Onko kokemuksia miten kyseisen lafkan kanssa onnistuu sopimaan laskun uudelleenjärjestelyistä? NDN yhtiöiden ja euro24-palvelun kautta lainoja ja ko lafka hoitaa molempien laskutuksen. Myös kokemukset Ferratumin kanssa toimimisesta kiinnostavat. En siis kaipaa moralisointia siitä miten pikavippien ottaminen on typerää ja että saan syyttää vain itseäni. Tiedän sen kyllä varsin hyvin itsekin. Tiedän myös että jahka kesään ja parempaan tulotasoon selviän niin maksut hoituvat kyllä ajantasalle, mutta kiinnostaisi miettiä vaihtoehtoja miten saisi hommat hoidettua huhti-, touko- ja kesäkuun aikana siten, että maksut eivät lähtisi ulosottoon saakka etenemään. Pari kuukautta siis tiedossa vyön kiristämistä. Tarkoitus kyllä hoitaa velkansa pois, kun kerran itsensä on tähän pisteeseen ajanut mutta luottotiedoistaan haluaisi myös pitää kiinni.
Arvanto Finance ynnä muut
säästöliekillä_eläjä
1
140
Vastaukset
- Kaikki.rahat.menee
Tarkoitus on lypsää sinulta mahdollisimman paljon rahaa. Keinolla millä hyvänsä. Ei armoa. Uudelleenjärjestelyjä tehdään vain, jos niistä saa lisää rahaa. Ja ulosotoilla kaikki loput rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337