Hyvää keväistä lauantaita.

Kevät taitaa alkaa tänään (taas). On hieno tuuleton ja lämmin päivä vaikka aurinko ei paistakkaan. Linnut laulelee ja lumet sulaa hyvää tahtia. Kannattaa tosin olla varovainen, paikka paikoin todella liukasta. Tuossa aamulenkillä koiran kanssa kuljeskellessa törmättiin vanhahkoon herraan joka sitten liukastua kaatui. Katsottiin yhdessä ettei loukkaantunut pahasti. Mies totesi nauraen "Toivottavasti ei mennyt kananmunat rikki laukussa, täytyy muuten tehdä kokkelia." Otti muutenkin tilanteen huumorilla, selvisi säikähdyksellä onneksi.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä tuulee ja sataa räntää

• Samoin sinulle! Hyvää keväistä lauantaita. Meillä näyttää taivas harmaalta ja vettä ripsahtaa silloin tällöin. Loskaa. :)

Kevättä ja kesää kaipaan jo toden teolla.

Onneks selvisi säikähdyksellä tuo mies.

• uteliaskyselijä

Kiitos samoin 😊 Kukas sinä olet? Oletko mies vai nainen? Uusi kirjoittaja vai vanha tuttu? Vanha nikki/nikit?

• Irvokashan se minä, mallia mies. Uudehko kirjoittelija sekä ihmettelijä täällä. Nikki on about 15 vuotta vanha. Eipä sitä kovin usein tule vaihdettua.

• khbgj

Irvokkaan kuva löytyy profiilista pictame linkki

• En ole edes vielä vilkaissut ulos. Vedin eilen pitsan ja kebun, niin on silmät ihan muurautuneet.

• kohta.alkaa

Odotan huhtikuuta. Silloin alkaa aurinko paistaa ja linnut laulaa ja on aika aloittaa keväinen paneskelu.

• wanhaämmä

Just huomasin, että mun sakkorenkaistani on tullut kuun vaihteessa lailliset. Ei huono :)

Mulla on kämppä läpivetotuuletuksessa. Kunnon ristiveto, niin karrrvapallerot pyörii nurkkiin, helpompi siivota.

• Totuus-

Olin aamulla siikoja ongimassa 5 tuntia, sain 3 siikaa, yks oli 1,8 kg ja kaks kilon painoisia.

• mies--

Kevät on parasta kiima aikaa. Naiset on tinderissä paljon helpompia ja suostuvat treffeille koska tuleva yksinäinen kesä pelottaa naisia.

• 43-Sinkkumies

Täällä länsirannikolla on tiet jo sulaneet ja pyörällä pääsee hyvin kulkemaan. Odotan että meren jäät sulaa ja pääsen kalaan

• Se on tämä ilmasto heittänyt häränpyllyä, kun on niin syksynen ilma.. Eikä syksy edes ole vuodenaika vaan mielentila

• Joo. Kevät on ihanaa aikaa. Itse tykkään suunnitella kaikkea tulevaa. Nytkin on jo (mielessä) lyöty lukkoon ohjelmaa huhtikuusta syyskuuhun. Jännittävintä on aina se, mikä toteutuu ja mikä ei. Ja mitä yllätyksiä kesäaika tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35