Monikulttuurisuuttaa pakoon Viroon ja Unkariin!

Suomi erityisesti Helsinki on vihervasemmiston ja RKP:n ohjailemen monikulttuurisuus toteemin palvojia. Lapset joutuvat jo kouluissa palvelemaan monikulttuurisuus toteemia.
Kouluissa lapsille uskotellaan, että lihan syönnistä luopumalla pelastetaan maailma.
Ihmisille luulotellaan, että Suomi on kaiken pahan alku ja juuri. Muka esimerkkiä maailmalle.

Virossa voi vapaasti ajaa polttomoottori autolla, syödä lihaa ja olla vapaa maahanmuuttajista.
Viron kouluissa opetus on korkealuokkaista eikä tarvitse opiskella pakkoruotsia.
Koulussa ei myöskään ole opetusta hidastamassa vieraasta kulttuurista tullut opiskelija.

Virosta pääsee myös autolla Unkariin hakemaan maukkaita liharuokia ja viinejä.
Hintataso on huomattavasti kohtuullisempi, kuin Suomessa. Muslimeista ei ole haittaa.
Verot ovat kohtuulliset. Mikäli tekee mieli mennä hiihtämään, niin Alpeille pääsee autolla.

9

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseajattelua

      minä sitä en Suomesta lähe.omantunnon kysymyksiä.isis(ääriajattelu) rantautunut jo manipuloimaan suomen nuoria.vahva ihmistunto syntyy ja ainoastaan siitä:KODISTA.Llällyjä oltiin kun annoimma luvan olla VAAN!taistelua elämänarvoista:uskonto isänmaa on unohdettu.moraali on jokaisen OIKEUS että VELVOLLISUUS.TYÖNTEKOON kaikki.sosiaaliturva on loputtava.terveydenhuolto on asia toinen.työtätekemällä on suomi mitä on.EI panderolleja ja huutamalla.MIKÄ esimerkki tämä nuorten mielenosotus nyt MUKA on.TURHA!kouluun ja sitä moraalia kaivelkaa .AJATTELEMALLA IHAN ITSENÄISESTI!

    • Apukoulu.Kutsuu.Sinua

      Aloittaja taas osoitti, ettei Mensan jäsenyyttä saa, kun ÄO on 74.😂

      • Tuloksesi

        Juu ei. Sillä pistemäärälläsi pääsit piffiin.


    • haaha

      Sinä itse olisit Virossa maahanmuuttaja ja koska olet Suomesta, olet poro ja matu.

      • Virolaiset ovat muuttaneet suhtautumisensa suomalaisiin. Suomalainen on enemmän kuin tervetullut Viroon. He tajuavat, että muuttajat tulevat taistelemaan monikulttuurisuutta vastaan.
        Virolaiset tietävät, että maahanmuuttajat Suomesta aloitavat pihvikarjan kasvatuksen jja tuovat mukanaan hampurilais kulttuurin vahvistumisen. Suvakki hörhöt jätetään Suomeen.

        Virossa voi aloittaa monta teollisuuden alaa, joilla on vaikeuksia Suomessa.
        Virossa ei tarvitse maksaa veroja niin paljon, kuin Suomessa, koska matu elättejä ei ole.


    • heipatumpitollolle

      Sinähän kuule voit puolestani mielellään muuttaa Viroon. Vaikka seuraavalla lautalla.

      • Klopotiklops

        Äitisi odottaa Tallinnan satamassa. Älä myöhästy värväämällä muita ja notkumalla teltoissa.


    • xxxgxxgg

      Aloittajan kirjoitus pitää täysin paikkansa. Kaikista tärkeimmän hän kuitenkin unohti. Ainakin Helsingissä asuvan perussuomalaisen hermo lepää Virossa.

    • Virossa ei ole ilmastonmuutos hörhöjä. Tosin Helsingin Vihreät kansanedustaja ehdokkaat kannattavat ydinvoimaa. Haluamme kuitenkin syödä lihaa ja pitää myös koiramme.
      Emme sustu lopettamaan koiraamme ilmaston muutoksen torjumiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe