Herkkä mies

Söpis

Mitäs tykkäätte..Haapajärveltä lähtöisin olevasta bloggarista,Herkästä miehestä?Haapajärvellekkin tuo kuitenkin julkisuutta..

8

432

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LarsLeevi

Jumalanterve!

• Siistii

Sanooko enään..?onko niin herkkää miestä jo..?

• Merkkä_Hies

Ehkei nyt kuitenkaan mitään sen kummempaa julkisuutta haapajärvelle tuo, vaikka blogia kirjoitteleekin. En tiedä paljonko niitä luetaan vai luetaanko ollenkaan.

Itse luin pari kertaa kirjoituksiaan ja jäi sellainen kuva että kaveri kirjoittelee juuri sellaista tekstiä mistä arvelee naisten tykkäävän ja saa näin heiltä huomiota ja ihailua osakseen. Voin toki olla väärässä, mutta vähän tuollainen kuva hänestä jäi. Yltiösiirappista tekstiä jolla varmistetaan vastakkaisen sukupuolen ihailu ja huomio...

Jos hän taas ihan vilpittömin mielin tuollaista kirjoittaa, niin mikä ettei. Monet naiset tuntuvat ihailevan herkkiä miehiä ja huokailevat heidän mielipiteilleen, mutta todellisuudessa eivät kuitenkaan halua sellaisen miehen kanssa parisuhteeseen. Herkkä mies muuttuu äkkiä naisen silmissä vätykseksi ja selkärangattomaksi hiireksi, joka ei enää sytytä millään osa-alueella.

Herkät miehet tuppaavat jäämään äkkiä paitsioon kun naisten näköpiiriin tupsahtaa Maskuliini-Masan tai Renttu-Repen kaltaisia tyyppejä. Heidän kaltaisensa äijät saavat sukat pyörimään naisten jaloissa ihan eri tavalla kuin herkät kollegansa :)

• Kristallikatto

Mikäs se Töysänmies on, joka ollut kirkkovaltuustossakin kerran... nyt pedofiilirenkaan päätekijä. Jutut järkyttäviä, Suomen oloissa. Sliipattu kaveri. Liekö ollut kristallisoitunut, kun oli ehtinyt joka paikkaan, että tällaista nämä "viehkot" harrastaa. Näinhän se meni Sillanpäälläkin kristallissa jammaten.

• Halpahalli

Minä luen aina tider treffeilleni runoja ja näytän posliini asioitani..

• Auervaarat.raitilla

....siis tekijämies omalla sarallaan. Saadaanko lukea iltalehdistä loput?

• ExMörkö

Mikähän tämänkin aloittajan pääpointti ja hakuisuus on? ihmettelen vaan. Suomessa valitsee kateuden meininki yleisesti ottaen. Jokainen joka pikkuisenkaan näyttää menestyvän niin eiköhän puhuta jotain niin saadaan tarpeeksi kakkaa aikaan ja pilattua pahimmillaan toisen elämä. Kiitos kaikki kakan jauhajat ja keskittyisittekö jokainen omaan elämään yleisesti ottaen.

• Narinaripierijapani

Täs jauhettiin purkkaa ei kakkaa.Pitäähän se ny kysellä muiden mielipiteitä asioista.Missä niinku yleensä ottaen mennään.Hatunnosto herkälle miehelle.Hienoa että tuot ajatuksiasi esille.Se joka kadehtii voi katsoa itseä peiliin.Jokaisella on mahdollisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe