni paksuhkot ja lanteikas, monen miehen mielestä muodokas nainen. Mitä muuta halut tietää?

• miesseuraksesi
        Iltayö kirjoitti:

Voin toki! Olen 53 vuotias 168 77 C vaalea en enää missin mitoissa. Reiteni paksuhkot ja lanteikas, monen miehen mielestä muodokas nainen. Mitä muuta halut tietää?

No miten saan sinuun yhteyden tai löydän sinut kylpylästä?

• Iltayö

No miten saan sinuun yhteyden tai löydän sinut kylpylästä?

Laita viesti tälle sivustolle kun olet tulossa ja kerron vaatetukseni voidaan tavata aulassa. Alkaa polttaa kehoani mutta tätä olen lomalle lähtenytkin hakemaan.

• miesseuraksi
        Iltayö kirjoitti:

Laita viesti tälle sivustolle kun olet tulossa ja kerron vaatetukseni voidaan tavata aulassa. Alkaa polttaa kehoani mutta tätä olen lomalle lähtenytkin hakemaan.

Tuletko yksin, vai kaveriporukassa? ja perjantaina 22.3 olit tulossa sinne vissiin Tuure Kilpeläistä katsomaan?

• löylykauha

Sulla o pieni pili..löylykauhapili

• miesseuraksesi
        Iltayö kirjoitti:

Täälläpä sitä ollaan Ikaalisten kylpylässä tällä hetkellä! Kaikki vapaat ja varatut naiset tervetulleita poikkeen huoneessani!!

• Olet-väärässä-paikassa

Täälläpä sitä ollaan Ikaalisten kylpylässä tällä hetkellä! Kaikki vapaat ja varatut naiset tervetulleita poikkeen huoneessani!!

Ikaalisissa?
        Nokian kylpyläänhän tapaaminen sovittiin.

• ttww

varattu nainen pistä viestiä :)

ttww110@luukku,com

• Eksonoomi

Kunhan eivät vaan feikit vedättäisi äijäparkaa?

• kukaatuujameekoskaa

Nii, vai vedättääkö äijä muija parkaa:)

• kukaatuujameekoskaa

Tuure Kilpeläinen näkyy olevan tuolloin Rukahovilla (22.3), mutta samaan Scandikin hotelliketjuun tietty kuuluu:) ..tiedoksi miesseuralaiselle XD

• ihoonkii

Varattu mies tulisi luoksesi varattu nainen Ikaalisiin,
      vaikka tänä iltana , oikeasti kunnollinen, ei mikään siitossonni mutta parastani yritän 187/87 , ei paikkakunnalta ;)).

• miesseuraksi

Täälä sitä on Ikaalisten kylpylässä vietetty unohtumatonta viikonloppua ja kellistetty monta himokasta daamia:). Himokkaita naisia ollut paljon tarjolla..nyt menen taas tanssilattialle etsimään seuraavaa neitosta. Haittapuolena, kulli alkaa oleen tosi hellänä jo jatkuvasta paneskelusta:)

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe