Puutteessa

Leydy76

Haluaisiko joku teistä ottaa leydyn joka on ollut puutteessa pitkään ei haittaa vaikka olisit varattu kuhan ei tarvitse psykiatriana toimia huonolle parisuhteelle minä olen sinkku olen l kokoinen. Jos osaat pitää hyvänä naista ja kohdella hyvin vietetään intiimi hetki yhdessä. Eikä muistella menneitä. Tahdon normi seksiä en tykkää peppu leikeistä tai mistään mikä tuottaa kipuja. Olethan alle 60v ja yli 30v minä olen 43v.

12

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden.salaisuus

      Jos olet Turun suunnalta -100 km niin voisin pitää sua hyvänä😊 ota mun nimimerkki(myös piste) ät merkki ja lopuksi jippii.fi laita postia niin saadaan asiaa eteenpäin...

      Jos et ole täältä päin, niin toivottavasti löytyy sieltä päin... ja muutkin voivat laittaa postia mulle, jos kiinnostaa olen 50

    • Leydy76

      Niin tosiaan olen itse itä-uusimaan suunnalla

    • hardkuk

      Täs olis 38v mies kans itä uusimaa. Mistä sä? Mä Loviisa.

    • bcv

      Mistä päin olet tarkemmin? Olen noin samanikäinen mies.

    • 160119

      Täällä yksinäinen lady eli täysinainen kuvailema sopii minuun sopivasti .
      Miten sinut tavoittaa ?
      Oletko todellinen mies ettet metsien mies joka hakee vain tilapäistä pika apua
      vai pidempi aikaista todellista naista nainen i päälle.

      • Apuasinulle

        Missä päin asut?


    • Haluja
    • Tämä puute se on meillä kansantaati.

    • Joojoo11

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe