Kimppakivaa

Jacopo

Moikka, onko muita vaimon lainaajia ?

95

2814

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainaatko vaimoa saisiko kokeilla häntä

      • Anonyymi

        Voisn " lainata" vaimoani Saria ..ikä on jo 52

        mutta kaveri oli hänen "päällään sanoi :sopivan tiukka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisn " lainata" vaimoani Saria ..ikä on jo 52

        mutta kaveri oli hänen "päällään sanoi :sopivan tiukka.

        Sari on ihan sopiva ikäinen oikein kiihoittava ajatella että pääsisi naimaan hänen kanssa hyvä jos on vähän tiukkakin: Koskan sopisi ?


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Sari on ihan sopiva ikäinen oikein kiihoittava ajatella että pääsisi naimaan hänen kanssa hyvä jos on vähän tiukkakin: Koskan sopisi ?

        Käviskös jos 2-3 miestä hoitaisi sun vaimoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käviskös jos 2-3 miestä hoitaisi sun vaimoa

        Minä en varsinaisesti lainaa vaimoani mutta olemme usein olleet 1N ja 2-4M.


      • Anonyymi

        Olen lainannut vaimoani muutaman vuoden ajan, yhteinen päätös aluksi kotona kolmas pyörä mut tää toimii paremmin. T. Aisuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviskös jos 2-3 miestä hoitaisi sun vaimoa

        Sari 52v vastaa: ukkoni kirjoitti tänne luvallani

        voisin antaa 2-3melle miehelle ja saisitte ottaa kuvia

        auki olevista "paikoistani"

        Ps olen kuulemma vähän Eija Vilpaksen näköinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sari 52v vastaa: ukkoni kirjoitti tänne luvallani

        voisin antaa 2-3melle miehelle ja saisitte ottaa kuvia

        auki olevista "paikoistani"

        Ps olen kuulemma vähän Eija Vilpaksen näköinen

        Missäpäin olet sopisiko että kaksi miestä panisi sinua?


    • aisuriko

      en varsinaisesti lainaa vaan vaimo lähtee ulos ja usein on vähän "lainannut" tavaraa.
      kyllä se kihelmöi kotona odotella että koska se vaimo palaa

      • Kun hän lähtee ulos tulisiko hän myös tänne?


      • aisuriko
        kjef kirjoitti:

        Kun hän lähtee ulos tulisiko hän myös tänne?

        no minulla ei ole mitään valtaa siihen kenet hän valitsee, tiedä vaikka tienne kohtaisivat. asumme kaakkois-suomessa


      • Paikka sopisi mulle👍


    • iivari64

      Parit. Jossa vaimoa saa lainata....on HOT HOT HOT....
      M54

    • Meidänjuttu

      Onhan meitä! Olen vuosia "lainannut" vaimoa ja nautimme molemmat tästä.

      • Meillä tämä ok. Vaimo 47 ja hyvännäköinen, Uusimaa. Onnistuuko?


      • Anonyymi
        John6 kirjoitti:

        Meillä tämä ok. Vaimo 47 ja hyvännäköinen, Uusimaa. Onnistuuko?

        uusimaa täälläkin, mies 18 vee. todella innokas. kävisikö tämä todella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        uusimaa täälläkin, mies 18 vee. todella innokas. kävisikö tämä todella?

        Laita viestiä [email protected]


    • pepuntakana

      voi kun olis mukavaa naida jonkun vaimoa ja vieressä oma vaimo saisi vierasta kyrpää tai useampi nuori sälli panisi kun nuoret laukeaa niin helposti itse naattisi vieraan naisen perässä ja katselisi välillä kun vaimon pillu on täynnä kyrpää-

      • Mistä päin olet? Minun 38v vaimoni kiinnostui parinvaihdosta ei olla ensikertalaisia.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        Mistä päin olet? Minun 38v vaimoni kiinnostui parinvaihdosta ei olla ensikertalaisia.

        mua kiinnostais! m18


    • Ilman_korttia

      Ei ole tarvinnut lainailla eikä kukaan ole kysellyt laina-aikoja. Aika auliisti vaimo on jakanut tavaraansa ihan ilman minun lupaa. En pane pahakseni. Valmiiksi naitu pillu on paras pillu.

    • En varsinaisesti lainaa vaimoano
      Vaikka tykkään kun pannaan kimpassa vaimoa ja vaimo on innolla mukana kun on useampi mies käsittelemässä häntä.

    • Tein tänään poikkeuksen kun kaveri sanoi että häntä panettaa helvetisti. Itselläni oli meno joten sanoin vahinko emme ehdi nyt heti ainakaan. Kerroin vaimolle että hän voisi helpottaa tilannetta jos saa kyydin sinne ja takasin. Soitin kaverille että vaimo tulee auttamaan panetuksen purussa.
      Vein vaimon kaverille ja annoin sildenafil 100 kartan (4 tablettia).
      Vaimon aarvio oli että pari tuntia menee.
      7 tunnin päästä vaimo soitti hakemaan.
      Kun kysyin vaimolta miten siellä meni niin ksuan vaimo sanoi kaverin olleen aivan kultymätön ja halunneen panna vähän väliä uudestaan ja uudestaan.
      Panin vaimoani kerran täysin pantu pillu ja kaverin spermaa jäljellä nyt vaimo nukkuu oli ihan poikki kaverin käsittelystä.

      • Buuahaha

        Buuaahaa mistä näitä vitsiniekkoja oikein sikiää satuile lisää peräkamari nysvä


      • DetroitDeleter
        Buuahaha kirjoitti:

        Buuaahaa mistä näitä vitsiniekkoja oikein sikiää satuile lisää peräkamari nysvä

        Työnnä sinä se suosittelemasi kauha perseesees ja vedä kiulu päähän😆


    • Saunamies51

      Hei kesävierasta! Asun aika lähellä ja olisi kiva poiketa kyläänsaunamies51

      • Kesävierasta

        Tykkäämme kesävieraista ja saunomisesta. Aika ihanan raukea olo juuri nyt, viikon lopun kaveri lähti juuri äsken kotia. Joku kysyi oliko villi yö, niitä oli kaksi ihanaa päivää ja yötä. Kaveri oli meillä toista kertaa nyt tuntui taivaallisen hyvältä kun tunnettiin entuudestaan. Mieheni tuli perjantai yönä kotia ja kertoi juuri että katsellut pitkään saunakammarin ikkunasta olin vieraan toimesta sidottuna käsistä sängyn jalkoihin vatsalleni. Tyynyt lantion alla ja kaveri nainut juuri takaa minua, olin huutanut nautinnosta mieheni kertoi. Olin aivan huumattu vieraan käsittelystä ajan taju katosi kokonaan jossakin vaiheessa olimme nukahtaneet molemmat. Aamulla mieheni herätti meidät kahville ja laittoi saunaan puut palamaan.
        Omistan tosi suloisen miehen ja saan nauttia siitä mistä tykkään eniten..


      • reppumies70
        Kesävierasta kirjoitti:

        Tykkäämme kesävieraista ja saunomisesta. Aika ihanan raukea olo juuri nyt, viikon lopun kaveri lähti juuri äsken kotia. Joku kysyi oliko villi yö, niitä oli kaksi ihanaa päivää ja yötä. Kaveri oli meillä toista kertaa nyt tuntui taivaallisen hyvältä kun tunnettiin entuudestaan. Mieheni tuli perjantai yönä kotia ja kertoi juuri että katsellut pitkään saunakammarin ikkunasta olin vieraan toimesta sidottuna käsistä sängyn jalkoihin vatsalleni. Tyynyt lantion alla ja kaveri nainut juuri takaa minua, olin huutanut nautinnosta mieheni kertoi. Olin aivan huumattu vieraan käsittelystä ajan taju katosi kokonaan jossakin vaiheessa olimme nukahtaneet molemmat. Aamulla mieheni herätti meidät kahville ja laittoi saunaan puut palamaan.
        Omistan tosi suloisen miehen ja saan nauttia siitä mistä tykkään eniten..

        Et vissiin lukenut aikaisempia vastauksia.....
        Olisin todella kiinnostunut kyläilemään


    • Lainaisi vaimoa vaikka ryhmällä, mutta se puhtaana ei ala. Joten lainaan vain itseäni ;)

    • TT19

      Täällä olis yksi Maris aika hyvä ja kiihottava.

    • Saunamies51

      Miten teihi”kesävierasta” sais yhteyden?

      • reppumies70

        Ei ole ”kesävierasta”palstalla näkynyt :(


      • Tylo

        Vedä kiulu päähäs,ääliö!


    • En nyt lainaamaan,mutta jos Hgistä löytyisi siisti,SINKKU/leski,paksuvarust. yli 60v mies alkuun mulle kaveriksi,jos ok ja synkkaa,voisinpa tutustuttaa pulleaan vaimoonikin... Ajatuksena tuttavuudesta kehittyvä vuosia kestävä ystävyys,johon seksikin kuuluu ; )
      Itsellä vaatimaton,nopeasti laukeava,siitä varmaankin kehkeytynyt ajatuskin,eli olisi tuttavalle tarvetta ; )

      • Myösajatellut

        Hiljasta taitaa olla tolla osastolla...😏


      • Tylo

        Vedä kiulu päähä,ääliö!


      • KuopionErkkisetä

        Olisi täällä paksulla kullilla varustettu 66v mies,mutta olen Kuopiosta,ja Hesalaistahan hait??


      • KuopionErkkisetä kirjoitti:

        Olisi täällä paksulla kullilla varustettu 66v mies,mutta olen Kuopiosta,ja Hesalaistahan hait??

        Kiva kun vastasit,mutta kaukana tosiaan olet... Hesasta vastaavaa setää...?.?

        Ja kauakeijo työntelee vaan omaansa!


      • 69lutunen
        KuopionErkkisetä kirjoitti:

        Olisi täällä paksulla kullilla varustettu 66v mies,mutta olen Kuopiosta,ja Hesalaistahan hait??

        Hei Erkkisetä,kiinostaisiko tulla kimppaan parille keskisuomeen?
        Tarvittais paksukaluista heteroherrasmiestä vaimolle,
        [email protected]


      • Eihän täällä mitään näytä tapahtuvan... ei kommentteja/mielipiteitä...


      • Anonyymi
        KuopionErkkisetä kirjoitti:

        Olisi täällä paksulla kullilla varustettu 66v mies,mutta olen Kuopiosta,ja Hesalaistahan hait??

        Erkki, miten saa suhun yhteyden? Nainen Kposta Kiinnostunut, kyselee?


    • Semmonenlainainaus

      Minä olen vaimo, joka lainaisin itseäni:)
      Ukkoa ei enää huvita.
      Enkä kysy lupaa. Eikä ukko tuu mukaan.

      • reppumies70

        Missäspäin suomenmaata”semmoinenlainaus” vaikuttaa.?


    • Miten olisi tytöt 18 cm tyydyttäjä? olisin huomenna vapaalla

    • Siljaline

      Oltiin Tukholman risteilyllä 27.3 vaimon kanssa, yökerhossa meno päällä, vaimoa tanssitettiin ja itsekkin muutaman kappaleen verran kävin hakemassa toisia rouvia. Siinä pöydässämme istuessa näin tanssilattialla vaimoni ja reilusti häntä vanhemman miehen tanssimassa. Mies jutteli kai mukavia kun vaimo välillä hymyili valloittavasti, sitten vaimoni löysi katseeni ja iski silmää käänsi päänsä mieheen päin ja suuteli miestä pitkään. Mies selvästi yllättyi , mutta vastasi ja kätensä alkoivat tiedusteluretken vaimoni vartalolla. Kappale loppui ja vaimo sanoi miehen korvaan jotain ja veti miehen mukanaan pöytäämme. Esttäydyimme ja mies oli hämillään että mitä leikkiä tämä on, en osannut itsekkään vastata joten käännyin vaimoon päin kuullakseni selitystä. Vaimo suuteli minua ja kuiskasi, muistanko kun joskus olen puhunut että voitaisiin kokeilla kimppaa ja tämä yli 60 v mies olisi hänen mieleensä. Sanasta miestä, sanoin että muistan hyvin ja pysyn lupauksessani, aimo suuteli minua ja kiitti, kääntyi tanssittajan puoleen ja kysyi haluaisiko tämä lähteä hyttiimme kokeilemaan vaaka mamboa. Mies oli yhä kuin hoo moilanen kunnes sanoi mielellänsä tulevan jos on minullekkin ok. Kysyin haittaako minun lasnäoloni , hän vastasi,ei. Niinpä siirryimme hyttiimme ja asetuin nojatuoliin katsomaan vaimoni (43v) ja miehen suutelua, toistensa riisumista . Sitten kun mies oli valmis työntymään vaimoni sisään, vaimo katsoi minua ja sanoi ,kiitos kulta tästä.
      Tapahtuma on tosi ja vaikka oli ensimmäinen kerta kun vaimo sai vierasta ja rakastan vaimoani valtavasti, tämä ei tuhonnut välillämme mitään, vaan ehkä Rauno tulee joskus käymään luonamme saunomassa ja ....

