Kiitos Polvijärviläisille

Ylppis

Suuri kiitos että näin pieni kunta ei käy mässäilemään kaikilla uutis jutuilla, kuolemalla ja juoruamisella. Eiolla kuin outokumpu!!

15

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boltsi-Baras

      Samaa mieltä.
      Meillä on inhimillinen ja välitön ilmapiiri eikä siihen kuulu juoruilu ja katkera kyräily toisin kuin Okussa. Okulaisilla on ilmeisen huono itsetunto ja sitä pönkitetään milloin mitenkin, monenmoisia kylä tapahtumia on että hengästyttää.. Ihmiset ovat useimmiten juroja murjottajia joilta ei saa sanaa suusta edessäpäin mutta selkään puukotetaan mieluusti.
      Olen onnellinen Polvijärveläinen ja sellaisena haluan pysyä, jos muutan niin oku ei ole mua varten..

    • Ihanaa

      Voi teitä, ette tiedä mistään mitään.
      Täällä puhutaan niin paljon paskaa sinustakin.
      Polvijärvi on jopa kuuluisa siitä, että tiedetään kaikkien asiat.
      Täällä ei tarvitse feisfuukkia esimerkiksi.
      Mene esimerkiksi punaisen ristin kirpparille, siellä on yksi myyjä, joka tietää kaiken.

      • Kulkuri-

        Okusta Joensuun kautta muutin Polvijärvelle, Okussa on ahdistava ilmapiiri sellaista ei ole Joensuussa eikä Polvijärvellä.
        Pienillä paikkakunnilla juorutaan se on selvä mutta jos yleinen ilmapiiri on mätä ei paikkakunnalla viihdy.
        Tuijottelu sormella osoittelu ei ole sivistynyttä käytöstä, sellaista näkee omin silmin Outokummussa jos liikkuu omana itsenään siellä...
        Kuvaan Polvijärven ja Joensuun ilmapiiriä parilla sanalla, välitön ja lämmin...


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Jos pukeudut vaikka hieman erilaisesti, niin saat heti huutelua ja tuijotuksia Outokummussa. Polvijärvellä en ole samanlaista kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Jos pukeudut vaikka hieman erilaisesti, niin saat heti huutelua ja tuijotuksia Outokummussa. Polvijärvellä en ole samanlaista kokenut.

        Itse asun tällä hetkellä Joensuussa mutta sukulaisia on mm. juuri Polvijärvellä ja muutama Outokummussa. Käyn melko usein molemmilla paikkakunnilla sukuloimassa, kokemukset ovat melkoisen ristiriitaisia näistä kahdesta paikkakunnasta...
        Pukeudun monien mielestä boheemisti, ainakin eri tavalla kuin muotia seuraava "valtaväestö".

        Outokummussa vieraillessani sattuu ja tapahtuu... Muutaman kerran hyvä etten saanut turpiini keskellä kirkasta päivää vaikka liikuin kaikessa rauhassa nk. normaali ihminen.
        Tilanne laukesi rauhallisuuteeni ja paikalle tulleen "marttakerhon" tuella.

        Polvijärvellä ei juuri kukaan vilkaisua kauemmin seuraa, monasti että juttu luistaa tuntemattomienkin ihmisten kanssa kuin vettä vaan. Itse olen puhelias ja höpöttelen mielelläni aina kun joutoaikaa on.
        Polvijärvi on fiksujen ihmisten paikkakunta, ilmapiiri suvaitsevainen ja lämminhenkinen jossa kaikki tulee keskenään toimeen.

        Liikun paljon työni vuoksi Pohjois-Karjalassa, Outokummun kaltaiseen kohteluun en ole joutunut missään muualla. Usein mietin mikä tekee Outokummusta ja sen ilmapiiristä sellaisen ?? Ihmiset katkeria ja ilmeisen kateellisia, miksi näin ??


    • Okupol

      Polvijärvi pakko liitetään melko pian Outokummun kanssa.
      Loppuu se röyhästely valtion rahoilla

      • Joensuu-kutsuu

        Jos liitos tulee niin silloin Polvijärvi tyhjenee asukkaista, Okulaisten velkoja en aio maksaa euroakaan sillä heidän velkojen maksua se meille tietää. Okulaiset haihattelee milloin minkäkin perässä, kaivos viimeisin yliampuva hanke, nyt pääkadun miljoonaremontti velkavaroilla ja valtion tuella...
        En maksa latiakaan muutan silloin Joensuuhun...


    • mässyttävätnaapurit

      Se on suuri siunaus kun Polvijärveläiset ei joutavaa mässää ja märehdi. Kerkijää tehdä kotityöt ja navettahommat kuvalleen. Ottasivat muut meistä esimerkkijä niin olisivat nekin elämäänsä tyytyväisiä vaikka ei tietysti Outokumpulaiset ole sitä ikinä. Mikähän niissä on vikana. Onko kukaan tietonen.

      • eedward

        Okulaiset ovat katkeroituneita ja itsekeskeisiä ihmisiä joilla muiden arvostelu ja piikittely on elämän perustehtävä. Mikä on syy kaikkeen en ymmärrä, itse joskus okussa käyneenä olen pannut merkille myös käytöksen ulkopuolisiin, tuijotellaan ja osoitellaan sormella kuin vierasta sikaa...


      • Onnellinen_Outokumpu

        No, saahan tänne kirjoitella mitä huvittaa.


      • Polvijärven-sonni
        eedward kirjoitti:

        Okulaiset ovat katkeroituneita ja itsekeskeisiä ihmisiä joilla muiden arvostelu ja piikittely on elämän perustehtävä. Mikä on syy kaikkeen en ymmärrä, itse joskus okussa käyneenä olen pannut merkille myös käytöksen ulkopuolisiin, tuijotellaan ja osoitellaan sormella kuin vierasta sikaa...

        Kahtokee peiliin jos outokumpulaiset ärsyttää. Ite tullut hyvin Okulaisten kanssa toimeen jo yli 20 vuotta


      • Anonyymi

        En menisi kehumaan liikoja, niin paljon paskaa puhutaan poltsilla että oksat pois. Pikkukylien yleinen vaiva, useampi muualta paikkakunnalla vieraillut, tympääntynyyt kieroiluun ja näihin perättömiin puheisiin.


    • Polvijärveläinen

      Polvijärven liitos Outokumpuun. Siinä olisi oikeasti järkeä. Ja sitten vielä seurakunnat yhteen.
      Polvijärvellä jäisi jälkihoito vähiin. Eläkkeelle pääsevien tilalle ei enää uusia töihin.

      • Kotiseuterakas

        Ihanko tosissasi haluat haihattelijoiden kanssa yhteen, maksamaan heidän tekemiään velkoja ?
        Luulisi sinulla jos olet Polvijärveläinen olevan sen verran kotiseuturakkautta ettet kaipaa okulaisten kanssa samaan kuntaan..
        Veroeuro nousisi helposti 22 % ja ylikin, menettäisimme itsemääräämisoikeuden ja meitä kohdeltaisiin kuin tautisia...
        Minä ja perheeni muutamme muualle jos liitos tulee, en maksa ylimielisten naapureiden tekemiä velkoja...


      • Kotiseuterakas

        EI KOSKAAN liitosta OUTOKUMMUN kanssa, Polvijärvi on hyvä itsenäinen kunta ja sellaisena myös säilytettävä tuleville sukupolville...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe