Onko kokemuksia miten kyseisen lafkan kanssa onnistuu sopimaan laskun uudelleenjärjestelyistä? NDN yhtiöiden ja euro24-palvelun kautta lainoja ja ko lafka hoitaa molempien laskutuksen. Myös kokemukset Ferratumin kanssa toimimisesta kiinnostavat. En siis kaipaa moralisointia siitä miten pikavippien ottaminen on typerää ja että saan syyttää vain itseäni. Tiedän sen kyllä varsin hyvin itsekin. Tiedän myös että jahka kesään ja parempaan tulotasoon selviän niin maksut hoituvat kyllä ajantasalle, mutta kiinnostaisi miettiä vaihtoehtoja miten saisi hommat hoidettua huhti-, touko- ja kesäkuun aikana siten, että maksut eivät lähtisi ulosottoon saakka etenemään. Pari kuukautta siis tiedossa vyön kiristämistä. Tarkoitus kyllä hoitaa velkansa pois, kun kerran itsensä on tähän pisteeseen ajanut mutta luottotiedoistaan haluaisi myös pitää kiinni.
Vastaukset 1
- Kaikki.rahat.menee
Tarkoitus on lypsää sinulta mahdollisimman paljon rahaa. Keinolla millä hyvänsä. Ei armoa. Uudelleenjärjestelyjä tehdään vain, jos niistä saa lisää rahaa. Ja ulosotoilla kaikki loput rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta155550- 37548