      • Huolestunutsinusta

        Terveppä taas saunoja. Luulin jo että olet joutunut hoitoon, mutta ilokseni huomasin että yhä jaksat lukea näitä sivuja. Oletkohan ihan kunnossa kun et jokaiseen ehdi vastaamaan ja jakamaan elämän viisauttasi joka ikävä kyllä rajoittuu vain löylykauhoihin ja hiivaan. Mutta olethan silti kai ottanut psyyke lääkkeesi


    • No jos ette suosiolla linn, niin käyn panemassa salaa. Tiedä vaikka olisin juuri jynssännyt sinunkin vaimoa. Olen niin tavattoman komea ja sujuvasanainen, että huomionkipeät vaimonne lankeavat jalkoihin. Etenkin tatuoidut ja viinasta tykkäävät ovat helppoa kauraa. Joskus ihmettelen, että miten uskallatte päästää akkojanne viihteelle, kun odotan noita Kaarlentiskillä kassit täynnä ja jutut sokerinina. Asiakaspalvelutyössä tapaan hädässä olevia vaimoja, kun autoon on tullut vika. Yhden kanssa kävimme koeajolla ja Varjakasta löysimme itsemme nussimasta kiihkeästi. Sen jälkeen olen hoitanut muijan autoa säännöllisesti. Nappuloiden, joita valmennan, äidit ja yh- naiset ovat myös kuumia ja hallilla olen muutamaa päässyt vetämään takaapäin vessassa. Joskus käyn ottelutauoilla runkkaamassa vessassa, kun ei siihenhätään akkaa ole auttamassa.

    • Missä

      Jos unohdetaan nuo maksulliset sivustot, missä tällainen seuranhaku onnistuisi?

      • Tuttavaksiko

        Onhan noissa aikaisemmissa
        osoitteitakin ; )


    • SiljaLine

      Minulle soitti Silja Linen mies ja kysyi ollaanko vaimon kanssa vielä seuraa vailla, hänellä olisi nyt vkonloppu vapaata ja voisi tulla käymään. Lupasin soitella takaisin kunhan olen kysynyt vaimolta mielipidettä. Näinpä tein ja vaimo oli hyvinkin mielissään jos pyydän miehen meille vaikka koko viikonlopuksi. Niinpä tämä Rauno nyt tulee illalla ja viipyy sunnuntaihin asti,

    • EiEkaaKertaaPappiaKyydis

      Juu. Meillä satunnaisesti käy aika kookkaalla melalla varustettu nuori kundi panemassa emäntää. Ite ollaan 40, kundi 26. Otan itse aina jälkiliukkaat ja pyydän vaimoa sanomaan mun kullia pikkuiseksi. Taivas että se on ihanaa, emäntä kuiskii korvaan et ei tunnu missään pikkupili ❤️

      • Minun hyvä ystäväni käy meillä välillä arkenakin kun hän haluaa panna vaimoani.
        Olemme sopineet vuosien kìmppaseksin harrastuksen jälkeen että vaimollani on lupa panna kaverini kanssa myös kun en ole paikalla.
        Tykkäämme kuitenkin kaikki kimppaseksistä joten eniten ollaan yhdessä panemassa. Joskus roolileikissä käymme vuorotellen vaimoa panemassa.


    • Anonyymi

      Naisen lainaaminen on kuin autovuokraus. Eihän kukaan kysy autolta sen tahtoa?

      • Anonyymi

        Toisaalta kukaan ei revitä omalla autollaan niin kuin lainatulla.


    • Olisipa mieheni kiinnostunut sellaisesta.
      Hän saisi valita, kenet haluaisi minua...
      Mutta hän on niin mustasukkainen, että suuttuu pelkästään siitä, että minua katsellaan.

      • Oletpa sinä sympaattinen ihminen!?


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Oletpa sinä sympaattinen ihminen!?

        Täytyykös sinun aina olla ja puhua peilin edessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykös sinun aina olla ja puhua peilin edessä?

        Väitätkö minua siis itserakkaaksi?


      • Anonyymi
        Kreeta73 kirjoitti:

        Väitätkö minua siis itserakkaaksi?

        Itse nostit tuon esiin, en minä.

        Mutta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • Kreeta Tule minun luokse niin hoidetaan asia saisit naida ihan tarpeeksi


      • Kreeta sano että sinulla on työasioita ja siinä menee viikonloppu ja tule sitten tänne kaikki pysyisi sallassa sinulla ei olisi mitän tuttuja täällä.
        Terv. Kenneth


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Kreeta sano että sinulla on työasioita ja siinä menee viikonloppu ja tule sitten tänne kaikki pysyisi sallassa sinulla ei olisi mitän tuttuja täällä.
        Terv. Kenneth

        Suksi hornaan kukkakaali mulukku


      • Minulla mies haluaisi nähdä jatkuvasti jonkun panevan kanssani ja mieluusti vaikka useamman kiimaisen miehen.
        Mies järjestää enempi ja useammin miehiä.
        Ennätykseni on 6 miestä jotka oma mies toi meille.
        Onneksi eivät olleet täysin vieraita vaan mieheni kavereita.
        Pantiin illalla kimpassa ja yöllä heräsin useasti kun joku kavereista oli pillua vailla.
        Mieluiten panen 2-3 miehen kanssa kerrallaan silloin tuntuu parhaalta.


    • On. Isoa kaipaisi, siitä haku päällä.

    • On. 47v, ulkonäkö ja kroppa hyvät. Meikkiä, hame ja korkkarit, baariin. Sovitaan pelisäännöt etukäteen jonkun kanssa, sitten meille jatkoille. Toimii hyvin eikä ole mustasukkaisuutta.

      • Anonyymi

        Ja sen olet näkönen pirihoro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen olet näkönen pirihoro

        Laitoinko kuvankin jo? Harmi etten ollutkaan sinun makuusi :(


      • Anonyymi

        en ihan ymmärtänyt viestistäsi tarkoititko että hyvä kroppainen vaimosi etsii isokaluista miestä hoitamaan? täältä löytyisi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ihan ymmärtänyt viestistäsi tarkoititko että hyvä kroppainen vaimosi etsii isokaluista miestä hoitamaan? täältä löytyisi..

        Laita viesti [email protected]




    • Anonyymi
    • Meillä kaverit saa olla myös vaimon kanssa välillä panemassa itse asiassa melko usein. Järjestän itse vaimolle panokavereita.
      Panen itsekkin vuorotellen kavereiden kanssa vaimonani.

    • Kaveri soitti ja kysyi saisiko hän tulla käymään illalla kun tekee niin mieli panna mun vaimoa.
      Ollaan pantu kimpassa vaimoani pari vuotta.

    • Anonyymi

      Moi, meillä aiheesta on puhuttu mutta ei tehty vielä mitään....toivottavasti jossain vaiheessa uskalletaan. J&J Kotkasta

      • Anonyymi

        Ollaan 28v aviopari.
        Vaima on rajallisesti lainaillltu.
        Meidän muutama mies kaveri om saanut luvan käydä panemassa vaimoa..
        Vaimoa käydään vieraan toimesta panemassa useita nertoja jopa viikossa.


    • Anonyymi

      Mulla vaimo. Tiukkaa vaikka ikää. jos muitakin yli 50. Kaunis ja kiihottava. Kuopio kallansillat Päiväranta -Sorsasalo.

      • Anonyymi

        Pääsiäisenä ollaan siellä päin reissussa? Mulla sama moinen vaimo. Käykö vaihto niin kukaan ei jää osattomaksi... Nimimerkki. Asuntoautolla.


    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe