Mies liiveissä

Liiveissä47

Kiihoittaako sua pitää liivejä? Tilasin ihanat mustat pitsirintaliivit H&M:stä, kiihoittaa kun ne on pikkutisujen päälläni. Kiihoittaako sua pitää liivejä?

54

306

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liiveissä47

      Nyt olis stayupit jalassa ja kulli kovana. Olis kiva jos imisit mua ;)

      • 54biukm

        Voisin imee sua ootko missäpäin


      • Liiveissä47
        54biukm kirjoitti:

        Voisin imee sua ootko missäpäin

        Lahdesta.. se olis kiihoittavaa! Ajoin päivällä kalun paljaaksi, näyttää myös kivalta kun katson peilisä!


      • 54biukm

        Voisin joskus autoilla sinnepäin. Tykkäätkö laskea liemet suuhun?


      • Anonyymi
        Liiveissä47 kirjoitti:

        Lahdesta.. se olis kiihoittavaa! Ajoin päivällä kalun paljaaksi, näyttää myös kivalta kun katson peilisä!

        lahti aikuinen ukm 60v vois kyllä leikkiä tyttöleikkejä...enempikin btm


    • En ole kokeillut liivejä,mutta naisten asut on todella kiihottavat päällä.

      • Liiveissä47

        Livit kiihoittaa ihanasti! Nt myös päällä, Asut ihanamn kiihoittavia,


      • pohjoisenpoika2

        Pikkareita ja sukkiksia olen aiemmin käyttänyt paljonkin, mutta nyt olen myöskin avokkini rintsikoita kokeillut, ja joku malli istuu ihan hyvin myöskin miehille jos koko on oikea.
        Yleensähän ympärysmitta on pieni ja kuppikoko taas liiankin suuri.


    • Minulla on paljon naisten alusasuja sekä muita vaatteita. Olen käynyt ostamassa liivejä myöskin naisten alusasuliikkeestä. Olen myös sovittanut liikkeessä ettei satu huonon malliset kuten monesti postimyynnistä tilatessa. Tilasin silikonirinnat netistä, jotka saan laittaa liivien kuppeihin.

    • Ihanatliivit

      Cellbesiltä ja Ellokselta olen tilaillut naisten alusasuja usein. Mutta kerran Tukholmassa käydessäni törmäsin hyvään naistenalusasuliikkeeseen, missä sai asiantuntija avulla kokeilla asuja ennen ostopäätöstä. Aina siellä käydessäni täydennän varastojani.

    • Ukm568

      Tykkään vekkihameista yli kaiken ketään joka käyttää?

      • rkjkvt

        Kyllä tykkään. Vekkihame ja sukkahousut kuuluu yhteen. Nytkin on lyhyt tummansininen vekkihame päällä ja violetit sukkahousut jalassa.


      • rkjkvt

        Olispa hauska nähdä tuo poistettu kommentti. Varmaan sitä löylykauha estetiikkaa.


      • Mitä kokoa käytät?


      • Vaihtelee tekorintojen mukaan. 90 b,c,d, Minimizer liivien e koko on hyvä, se ei oikeasti ole ihan e. Usein d mutta samoissa liiveissä myös pienempiä rintoja. Silloin ne ei töörötä niin pstyinä ja näyttävät hieman roikkuvilta heiluvat helposti.


      • Olisi ihanaa tavata sinut Lauracd.Tykkään myös kävellä painavat tekorinnat liiveissä ja tiedän miltä se tuntuu.Laitan myös hieman leveyttä lantioon housuliivien alle ja tuntuu kiihottavalta kävellä kurvikkaana.


    • Ihanialiivejä

      Boråsissa ruotsissa oli aikoinaan Miss Mary of Sweden tehtaan myymälä, mistä sai erittäin edullisesti sellaisia pikkuviallisia alusasuja. Niitä minulla on vieläkin hyvät varastot.

      • Olisi mukava sovittaa yhdessä....


      • biukmtyttöilijä

        Minäkin olen käyttänyt miss mary liivejä,tilailin postimyynnistä.Ihania kokoliivejä,palleatuettuja ja lantioliivejä.Aika suuria kokoja jotta sain kurveja.Minullakin on varasto liivejä,viimeksi sain ostettua triolet korseletin sukkanauhojen kanssa berliinistä kesälomalla.Oli varsin kiihottavaa sovittaa sitä siellä liikkeessä


      • biukmtyttöilijä kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt miss mary liivejä,tilailin postimyynnistä.Ihania kokoliivejä,palleatuettuja ja lantioliivejä.Aika suuria kokoja jotta sain kurveja.Minullakin on varasto liivejä,viimeksi sain ostettua triolet korseletin sukkanauhojen kanssa berliinistä kesälomalla.Oli varsin kiihottavaa sovittaa sitä siellä liikkeessä

        Tilasin anttilasta aikoinaan kivan kokovartalokorseletin jossa oli edessä kaksi satiinikaistaletta.Kokoa oli 105 dd jos oikein muistan.Niihin löytyi sukat kirpparilta kun näytin liivien alareunaa myyjälle ja hölmönä kysyin että pitäisikö näihin laittaa jotain.Seisoi mahtavasti nylon mummokalsareissa.Sain sovittua kirpparilla että jos tulee myyntiin isoja korseletteja hän laittaa tiskin alle odottamaan että tulen taas ostoksille


      • biukmyli50kvl kirjoitti:

        Tilasin anttilasta aikoinaan kivan kokovartalokorseletin jossa oli edessä kaksi satiinikaistaletta.Kokoa oli 105 dd jos oikein muistan.Niihin löytyi sukat kirpparilta kun näytin liivien alareunaa myyjälle ja hölmönä kysyin että pitäisikö näihin laittaa jotain.Seisoi mahtavasti nylon mummokalsareissa.Sain sovittua kirpparilla että jos tulee myyntiin isoja korseletteja hän laittaa tiskin alle odottamaan että tulen taas ostoksille

        moi
        olis kiva tavata


    • 040

      Kyllä tulee käytettyä ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...

    • Marikari

      Push-up, topattuja rintaliivejä on mukava pitää yllä.

    • Kyllä rintsikat kiihottaa, varsinkin pikkukuppiset joiden läpi on kiva nännejä hieroa. Parit A95- liivit omistan, olis kiva sovitella jonkun kanssa rintsikoita ja muitakin asuja. Tampereenseudulta olen...

      • pohjpoika

        Ihanaa , minulla 95 B valkioset lidlistä . Myös sukkanauhat valkoiset ,ruskeat kiiltävät nailonsukat.
        Leikki voi alkaa!


      • pohjpoika kirjoitti:

        Ihanaa , minulla 95 B valkioset lidlistä . Myös sukkanauhat valkoiset ,ruskeat kiiltävät nailonsukat.
        Leikki voi alkaa!

        Moi,

        Valkoinen on kiva väri... Sukkanauhoista oon fantasioinu kanssa itsekin, tarvis sellaset hommata. Sekä minari tietty sit kanssa.


      • Siis-mitä-homostelua
        m79_tre kirjoitti:

        Moi,

        Valkoinen on kiva väri... Sukkanauhoista oon fantasioinu kanssa itsekin, tarvis sellaset hommata. Sekä minari tietty sit kanssa.

        Minari?
        Siis minareetti?


      • pohjpoika
        m79_tre kirjoitti:

        Moi,

        Valkoinen on kiva väri... Sukkanauhoista oon fantasioinu kanssa itsekin, tarvis sellaset hommata. Sekä minari tietty sit kanssa.

        Siis minihame ja juuri sukansuihin yltävä! Tätä varmaan tarkoitit?


      • Mistä oot löytänyt A95- liivit? Tahtoo kans :)


      • Rubbersoul kirjoitti:

        Mistä oot löytänyt A95- liivit? Tahtoo kans :)

        Aliexpressistä taisin ostaa


    • pohjanpoika2

      Eilen illalla viimeksi sain pukea ylleni avokkini pikkarit ja rintsikat sekä mustat vahvikkeelliset sukkikset, ne tuntuu tösi hyvältä päällä.
      Haluan pitää naisten alusasuja päivittäin.

      • pohjpoika

        Hei
        Mulla samat harrastukset ,aina kun voin pukeudun rintaliiveihin sukkanauhoihin sukkiin avokkaisiin siihen päälle minihame ja läpinäkyvä paita . voi ihanaa !


    • vesi_kielellä

      Liukaspintaiset liivit, pöksyt, alushameet... ah, voiko enää ihanampaa olla : )

      • xxx60

        Ei voi olla, ihania.


    • Juki47

      Rintaliivit on ihana laittaa päälle ja myös korsetti on päällä . upea tunne kun pukeutuu naisten alusasuihin asut ostan naisten alusasuja myyvästä kaupasta siellä saa sovittaa että sopii hyvin päälle kiihottavaa kun myyjä tulee auttamaan kulli seisoo pikkarissa ja sen myyjäkin huomaa.

      • Mulla on myös kokemuksia siitä kun olen saanut sovittaa liivejä ja korseletteja liivikaupassa ja kirpparilla.Ainahan siellä liivien alla seisoo ja sovituskopissa tulee.Joskus myös myyjän ollessa vieressä.


    • Taticd

      Eilen tansseissa body ja sukkikset..naisten hakutanssit .kiva tanssi reissu..olkaimet näkyi ja tuntuivatkin..kuulemma..

    • ihanaa

      puen usein päälleni pienen kuppikoon liivit.
      joskus masturboin toiseen kuppiin. sperma tuntuu ihanalta nännin ympärillä.
      miesten kanssa kaljoitellessa olen huomannut syntyvän levottomuutta.
      sperman hajun tuntee nimittäin tiedostamatta.
      omilla nurkillani puen väljästi rintsikoissa kulkiessani, mutta matkoilla olen uskaltanut olla provokatiivisempi. tarkkasilmäinen on kyllä huomannut.

      tarkka täytyy olla, jotta ei joudu vaikeuksiin.
      itselleni on koitunut vain hyvää - viimeeksi Masa

    • Helvetinsaatana

      Minua kiihottaa kun mies pukee liivit päälle ja lähtee kerholle, on niin miehinen.....

    • hei
      kyllä tykkään olla liiveissä -milloin tavataan?

    • saunaseuraaoutlook.com

      Olisi upeaa pukeutua joskus jonkun kanssa ja muuta rentoa oleilua. Harmi vain kun mahdollisuus melko harvoin. Pk-seudulla olen

      • Anonyymi

        Ok Matinkylästä saat jakkupukuja koko 44 mekkoja jopa 46 , siellä on nainen myymässä edullisesti esim 3 jakkupuvut yht. 25 eur ei juuri käytettyjä !


    • Yhdessä sun kanssa sopis😊

    • se olis ihanaa:)

    • Anonyymi

      Kyllä pidän liiveistä! Jo nuorena, sellaisena teini-ikäisenä aloin käyttämään salaa äitini liivejä ja muita alusasuja. Täyttäessäni 16 vuotta, äitini otti asian puheeksi, kun oli huomannut asujaa käytetyn ja kun vanhempieni eron jälkeen pienessä rivitalossamme ei ollut muita, kuin men kahdestaan äidin kanssa, niin sehän oli selvää, että hän tajusi missä mennään. Aikansa maaniteltuaan lupasin hänelle näyttää kun hän vaan odottaisi olohuoneessa ja sitten vain puin ylleni hänen tummanpunaisen vyötäröliivin, nailonit ja samaa sarjaa olevat rintsikat. Vielä pikkarit jalkaan ja sen jälkeen tepastelin olohuoneen puolelle. Kyllä hän vähän hymyili, mutta kehuikin ja sanoi sitten mielellään auttavansa minua. Niin todella tapahtuikin. Sain häneltä opetusta kaikessa naisellisessa pukeutumisessa ja myös meikkaamisessa. Hän hankkin minulle myös useita omia asuja. Aina kotiin tultuani, vaihdoin välittömästi naisten asut ylleni ja jäin odottelemaan äitiä. Eleltiin monta vuotta kuin kaksi naista. Armeijan jälkeenkin vielä pari vuotta, sitten hän löysi uuden miehen ja minä sem myötä muutin omaan asuntoon. Äiti kävi kyllä tervehtimässä usein. Tässä yhteydessä on tunnustettava, että kyllä minä hänen edessään masturboinkin aika usein...

      • Anonyymi

        Sinä olet ollut onnellinen nuorimies. Ymmärtäväinen äiti.


      • Anonyymi

        Olis kiva päästä venytteleen.


    • Anonyymi

      upea asu ,bim05a

      • 05 alueelta olen


    • Olen aina haaveillut että rintani kasvaisivat niin isoksi että rintaliivien pitäminen olisi luonnollista, siis rinnat vaatisivat tukea. Olenkin miettinyt että kasvaisikohan tissit lihomisen avulla niin suureksi? Maha tietenkin paisuisi mutta tämä ei myöskään haittaa.

      Haluaisin kuitenkin että peniksen toiminta säilyisi normaalina joten hormoonit yms eivät soveltuisi tähän.

    • Anonyymi

      Olisi ihana tavata tyttö tuollainen.

    • Anonyymi

      Nuorena poikana vietin usein kesälomani mummolassa, missä mummin lisäksi oli myös nuori tätini, äitini nuorin sisko. Aina kun tilaisuus tuli ollessani yksin asunnossa, menin hypistelemään tätini alusasuja. Minusta oli niin ihanaa nostaa ohuesta nailonkankaasta valmistettua asuja poskeani vasten ja lopulta uskalsin myös alkaa kokeilemaan niitä ylleni. Sitten huomasin, että niitä alusasuja alkoi olemaan esillä näkyvilläni enemmän kuin normaalisti ja se tietenkin kiihoitti mieltäni. Eräänä päivänä mummi lähti kyläilemään sisarensa luo pariksi viikoksi ja minä jäin kahden tätini kanssa. Siitä illasta alkaen tätini alkoi kulkemaan asunnossa pelkissä alusasuissaan. Silmä kovana tuijotin häntä ja lopulta kuulin vapauttavat sanat: "Taidat pitää näkemästäsi." Kurkku kuivana pystyin ainoastaan nyökkäämään ja sain nyökätä vielä kerran kun hän kysyi hymyillen että. "Haluaisitko itse koettaa..." Niin sain alkaa pitämään naisten asuja joka päivä siihen saakka kun mummi palasi. Aalusasuina käytin kuitenkin tätini ihania ja liukkaita asusteita. Kun tuli kotiinlähdön aika, sain mukaani kivan kokoelman juuri minulle sopivia alusasuja. Kotona sitten olikin yllätys. Äitini halusi nähdä minut naisten asusteissa. Tätini oli tietenkin kielinyt äidilleni ja he olivat yhdessä suunnitelleet minulle yllätyksen mistä tuli minulle elämän ikäinen harrastus. Nyt minulla on naisten asuja joka lähtöön. liivejä useita eri malleja ja nautin kaikesta valtavasti.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe