Nyt puhuu Anter Yasa

huom

60

1553

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyttä.asiaa

      Erittäin hyvä kirjoitus!

    • tytruru

      Anter Yasan kaltaiset ihmiset tosiaan rikastuttavat ankeaa suomalaista kulttuuria. Tarvitsemme joko itse asua ulkomailla pitempiä aikoja tai kuulla tänne muuttaneilta tällaisia teräviä totuuksia, että heräisimme horroksestamme. Hyvä, Antero Jasa, olet yksi meistä.

    • hopealanka

      Tärkeä puheenvuoro ja olen samaa mieltä.

      Mutta kirjoittaja panee meidät suomalaiset aivan liian paljon vartijoiksi: "taantumuksellinen vasemmisto, eli Suomeksi suvaitsevaisto, on suurin este islamin reformille ja liberalisoimiselle".

      Jos hän tarkoittaa samanhenkisiä ihmisiä myös muualla kuin Suomessa, niin ei tässä minusta silloinkaan ole järkeä. Islamin reformin este on muslimimaiden hallitsevissa luokissa, joka hyötyy kansan tietämättömyydestä ja fanaattisuudesta ja käyttää islamia omien poliittisten päämääriensä ajamiseen. Ei näiden hallitusten päitä käännä minkään länsimaan vasemmisto tai "suvaitsevaisto".

    • qåaäzm

      Hän on esimerkki hyvästä maahanmuutosta. Tällaisia mamuja saa tulla.

      • Anonyymi

        Ai hyvä mamu sen takia että levittää Islam-vihaa, mikä sopii sun maailmankatsomukseen?


    • Katsojia_riittäisi
      • vaiennusyritys

        Yle ei halua haastatella Anteria, koska Anterilla on oikeasti sanottavaa ja hän osaa perustella sanomisensa.

        Anter ei sovi Ylen agendaan.


      • anonyymi_uVa
        vaiennusyritys kirjoitti:

        Yle ei halua haastatella Anteria, koska Anterilla on oikeasti sanottavaa ja hän osaa perustella sanomisensa.

        Anter ei sovi Ylen agendaan.

        Yle kannattaa ilmeisesti konservatiivista islamia, johon kuuluvat kunniamurhat ja muut kuviot. Islamia kritisoiville ei anneta puheenvuoroja lainkaan. Eikä naisille. Tärkeintä on vain se, että muslimimiehet näytetään aina hyvässä valossa.


    • YasaOnRiski

      Rakastan Anter Yasaa, sillä tavoin kuin rakastetaan ihmistä, jota ihailee vaikkei tunne.

      Suomessa on totuttu käymään julkinen keskustelu lapset ja vanhemmat asetelmasta.

      Vanhempina toimivat "asiantuntijat", jotka määrittelevät keskustelun rajat. Muut toimivat yleisönä, jonka tehtävä on myötäillä näkemyksiä. Yleisö (eli lapset) ei saa esittää liian vaikeita kysymyksiä, jotteivät "vanhemmat" joudu noloon tilanteeseen.

      Hyvin autoritaarinen ja vanhanaikainen kasvatustapa siis. Täysipäisen keskustelun kanssa tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä.

      Nämä "vanhemmat" ovat tottuneet siihen, että suomalaiset ovat hiljaista ja nöyrää kansaa, jolle voi syöttää virallisen totuuden. Myös maahanmuuttajia he kohtelevat lapsina. Yleensä maahanmuuttajat eivät viitsi vääntää vastaan vaan leikkivät mukana ja hivuttavat pikku hiljaa omaa agendaansa listalle. He tietävät, ettei heidän "suomalaisvanhempiensa" auktoriteettiasema saa koskaan joutua kyseenalaistetuksi, koska se saisi vanhemmat vaikuttaman tyhmiltä. Kun asioita sitten saadaan ajettua läpi, voi suomalainen vanhempi ylpeänä ajetella sisimmässään: "Minä tein tämän, minä olin mukana ajamassa suvaitevaisuutta ja auttamassa tämän ihmisen nykyiseen asemaansa. _Minä olen hyvä ihminen_."

