vihdoin suostui mieheni että otetaan mukaan toinen mies.Hyviä vihjeitä tarvittaisiin että mistä löytyisi.Pitäisi suostua runkkaamaan ja ottamaan mieheltäni myös suihin naisen katsellessa.fantasioin että mieheni makaa selällään ja istun hänen päällään että samalla nuolee minua ja samalla katselen kun mieheäni runkataan ja otetaan suihin.Lopuksi nostan hänen jalkansa ja levitän ne jotta vieras pääsee painamaan kullinsa peppuun ja tietysti laskee lastinsa sinne.Olemme pirkanmaalta ja jos löytyisi sopiva mies jostain joka olisi asiasta innostunut niin olisi yksi fantasia taas kokeiltu.
miestä meille
innoset
5
<50
Vastaukset
- Joskuskuspantu
Sillä edellytyksellä,että vieraskin saa maistaa pilluasi ja naida sinua..Tunne jo melkein kuinka kosteutesi kastelee lakanasi,,,saisit vaikk tuplana,Siten ois sekin puoli hoidettu
- innoset
tuplat kokeiltu jo muutaman kerran.nyt käydään yksi kerrallaan läpi muita fantasioita ja tämän jälkeen etsitään rohkea nainen ja mies saa sitten päättää mutta nyt minä.
Tuo kuulostaa ehdottomasti kokeilemisen arvoiselta jutulta. Tulisin mielelläni mukaan mutta matkaa on hieman liikaa. Laita s. Postia nimimerkin suomi24 osoitteeseen niin mietitään asiaa.
- innoset
mistä päin sitten olet?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705251Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2704369Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013980Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1872360Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351667Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721600- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61069Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909