Tykkimäen sauna

Harvia

Tuosta paljon tutut puhunut niin ajateltiin kokeilla millainen paikka on, pari kertaa nyt käyty lähiaikoina. Iso sauna minun makuuni liian viileä, eikä tuosta kiukaasta oikein tule sellaista löylyn heittämisen tunnelmaa, tasaista haaleaa lämpöä tarjolla. Lauteet on kuitenkin parissa tasossa joten miksei lämpöä nosteta? Miedompia haluavat istuisivat alempana ja kovempia löylyjä kestävät sitten ylälauteella? Puusaunassa olisi ilmeisesti paremmat löylyt tarjolla mutta tuota ei tarjolla kuin parina päivänä viikossa, silloinkin pieneen saunaa vaikea päästä kun porukkaa on paljon ja jonkinlainen vakiporukka pitää sitä vallattuna. Suihkuistakin alkoi lämminvesi hiipumaan, eli korjaamista olisi tuossakin asiassa.
Saunan hintatasokin alkaa olla minusta aika suolainen, 12 euron kertalipulle ei mielestäni saa tarpeeksi vastinetta ainakaan pelkästään siitä isosta haaleasta saunasta. No vielä tuntuu porukkaa käyvän, mutta veikkaan että tällä palvelutasolla tulee väkimäärät notkahtamaan kun uutuuden innostus menee ohi.
Annetaan kuitenkin hyvät pisteet iloiselle asiakaspalvelulle.

8

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvia

      Seuraavaksi täytyy kokeilla sitä Valkealan uimahallin avantosaunaa, tuo paljon edullisempi ja puusauna joka päivä. Samalla voi uida altaassakin muutaman sata metriä.

    • vekethemän

      Aika pieniä vehkeitä. Odotin isompia.

    • Avanto

      Ihan mukava se isokin sauna rauhallisina päivinä, löylyäkin saa kun menee istumaan sinne ikkunaseinälle, sinne se lämpö kasaantuu. Tuolta tietysti joutuu vähän huutelemaan lähempänä istuville että heittäkää löylyä tai kävelemään itse sinne heittämään.
      Ilta-aikaan tuolla vaan aika paljon väkeä ja sopivasti kun osuu niitä kälättäviä akkoja niin melutaso saunassa melkoinen, parikymmentä keskenään juttelevaan kun saa aikaiseksi melkoisen äänien sekamelskan. Siinä on rentouttava löylykokemus aika kaukana.

      • tumpelo87

        sormet akoille toosaan...johan loppuu kälätys!!=)


    • 32525r2we

      12e törkyhinta tosta paskasta. AInut plussa että ei mamuja saunassa.

      --Ilmeisesti sosku ei vielä maksa mamujen saunoja, vielä. Uimahallikortit ne maksaa.

      • Avanto

        Hinta voi tuntua köyhän mielestä kovalta, mutta porukkaa tuntuu riittävän joten maksukykyisiäkin löytyy.


    • Fiddip

      Itse en kyllä siitä lystistä enää 12e maksa. Paljon useammin tuli käytyä ennen hintojen nostoa. Nykyisin vaan harvinaista herkkua tuo saunominen.

    • Valtakunnankansleri

      12€ on hinta saunasta ja Suomalaisesta saunaseurasta. Itse maksan tämän käteisellä ja veroina pussihousujen ja rauhanuskonnon edustajien saunomiset uimahallilla. Toinen näistä on vapaaehtoista joten älkää kitiskö turhista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      110
      2355
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      438
      1752
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1383
    4. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      88
      1313
    5. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      19
      1305
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1206
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      319
      1181
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1089
    9. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      192
      1084
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      222
      978
    Aihe