Taas alkoi pyöriä maajussille morsian ohjelma. Itsellä on aina ollut ihan murrosikäisestä lähtien viehtymys isoihin raavaisiin suomalaisiin miehiin ja maalaiselämää kohtaan. Maatilan tilakeskus ympäristönä, ulkosaunoineen, latoineen, navettoineen ja riihineen tekee paikasta otollisen exhibitionismiin. Reipashenkistä nakuilua ulkosalla ja miesten kanssa hauskanpitoa. Onko muilla samankaltasia ajatuksia? Tää juontaa varmaan jonnekkin varhaisnuoruuteen
Maajussille
2
73
Vastaukset
Juuri näin. Riihet ja ladot tarjoavat hyvää näkösuojaa. Isot, raavaat miehet ovat muutenkin kiihottavia miehekkyydessään. Kyrvät voivat olla ulkona haalareiden sepaluksesta ja heiluvat vapaina äijien tehdessä töitä. Karvainen ja hikinen rintakehä näkyvillä haalareiden ollessa avoinna. Maatila tarjoaa myös monesti hyvän paikan olla täysin alasti.
Kunpa miehet olisivat niin avoimia, että kaikki voisivat kouria vapaasti toisiaan tilaisuuden tullen. Antaa seksuaalisuuden olla esillä ja olla siitä ylpeitä. Ei häpeillä sitä että miehekäs mies on kiihottava. Kullin kuuluu olla vapaana, sitä saa katsella, ihailla ja siihen saa koskea. Se ei ole keneltäkään pois.Voi kun pääsisikin kesärengiksi maatilalle astuttavaksi. Niin maajussi kuin maatila ympäristö kiehtoo paljon juurikin kesäkeleillä kun voi ulkona puuhailla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959