Olen tutustunut uuteen bmw 520 d malliseen autoon. Mielestäni se on hieno. Nykyinen autoni on VW Passat 2.0 TDi? Onko mitään järkeä?
Uskallanko vaihtaa?
9
<50
Vastaukset
- Jonixy
On toki. Itse kallistumassa 3-sarjalaiseen, hyvin lähellä jo vitosen ominaisuuksia joka alueella, ja aivan uusi malli. Ajajan auto!
- IsotAkutTulevat
Autohin tuloissa parin vuoden sisään isot akut polttomoottoreiden lisäksi. Eli napista valittaessa voi ajaa täysin sähköllä 100km. Tuolla ajaa moni jopa viikon ajot ja muutenkin käytännöllinen
Jättäisin täysin uudet autot nyt ostamatta tai kalliit käytetyt hybridit joissa pieni km sähkökäyttö. Kuten Volvon nykyiset , mersun - Garantii
Taitaa olla nelimukinen jakoketju vikainen malli tuo nokikana?
- 9789789789
Jos haluat auton mitä joudut jakvuasti ohjastamaan jossa korkea riski tulipaloon niin vaihto 520 dieseliin voi kannattaa.
- jynxx
Näitä uudempia bemareita ei todellakaan tarvitse ”ohjastaa”, ajo-ominaisuudet nykyään loistavat. Päivitä tietojasi vaikka auton koeajoihin tutustumalla!!
- Baijeristarysähtää
jynxx kirjoitti:
Näitä uudempia bemareita ei todellakaan tarvitse ”ohjastaa”, ajo-ominaisuudet nykyään loistavat. Päivitä tietojasi vaikka auton koeajoihin tutustumalla!!
Kyllähän se niin on että ei se bmw mene suorallakaan tiellä suoraan..
- Atkerkki2
ja PYH. Minä ajan sporttisella mesellä, nelivedolla. Päästän armottoman pierun kun näen bemun tien tukkona. Kabiiniin tulee aito paskan tuoksu. Tämä muistuttaa minua siitä että paska tosiaankin haisee pahalle ja sporttisuutta ei bemussa ole.
- PaksuHaba
Autonvaihdossa ei juuri koskaan ole järkeä.
Mutta jos "tarvitset" tuon bemarin johonkin egon pönkitykseen niin mikä ettei, silloin se kannattaa tottakai. - kokemustaon
Totuus on kyllä tästä uudesta 500-sarjan BMW:stä se,että auto on ainakin Touringina äärettömän sivutuuliherkkä kovalla tuulella,valot ovat surkeat,äänentoisto on hintaluokka huomioiden onneton ja ajo-ominaisuudet ovat varmasti jonkun mielestä hyvät jollei välitä ohjaustunnosta ja tuntumasta tiehen!!Tämä teksti on kirjoitettu kokemuksesta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888