Hei.
Huomasin olevani raskaana tammikuussa. Helmikuun alussa menin yksityiselle ultraan, jossa ultraaja totesi raskauden tuulimunaksi ja laittoi lähetteen julkiselle puolelle. Viikon päästä oli sitten aika sairaalaan naistenpolille ja siellä hoitaja totesi, että sikiökaiku näkyy, mutta vastaa vasta viikkoja 5 5 eikä sykettä ole. Ja totesi ettei kyseessä ole tuulimunaraskaus vaan keskenmeno. Sain sitten viikon päähän vielä uuden ajan, kun sitä pyysin.
Viikon päästä kävelin sitten uudelleen sairaalaan ja tällä kertaa äitiyspolille ja siellä ultraajat katsoivat pitkään näyttöä, jossa sikiön olisi pitänyt näkyä ja sanoi, että sikiökaiku vastaa viikkoja 6 0, eikä sykettä näy. Antoivat sitten minulle lääkkeen, joka aloittaa kohdun pehmentämisen ja kahden päivän päästä menin osastolle tekemään itse keskeytyksen.
Kysyisin nyt olisiko syke voinut myöhemmin tulla näkyviin vai oliko kyseessä oikeasti keskenmeno? Tämä jäi minua vaivaamaan, sillä vain yksityisellä sain katsoa näyttöä, jossa sikiön olisi pitänyt näkyä muilla kerroilla jouduin katselemaan vain hoitajien ilmeitä, kun he yrittävät tulkita mitä näkevät.
Keskenmeno vai ei?
0
826
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171