huvitti viimeisin halpuutusmainos, jäätelörasia. moniko hyötyy. sen sijaan monet
päivittäistuotteet ovat kallistuneet paljonkin, muutkin kuin lihatuotteet.
Olen huomannut että k-kaupoissa kotimaisuusaste on paljon korkeampi.
täytyy laatia erilliset ostoslistat kumpaankin kauppaan jos tavoite on maksimisäästö.
s-kauppojen halpuuttaminen typerää
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
S-ryhmässä on hyvää se että se työllistää ylivoimaisesti enemmän hyllyttäjiä ja roudaajia kuin muut myyjiä. Ja se näkyy tietysti kaikista korkeimmistaa hinnoissa! Yksi Lidlin myyjä vastaa lähes kahta K-kaupan myyjää ja yli kolmea S-ryhmän tavaranhyllyttäjää. Hän tekee kaiken kaupassa siivoaakin.
- Anonyymi
Siis suhteessa myyntiä kohti S-ryhmällä on ylivoimaisesti eniten henkilöstöä.
Tehotonta, heikon ammattitaidon ja motivaation omaavia. Ylipainoisia yleensä naisia, miehet harvemmin orjatyöhön suostuu. Usein myyjän "peppuvako näkyy" kun pyllistelevät, ihan yököttää. Toiminta on kuin hidastetussa filmissä.
Kyllä he banaanin omenasta erottaa, mutta päärynä ja omena on jo haasteellista.
Nektariinen ja persikan tunnistaa vain harva.
Olen lopettamassa asioinnin S-ryhmässä näin kesällä on pakotettu joskus asioimaan kun ei K- tai Lidlin myymälää satu kohdalle. Mutta aina vähintään 1-2 viikon kuivalastin vien Lidlistä mökille.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006