      Yasa haastaa asetelman, eikä suostu nuoleskelemaan perseitä, jotta suomalaistollot saavat kuvitella itsensä erinomaisiksi. Siksi Yasa halutaan pitää marginaalissa. Olisi liian vaarallista kohdata Yasa, riski joutua naurunalaiseksi on aivan liian suuri. Voisi tapahtua pahin mitä nämä "hyvät ihmiset" pelkäävät: heidän tietonsa paljastuisivat tyhjäksi hötöksi ja heidän suvaitsevaisuutensa itsensä ihailuksi. He pelkäävät, että Yasa nolaa heidät paljastamalla julkisesti sen, mitä he ovat pohjimmiltaan: ihailua odottavia ylemmyydentuntoisia narsisteja, tyhmiä ihmisiä, joilla ole mitään todellista sanottavaa sen paremmin kuin asiantuntemustakaan.

      Hauskinta koko asiassa on, ettei Yasan keskustelussa tarvitsisi edes pyrkiä nolaamaan heitä. Koko näytelmä vain menisi sekaisin ja he nolaisivat itse itsensä heti kun peliä ei enää pelattaisikaan heidän säännöillään.

      • kotouttamisleikki

        He tietävät, ettei heidän "suomalaisvanhempiensa" auktoriteettiasema saa koskaan joutua kyseenalaistetuksi, koska se saisi vanhemmat vaikuttaman tyhmiltä. Kun asioita sitten saadaan ajettua läpi, voi suomalainen vanhempi ylpeänä ajetella sisimmässään: "Minä tein tämän, minä olin mukana ajamassa suvaitevaisuutta ja auttamassa tämän ihmisen nykyiseen asemaansa. _Minä olen hyvä ihminen_."

        Samalla asetelma ajaa maahanmuuttajat "kiitollisuudenvelkaan", onhan hyvä suomalainen toiminut auttajana. Suomalainen hyvä veli -yhteiskunta pitää huolen, ettei asetelmaa myöhemminkään kyseenalaisteta. Kyseenalaistaja menettäisi ison osan hyödyllisistä verkostoistaan ja hänet leimattaisiin hankalaksi ja kiittämättömäksi.

        Näin suomalaisen narsistisuvakin asema on jatkossakin taattu ja hän saa paistatella auringossa pelkäämättä oman rasisminsa paljastumista. Sillä rasismistahan juuri on kysymys: nuo suvakit asettavat itsensä ylempään asemaan.

        Oma lukunsa ovat vielä umpityhmät pyrkyrit kuten Jari Taponen, jotka sitovat itsensä verkostoihin ja joutuvat sitten latelemaan julkisesti älyttömyyksiä, joko solidaarisuuttaan tai silkkaa vähäjärkisyyttään (tai kusipäisyyttään).

        Välillä mietin, että maahanmuuttajat tulisivat tasavertaisemmin toimeen aivan tavallisten suomalaisten kanssa, jotka kuuntelisivat ja haastaisivat heidän ajatuksiaan ja tapojaan. Ja tekisivät suoria kysymyksiä siitä, mitä haluavat tietää, ilman ulkoa syötettyä kotouttamisleikkiä, missä meidän roolimme on toimia äiteinä ja rinnalla kulkijoina eli olla jatkuvasti auttamassa ja holhoamassa. Tämä tietenkin vaatisi maahanmuuttajilta myös todellista halua kotoutumiseen ja halua tutustua suomalaisiin. Vaikka he kotouttamisleikissä joutuvatkin alempaan asemaan narsistisuvakkeihin nähden, he saavat leikistä myös paljon etua.

        Kotouttamistoiminnassa tosiaan on pitkälti kyse siitä, että suvakit saavat leikkiä hyviä ihmisiä ja maahanmuuttajille räätälöidään leikin ohessa erityisetuja. Homma ei ole terveellä pohjalla.


    • Anterilla on nyt perinteinen harha ajattelussaan (sen lisäksi etten kyllä ole nähnyt uutisia kirjaimellisesti kristinuskon päälle paskomisesta. Olisiko kuitenkin vertauskuvallista?)

      Kritisoimme Kristinuskoa aivan samoilla kriteereillä kuin Islamiakin. Vähemmän vaan, kun Islam ei juurikaan täälläpäin maailmaa vaikuta. Mitä tulee muiden maiden tilanteisiin, me suvaitsevaiset kritisoimme enemmänkin ihmisoikeusrikkomuksia kuin niiden taustalla olevia uskomusrakenteita.

      Tälläkin foorumilla minulle on väitetty, että Islamia kritisoivat kirjoitukset häviävät samantien. Tämähän ei pidä todistetusti paikkansa. Jos kritiikin osaa esittää laillisesti ja edes suhteellisen kihikottomasti, niin täällähän se tuntuu viihtyvän.

      Islam on kuitenkin pohjimmiltaan ihan sitä samaa roskaa kuin Kristinusko ja Juutalaisuuskin (taitaa tosin olla noista ainoa oikeasti melkein monoteistinen, mutta ei nyt puututa lillukanvarsiin). Uskovaiset taas ovat ihmisiä, ihan samalla tavalla kaikki. On hyviä ja on huonoja. Tärkeintä on koulutuksen avulla edistää sekulaaria ajatusmaailmaa, eli toisin sanoen maallistaa ihmisiä. Sillä tavalla hyvinvointia rakennetaan.

      • uteliaisuus.herää

        Käytkö kriittisiä keskusteluja islamista myös muslimiystäviesi kanssa?

        Tietävätkö myös tuntemasi fundamentalistimuslimit, että pidät islamia roskana? Kuinka he asiaan suhtautuvat ja millaisia keskusteluja olette asiasta käyneet? Päättyvätkö keskustelut molemminpuoliseen kunnioitukseen?

        Oletko kertonut kohtaamillesi fundamentalistimuslimeille, että mielestäsi juutalaisuus on monoteistinen uskonto, mutta islam ei sitä ole? Entä kuinka maallistuneet muslimit ovat tähän ajatukseesi suhtautuneet?


      • Rottamaiset
        uteliaisuus.herää kirjoitti:

        Käytkö kriittisiä keskusteluja islamista myös muslimiystäviesi kanssa?

        Tietävätkö myös tuntemasi fundamentalistimuslimit, että pidät islamia roskana? Kuinka he asiaan suhtautuvat ja millaisia keskusteluja olette asiasta käyneet? Päättyvätkö keskustelut molemminpuoliseen kunnioitukseen?

        Oletko kertonut kohtaamillesi fundamentalistimuslimeille, että mielestäsi juutalaisuus on monoteistinen uskonto, mutta islam ei sitä ole? Entä kuinka maallistuneet muslimit ovat tähän ajatukseesi suhtautuneet?

        Ateistit viis veisaavat muista kuin nettiegoistaan.


      • ja.jatkoa

        Onko islamissa mielestäsi jotain vikaa, kun kerran kannatat maallistumista? Mitä vikaa islamissa on?

        "Tärkeintä on koulutuksen avulla edistää sekulaaria ajatusmaailmaa, eli toisin sanoen maallistaa ihmisiä. Sillä tavalla hyvinvointia rakennetaan. "

        Estääkö islam hyvinvoinnin?

        Kerro myös Aishasta ja Mohammedista.


      • Vihan_kokenut

        En ole havainnut islamiin kohdistettavan samanlaista kritiikkiä kuin kristinuskoon. Pelkkä pilapiirros Muhammedista johti murhaan. Ei ihme, ettei islamia uskalleta kritisoida.

        Anter tulee maasta, jossa ateistit tapetaan. Kyllä hänellä taitaa olla näkemystä asioista enemmän kuin TheRat-nimimerkillä kirjoittavalla, joka voisi kokeilla puhua maallistumisesta muslimeille ja näkisi silloin sen vihan, jonka islamia kritisoiva saa aina kokea.


      • lkjnkjn

        Kehitysmaaislam ja sen palvojat eivät ole keskimäärin mitään tapauskovaisia kuten sekulaarit länsimaalaiset kristityt, ja sen arkipäiväinen fanatismi ja brutaalit opit ovat jotain ihan muuta.
        Jotain kaikenkaikkiaan minkälaista ei näillä nurkilla olla koskaan ennen nähty.

        On naivia toiveikkuutta uskotella, että kyllä se maallistuu kun ei mitään sellaisia merkkejä ole nähty muuallakaan euroopassa pidemmällä tarkastelujaksolla.


      • uteliaisuus.herää kirjoitti:

        Käytkö kriittisiä keskusteluja islamista myös muslimiystäviesi kanssa?

        Tietävätkö myös tuntemasi fundamentalistimuslimit, että pidät islamia roskana? Kuinka he asiaan suhtautuvat ja millaisia keskusteluja olette asiasta käyneet? Päättyvätkö keskustelut molemminpuoliseen kunnioitukseen?

        Oletko kertonut kohtaamillesi fundamentalistimuslimeille, että mielestäsi juutalaisuus on monoteistinen uskonto, mutta islam ei sitä ole? Entä kuinka maallistuneet muslimit ovat tähän ajatukseesi suhtautuneet?

        > Käytkö kriittisiä keskusteluja islamista myös muslimiystäviesi kanssa?

        Harvoin. Meillä on pääsääntöisesti muutakin puhuttavaa.

        > Tietävätkö myös tuntemasi fundamentalistimuslimit, että pidät islamia roskana?

        En tietääkseni tunne yhtään fundamentalistimuslimia. Tuttavapiiriin kuuluu pari, jotka väittävät olevansa fundamentalistikristittyjä, mutta luulen heidän vain käyttävän sitä tekosyynä rasismilleen. Olettaisin kaikkien ystävieni tietävän mielipiteeni uskonnoista.

        > Oletko kertonut kohtaamillesi fundamentalistimuslimeille, että mielestäsi
        > juutalaisuus on monoteistinen uskonto, mutta islam ei sitä ole?

        En. Kahdesta syystä:
        1) tietääkseni en ole koskaan kohdannut fundamentalistimuslimia. Toki joku vastaan kävellyt on sellainen saattanut olla.
        2) En ole tuota mieltä. Kuten sanoin, islam on monoteistinen uskonto (p.l. Saatana), mutta juutalaisuus sitä ei missään nimessä ole.


      • Vihan_kokenut kirjoitti:

        En ole havainnut islamiin kohdistettavan samanlaista kritiikkiä kuin kristinuskoon. Pelkkä pilapiirros Muhammedista johti murhaan. Ei ihme, ettei islamia uskalleta kritisoida.

        Anter tulee maasta, jossa ateistit tapetaan. Kyllä hänellä taitaa olla näkemystä asioista enemmän kuin TheRat-nimimerkillä kirjoittavalla, joka voisi kokeilla puhua maallistumisesta muslimeille ja näkisi silloin sen vihan, jonka islamia kritisoiva saa aina kokea.

        Minä olen havainnut islamia kritisoitavan huomattavasti enemmän ja rankemmin. Milloin viimeksi meillä on kansanedustaja julkisesti haukkunut kristittyjä? Vaatinut kristittyjen poistamista Suomesta? Tai mitä näitä nyt on.

        Pilapiirros muslimista oli hieno veto. Arvostin. Joku islamistipersu veti herneen nenään, mutta emme saa antaa niiden estää meitä.


      • Anonyymi

        Lähes kaikki kritiikki Islamia kohtaan on rasismia!
        Oleko muuten Rotta huomannut että kantasuomalaiset erovat jatkuvasti kirkosta enenevässä määrin ja montako kertaa näet ”maalistuneiden” kantasuomalaisten face kirjoituksissa joka toisessa lauseessa, Jumala on suuri, jos Jumala suo...jne!


    • ironiaakokenties

      Hassua että Rotta kutsuu itseään suvaitsevaiseksi, vaikka taatusti tietää että suvaisevainen tarkoittaa narsistista moraalisäteilijää.

      • Eihän se toki sitä tarkoita. Suvaitsevainen on ihminen joka lähtökohtaisesti suvaitsee muita ihmisiä.

        Olen varmaan paljon muutakin, jonka sietämisen kanssa sinulla on ongelmia. Humanisti, ateisti, agnostikko, ...


      • kahvitnäppäimillä
        TheRat kirjoitti:

        Eihän se toki sitä tarkoita. Suvaitsevainen on ihminen joka lähtökohtaisesti suvaitsee muita ihmisiä.

        Olen varmaan paljon muutakin, jonka sietämisen kanssa sinulla on ongelmia. Humanisti, ateisti, agnostikko, ...

        Siis mitä, sekä ateisti että agnostikko? :D


      • Feministi78
        TheRat kirjoitti:

        Eihän se toki sitä tarkoita. Suvaitsevainen on ihminen joka lähtökohtaisesti suvaitsee muita ihmisiä.

        Olen varmaan paljon muutakin, jonka sietämisen kanssa sinulla on ongelmia. Humanisti, ateisti, agnostikko, ...

        Minäkin olen humanisti ja ateisti, mutta myös feministi. Siksi vastustan islamia ja peräänkuulutan naisten oikeuksia arabimaissa - sekä arabiperheissä Euroopassa.

        Islam on tällä hetkellä maailman vaarallisin ja epätasa-arvoisin ideologia.


      • rotalle.järkeä

        Kuuntele Rotta itseäsi viisaampia. Hyvä että aidot feministit ja humanistit alkavat tuoda ajatuksiaan julki. Teistä laumasieluisesta itseänne korostavasta rottalaumasta ei ole kuin harmia epäoikeudenmukaisuudesta aidosti kärsiville.


      • kahvitnäppäimillä kirjoitti:

        Siis mitä, sekä ateisti että agnostikko? :D

        Kyllä. Kuinka niin?


      • Feministi78 kirjoitti:

        Minäkin olen humanisti ja ateisti, mutta myös feministi. Siksi vastustan islamia ja peräänkuulutan naisten oikeuksia arabimaissa - sekä arabiperheissä Euroopassa.

        Islam on tällä hetkellä maailman vaarallisin ja epätasa-arvoisin ideologia.

        Minä en ole feministi. Peräänkuulutan tasa-arvoa kaikkiamla.


      • Ymmärsit_tämän
        TheRat kirjoitti:

        Minä en ole feministi. Peräänkuulutan tasa-arvoa kaikkiamla.

        Eli pidät islamia vaarallisena ideologiana? Sehän on tällä hetkellä Suomessakin suurin tasa-arvoa vastustava aate.


      • Ymmärsit_tämän kirjoitti:

        Eli pidät islamia vaarallisena ideologiana? Sehän on tällä hetkellä Suomessakin suurin tasa-arvoa vastustava aate.

        Suurin piirtein yhtä vaarallisena kuin kristinuskoakin. Suomessa suurin tasa-arvoa vastustava "aate" on kylläkin ollut nimen omaan kristinusko. Vain maallistuminen on sallinut tasa-arvon toteutumista.


      • Anonyymi

        mg mg mg mg


    • pinnallista.suvaitsevais

      Suvaitsevainen tarkoittaa juurikin narsistista moraalisäteilijää. Ihmistä joka väittää hyväksyvänsä muut, koska se saa hänet kuvittelemaan itsensä ihanaksi omissaan ja muiden silmissä.

      Todellisuudessahan suvaitsevainen ei suvaitse niitä ihmisiä, jotka ovat eri mieltä. Hänelle kelpaa vain suvaitsevaisuus, jonka hän kuvittelee näyttävän hyvältä sosiaalisessa mielessä. Suvaitsevaisen esittäminen on eräänlaista sanallista instagramia.

      Sääli että moni suvaitsevainen on niin omissa lumoissaan, ettei uskaltaudu tutkimaan perimmäisiä motiivejaan.

      • eivät.suvaitse

        "Todellisuudessahan suvaitsevainen ei suvaitse niitä ihmisiä, jotka ovat eri mieltä."

        Etenkin jos nämä uhkaavat sitä sosiaalista asemaa, joka suvaitsevaisella on vaikkapa asiantuntijana (esimerkiksi kotouttamistyössä). Siksi suvaitsevaiset eivät siedä Anter Yasaa.


      • Ihmisiä suvaitaan, mielipiteitä välttämättä ei.


      • tyhjänlätisijälle

        "Ihmisiä suvaitaan, mielipiteitä välttämättä ei."

        Älä naurata, tyhjää hölinää tuokin suvakeilta omittu lauseesi. Suvakithan pyrkivät tekemään kaikkensa pilatakseen "väärinajattelijoiden" elämän.


      • suvakismi

        Suvakki suvaitsee ihmisen muttei mielipidettä, jos kyseessä on muslimijihadisti, muuten ei. Moni kai hyväksyy mielipiteenkin, koska vika on tietenkin jossain muualla kuin jihadistissa itsessään.


      • suvakismi
        tyhjänlätisijälle kirjoitti:

        "Ihmisiä suvaitaan, mielipiteitä välttämättä ei."

        Älä naurata, tyhjää hölinää tuokin suvakeilta omittu lauseesi. Suvakithan pyrkivät tekemään kaikkensa pilatakseen "väärinajattelijoiden" elämän.

        "Suvakithan pyrkivät tekemään kaikkensa pilatakseen "väärinajattelijoiden" elämän. "

        Jep, suvakit pyrkivät pilaamaan väärinajattelijoiden elämän, viemään elinkeinon, eristämään ja syrjäyttämään pilaamalla maineen –paitsi jos kyseessä on muslimiekstremisti. Silloin järjestetään ohituskaistaa ja ymmärrystä, ja tehdään kaikki jotta ekstremisti viihtyy ja pysyy mukana yhteiskunnassa. Elinkeinoakin suorastaan tuputetaan jopa vierastaisteluajalle, koska ainakin Kela-korvaukset juoksevat.


    • Tsemppiä_Anterille

      Anter Yasa ja moni muu joutuu varomaan sanojaan Suomessa, sillä täällä ateisti tai liberaali saattaa päästä hengestäänkin. Rohkeasti hän kuitenkin kirjoitti. Islamissa heitä ei suvaita. Myös homoseksuaaleilla on syytä olla varovainen. Naiset ja lapset joutuvat kärsimään. Ja islamistiset lait menevät aina maallisten lakien yläpuolelle.

      Kunpa Koraania ei olisi ikinä kirjoitettukaan! Eivätkö ne saudit voineet pitäytyä kuun palvonnassa? Pitikö heidän alkaa kopioimaan juutalaisia ja kristittyjä?

    • kysymys_

      TheRat, mitä mieltä olet etnonationalismista?

    • xbl

      Islam = paskaa. Muslimit ovat sitä mitä harjoittavat.

      • Jeps

        Niin, meillä olisi muutakin tekemistä kun keskustella islamista. Sairaat ja vanhukset tarvitsevat hoitoamme ja ympäristöongelmat tarvitsevat ratkaisuja. Nämä vaan työntävät itseään tänne omista ongelma-luolistaan. Keskenään tappeleminen näyttää olevan aivan väistämätöntä. Minua kyllä kiinnostaa muut kulttuurit, mutta tämä islam ei. Minulla on hyvä ystävä muslimimaasta, hän on ateisti, mutta hän on nuori nainen, eikä voi sitä maamiehillen kertoa. Hän on sen verran onnekas, että hän on voinut kertoa ateismistaan lähimmälle perheellensä, mutta muulle suvulle hän ei voi siitä kertoa, koska henki lähtisi.


    • Hhjkk

      En ymmärrä, miksi te suvakit vertaatte aina kristinuskoa ja islamia keskenään. Teidän pitäisi oikeastaan verrata länsimaisia ihmisoikeuksia sharia-lakiin. Me emme enää ole satoihin vuosiin eläneet vanhan testamentin paimentolaislakien mukaan vaan YK:n ihmisoikeuksien julistus on se "länsimaiden modernisoitu yhteinen uskonto", jonka pohjalta on lait laadittu. Me vetoamme ihmisoikeuksiin siinä missä muslimit shariaan.

    • ei.shariaa.ei.muslimeja

      Ne, joilla on sharia sisimmässään, tuovat sen tullessaan tänne. Siksi: Ei muslimeja Suomeen.

    • Harrisons

      Islamin kritisointiin liittyy sekin ongelma, että kun puhutaan sen ongelmista, aletaan heti hokea, että suurin osa muslimeista on maltillisia eivätkä he noudata islamin sääntöjä. Maltilliset eivät kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että konservatiiviset muslimit tekevät islamin nimessä aivan kauheita tekoja. On olemassa kokonaisia valtioita, joiden kulttuurit ja lait ovat islamin sumentamia.

      Islamia saa ja täytyy kritisoida.

      • toimintaa-toimintaa

        Ei ritiiki enään piisaa noita vastaa, eiköhän pidä käyttää jo tosi toimia, puheet sikseen-


      • palautukset-äkäseen

        Näit raivoo hulua on enään turhat puheil taltutella .


    • turha paska koko äijä

      • Anonyymi

        Yksi Moktarin sinisistä nikeistä.


    • Anonyymi

      Muslimit eivät oikeen tykkää kristityistä omassa maassaan. Silloin tällöin pannaan kirkko tuleen ja päälle sakinhivutusta.

    • Anonyymi

      Hienoa että olette löytäneet Anter Yasan!
      Seida Sohrabi on myös hyvä tyyppi!
      Näitä Mona Walterseja, Salman Rusdeja, Ayaan AliHirsejä....jne alkaa löytymään jo Suomestakin, hienoa!
      Myös Hege Storhaugin ” Islam yhdestoista vitsaus” on hyvä kirja, varsinkin kun kirjoittaja on entinen Islamilla aivopesty hyödyllinen idioottisuvakki joka on herännyt todellisuuteen!

      • Anonyymi

        hirssiali päätyikin sitten yhdysvaltoihin juhlittuna sankarina ja on nyt varmaan jo vähintään miljonääri. kukaan ei sitten muistakaan sitä valkoista hollantilaismiestä ja perheen isää joka hirssialin takia menetti tosiaan henkensä. nyt on valkoinen hollantilaisperhe ilman isää ja aviomiestä. hirssiali nautiskelee elämästään ja sankarin osasta. jos olet lukenut alin kirjan hän kuvaa yksityiskohtaisesti murhan jälkeistä hollantilaisten kustantamaa överikallista pakomatkaansa. somppunaista kuskattiin pitkin maailmaa hollantilaisten laskuun hänen henkeään suojaten ja mitä teki hirssiali? valitti kaikesta, teki henkivartijoidensa elämästä ja työstä vaikeaa altistamalla itsensä tahallisesti vaaraan, valitti kun oli joku villa allergia eikä olisi aikuinen nainen millään jaksanut olla piilossa jne. kannattaa lukea kirja ja miettiä että mikä oli lopputulema tuostakin resurssien törsäämisestä. kenelle ja millaisiin ihmisiin meidän resurssit on tarkoitettu?


    • Anonyymi

      Katsokaa huviksenne näiden Suomessa olevien ” maallistuneiden” Islaminpalvojien face kirjoituksia, niin alatte ymmärtämään mitä Allaah niille merkitsee!
      No voin kertoa että Allaah määrittää niiden kaiken tekemisen!

      • Anonyymi

        Näitä Anter Ysan kaltaisia on vain kourallinen Islamilaisista maista tulevista!
        Valitettavasti!


    • Anonyymi

      Jos täsä venako-konhliti pasahtaa päälle, näille turhakeil laitetan nyös kiires lähtö

    • Anonyymi

      Mitä hää kertoi al taeesta?

    • Anonyymi

      Seida Sohrabi on siis kurdinainen Iran Irak - pakolainen

      Sohrabi saapui pakolaisleiristä Pohjanmaalle ja kolusi Turun yliopistosta Virginian kautta Suomen suurlähetystöön Washingtoniin töihin

      Reserviläisliittoon on alkuvuoden aikana tullut jo 2700 jäsenhakemusta. Perspektiiviä jäsentulvalle antaa viime vuosi, jolloin uusia jäseniä liittyi koko vuoden aikana 2800

      Yksi hiljattain liittyneistä on helsinkiläinen Seida Sohrabi. Hän näki alkuviikosta Vantaan Sanomissa uutisen, jossa todettiin Reserviläisliiton jäsenmäärän olevan kovassa kasvussa Ukrainan sodan takia.

    • Anonyymi

      ohooo

    • Anonyymi

      Mies sanoi viikolla aamuteeveessä, että missään muualla ei ole niin löysää terroristilainsäädäntöä kuin Suomessa.

    • Anonyymi

      Hienoa että Anter Yasa ja Seida Sohrabi uskaltavat kertoa totuuden sairaasta adasmielisestä patriarkkaalisesta naisia sortavasta keskiaikaa elävästä fundamentalistisesta poliittisesta ideologiasta islamista ja siihen liittyvistä kunnia ja siveäksi silpomis kulttuureista!

      • Anonyymi

        Edelleen hienoa että Anter Yasa muistuttaa meitä islamin ihanuudesta ja Sanna Suuren muslimiveljeskuntien hallituksen islamilaisesta kansankoti unelmasta…


    • Anonyymi

      Kuules paskahousu, meillä keskustelut käymättä. Pakoile vaan, jossain vaiheessa törmätään

      • Anonyymi

        Kelle muriset vai moktarille?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe