Chattiin yhdessä?

tykkään_teistä

Olisi kiva kokoontua tämän palstan yksinäisten kanssa johonkin chattiin.

Voisimme päättää chatista, jossa alkaisimme käymään
Chat voisi olla suomi24-sivuston ulkopuolella
Jos taas suomi24-sivustolla, niin esim "särkynyt sydän"-huone voisi olla hyvä?
Siellä saisi varmaan aika rauhassa keskustella.
Chat-osiossa "Ajanviete" on myös useita huoneita tyhjillään, mutta siellä on se kahvila-chat, jonka kävijöitä voi tulla ehkä helposti siihen toiseenkin huoneeseen, jos huomaavat, että sinne on alkanut ilmaantua väkeä.

Chatissa voitaisiin jakaa kokemuksia yksinäisyydestä, kuin myös jutella muista asioista.
Chatin kautta voisi mahdollisesti myös onnistua ystävystymään paremminkin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinstressaantunut

      Tullut ihan tarpeeksi oltua tietokoneella. Täälläkin käynnit loppuvat.

    • eräs

      Niin. Joskus tällä foorumilla tuli puhetta yksinäisten irc-kanavasta, jonka joku aktiivinen henkilö sitten perustikin. Eipä se saanut juurikaan keskustelijoita, ja taisi kuivua kasaan aika pian.

      • qwertyua

        Jep. Allekirjoittanut sellaisen aikanaan perusti kahteen eri otteeseen. Ensimmäisellä yrityksellä kanavalle ei eksynyt kukaan missään vaiheessa. Toisella yrityksellä hommaan lähtiessä mukana oli sen verran jengiä, että siinä vietettiin ainakin muutama hyvä ilta keskustellen, mutta sittemmin porukkaa kävi niin vähän että kahden ihmisen kohtaaminen oli harvinainen tapaus. Ja vaikka kaksi tai useampikin ihminen paikalle sattui samanaikaisesti, harvoin kukaan sanoi mitään?


      • Anonyymi

        yksinäisyys on juuri tota (ei jaksa. ei kiinnosta, ei huvita) kunhan ny vain olen ja siinäkin tarpeeksi kestämistä... no pian pääsee taas nukkumaan, voi kun sais hyvät unet


    • fgfgh

      Oma kokemus näistä yksinäisten chateista (niin suomen kuin englanninkielisistä) on se, että paikalle ilmantuu muutama katkero jotka sitten rinkir*nkkaavat naisvihaansa karkoittaen kaikki keskustelu kelpoiset ihmiset pois ja pian sitten koko chattikin kuihtuu pois käyttämättömänä.

      • i5iie4niggi

        Aiheuttaako naisten vihaaminen yksinäisyyttä vai yksinäisyys naisten vihaamista? Vai onko se noidankehä, circulus vitiosus? Ovatko kaikki yksinäiset, jotka tulevat chattiin, miehiä?


    • Yksinäinenwolf

      Hyvä idea, mukana olen jos joku ryhmä saadaan kasaan.

      • Höh876

        Minä myös liityn teidän luusereiden rinkiin.
        Saa hyvät naurut.


      • mklk
        Höh876 kirjoitti:

        Minä myös liityn teidän luusereiden rinkiin.
        Saa hyvät naurut.

        Kyllä sinä taidatkin ihan joukkoomme kuulua :)


    • perustauudelleen

      Niin liittyisin minäkin.
      On tietysti tuollaisia höh876 tyyppejä aina.
      Siinä vasta TOSIluuseri, mitähän iloa silläkin tyypillä on?
      Häiriköitä on aina. Mutta voi jonkin ajan kuluttua karsia pois sellaiset.
      Ja perustaa uuden ryhmän sitten niistä jotka haluavat jutella toistemme kanssa?
      Voitko sinä perustaja fiksata?

      Liityn mukaan.

      • Höh876

        Kuule.
        Minulla on hyvä toimi.
        Vuosiansiot 34000e miinus verot.
        Jotta kyllä teitin luusereiden rinkiin tarttis saada joku Tosimies.
        Meinaten että antaisi oikeita neuvoja rupulisakillenne.


      • Hmm_jopas_on
        Höh876 kirjoitti:

        Kuule.
        Minulla on hyvä toimi.
        Vuosiansiot 34000e miinus verot.
        Jotta kyllä teitin luusereiden rinkiin tarttis saada joku Tosimies.
        Meinaten että antaisi oikeita neuvoja rupulisakillenne.

        Hmm minulla liki 60000 € vuositulot, silti lasken itseni muista syistä "luuseri rinkiin". Kovat puheet "tosimiehellä", vaikka yksinäisyys palstalla hengailee.


    • Pfeonix

      Olisi tosiaan mukava keskustella jossain ja asiallisesti.. Nykyään tuntuu ettei tässä internetin maailmas voi ykdinkertaisesti puhua edes säästä ku joku repii pelihousuja tai muuta nihkeetä toimintaa. Kerran olinkin eräässä ryhmässä muttei siitä tullut mitn enkä oikein ole yrittånytkään. Nyt pitlästä aikaa kokeilin katsoa. Eikö tosiaan missään ole mitn keskustelupaikkaa? Itse olen 31 ja tuntuu ettå tämä yksinäisyys repii vuosi vuodelta minut kahtia.. Olen ollut pienenä ujo mutta aikuisena olen tykännyt jutella kaikenikäisen ihmisten kanssa. Nykyään tuntuu kuin olisin kadottanut tämän kommunikaatio taidon ja olen mennyt kuoreeni.. Olisi niin mukavaa jutella jonkun/joidenkin kanssa ja jakaa esimerkiksi nyt vaikka asioita tms.. Ihan mitä vain.. Emt mitä tähän nyt sanois.. Eikö tässä oleellinen... Hieno sää muuten pihalla :) ei muuta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe